|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 23:28:13 GMT 1
Big up Fidel ... Goe bezig jom ne echte revolutionair gij !!! nog ffkes en ge zijt er karma up !! amai zo maar in ene keer 20 punt van mijne karma af, lord have mercy, master jess kon t nie laten en gebruikte de karma as a whip op deze fieldnegro die durft uit te spreken of n ieder die zich ni in slavery laat plaatsen, net als dates en vriendjespolitiek als whip word gebruikt om te bepalen welke sounds waar spelen. nie eens ne leuke tune terug posten neeeeeeee was te verwachten heh master jess, het kon nie leuk blijven zonder inmenging van de dictatuur weer, maar goe ge naait uzelf hier maar al te goei mee want weer eens bewijst t hoe t werkt in u kingdom ,maar deze fieldnegro buigt nie voor uwe truken me karma zweepslagen. zo ne politiek en dictatuur zakt in elkaar, uw achterban word de dictatuur beu en ja dan hebt ge bang da u kingdom omver wordt geworpen ala Fidel Castro in geschiedenis. ow aanschouwt alle, mighty master jess whipped me with karma minus 20 in ene nu voel ik mij slecht. dus zie uit wa ge zegt want t kost uwe karma per 20 tegenwoordig bedankt voor alle hier die mij karma geupped heeft in de laatste dagen er waren er net 20 bij plus bijna 4000 views in 8 dagen dus ik weet dat t lee ft onder u ! who feels it knows it! en master jess bring out the whip once more doet me niks, you try to hurt my flesh, but you can not hurt my soul, this the one you can't control' STOP THE LONG TALK, TUNE! * en als u de fieldnegro uitspraken nie snapt gelieve terug te gaan naar 1e pagina van dees topic en de moeite te nemen even te lezen dan word u alles duidelijk
|
|
|
Post by Jess on Aug 20, 2009 23:51:30 GMT 1
ok dan
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 23:52:08 GMT 1
insssssscomesssssatingcall too long!
TUNE!
|
|
|
Post by Jess on Aug 20, 2009 23:54:07 GMT 1
gij ze aant gaan man ... heerlijk !!!!
|
|
|
Post by Mr Tallawah on Aug 21, 2009 8:56:27 GMT 1
gij ze aant gaan man ... heerlijk !!!! ;D ;D ;D ;D den jess ne funny man mo gaat diene gamin hier nog lang van zijne malain staan maken, soms zijn dictaturen zo slecht nog ni, democratie is zwaar overroepen want het volk is dom, dat wordt hier ten volle bewezen
|
|
|
Post by Bmas on Aug 21, 2009 9:30:13 GMT 1
lol ;D de laatste die het recht op vrije meningsuiting zo heeft misbruikt was het vlaams blok juist voor ze vlaams belang werden. En huh de battyman, je mag dan nog zeggen dat je niemand persoonlijk uitscheld ofzo en u filmpjes zijn dan wel ludiek en daar is nix mis mee. Maar lady miki uitschelden als de dochter van skyjuice doelend op haar lichaamsbouw of firebration zn vriendin uitschelden als zou ze naar vis stinken omdat ze het niet met je eens zijn is erover. Je mag zoveel ontkennen, liegen over je id of rookgordijnen ophangen als je wilt. Dat is vrije meningsuiting. Maar andere members van dit forum kwetsen hoort hier niet thuis, dat is geen vrije meningsuiting oke. Je hebt toen je lid werd van het forum ondertekend dat je geen kwetsende posts zou maken. Dat staat duidelijk in de tekst die je hebt geacepteerd. En dat is geen kwestie van vrije meningsuiting maar van respekt. Gelieve u er dan ook aan te houden. Of anders 20 zweepslagen en een ban. What goes around comes back around... Ps, u masker is er nog eens afgevallen met u vlaams met haar op ; typ eens frikandelle (zoals jij het schrijft) in google. Allemaal nederlandse (lees hollandse) sites. Maar jij bent geen nederlander he ;-) . In Belgie noemen we dat een frikandel (zonder -elle, dat is hollands volgens het net) of curryworst. En u ip komt ook overeen met dat van selecter mathieus. Wss heeft die bij u ingebroken om zn posts te maken. hihi. Betrapt. Tot op msn Of geld vrije meningsuiting alleen voor jou? Groeten, Buda de guru
|
|
|
Post by Mr Tallawah on Aug 21, 2009 9:41:54 GMT 1
hehe den urbanus, mijne held uit het pajottenland (en trouwens soms met zwaar foute gedachten), heeft ooit gezegd: ik vind dat ge met alles en iedereen moet kunnen lachen, behalve met mij ik volg hem daar in ;D
en btw bij ons in halle noemen we da ook een frikandel ze
voor de rest: peace, love & unity, kzeen ale allemoe geire
|
|
|
Post by Bmas on Aug 21, 2009 9:47:14 GMT 1
en btw bij ons in halle noemen we da ook een frikandel ze Ja bij ons in westvlaanderen ook :-) ma tgaat om over de schrijfwijze waar em soms door de mand valt zoals deze keer weer, doe de google test! En Urbanus heeft altijd gelijk !
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 21, 2009 13:27:02 GMT 1
lol ;D de laatste die het recht op vrije meningsuiting zo heeft misbruikt was het vlaams blok juist voor ze vlaams belang werden. En huh de battyman, je mag dan nog zeggen dat je niemand persoonlijk uitscheld ofzo en u filmpjes zijn dan wel ludiek en daar is nix mis mee. Maar lady miki uitschelden als de dochter van skyjuice doelend op haar lichaamsbouw of firebration zn vriendin uitschelden als zou ze naar vis stinken omdat ze het niet met je eens zijn is erover. Je mag zoveel ontkennen, liegen over je id of rookgordijnen ophangen als je wilt. Dat is vrije meningsuiting. Maar andere members van dit forum kwetsen hoort hier niet thuis, dat is geen vrije meningsuiting oke. Je hebt toen je lid werd van het forum ondertekend dat je geen kwetsende posts zou maken. Dat staat duidelijk in de tekst die je hebt geacepteerd. En dat is geen kwestie van vrije meningsuiting maar van respekt. Gelieve u er dan ook aan te houden. Of anders 20 zweepslagen en een ban. What goes around comes back around... Ps, u masker is er nog eens afgevallen met u vlaams met haar op ; typ eens frikandelle (zoals jij het schrijft) in google. Allemaal nederlandse (lees hollandse) sites. Maar jij bent geen nederlander he ;-) . In Belgie noemen we dat een frikandel (zonder -elle, dat is hollands volgens het net) of curryworst. En u ip komt ook overeen met dat van selecter mathieus. Wss heeft die bij u ingebroken om zn posts te maken. hihi. Betrapt. Tot op msn Of geld vrije meningsuiting alleen voor jou? Groeten, Buda de guru 1 frikandel, 2 frikandelle of is da te moeilijk voor u? 'walk out from skyjuice a not your daddy' - leftside en esco tekst en ironisch bedoeld zoals ge in clash bijvoorbeeld de speech van tune gebruikt, da k da aan ne mc moet uitlegge alle, musically gezien is al ironisch. Firebration zag de ironie er al van in als ge zn reply leest. En ik heb nooit getekend voor dees account, ik heb de pass gekregen en username zoals nog ne paar hebben hier maar da zal me nie doen late uwe regels nie te respecteren en nie opzettelijk mensen kwetsen dan. En IP pikke is nie moeilijk nee, rerouten van IP ook nie als ge beetje verstand heb van netwerk beheren en dergelijk, zie da gij al beweert da de IP uit NL waart laa al zien da ge daar gene kaas van heb geeeten. En zelfde IP als op dancehallreggae forum straffe bewering. Zie uit wa ge zegt en wie ge aanspreekt das al wa k u te zeggen hebt er zijn al problemen aan mijne kant gekome daardoor da wil k nie meer, en k hoop voor u da da ook nie aan uwe kant gebeurd. Ben nie hier om mensen persoonlijk te kwetsen en da wete ze ook wel manne, maak u nie te druk. En uwe reply is schappelijk en waardeer k wel maar da smiten van 20 karma is ne grap en misbruik van macht en laat zien waar we mee te make hebbe nie da k bang ervoor heb, blijft smiten maakt nie uit verder als da de manier is om de mensen onder controle te houde keep on. ways of the slavemaster. 'everytime i make a dip, slavemaster comes around with the whip' TUNE!
|
|
|
Post by Mr. T SoulJah on Aug 21, 2009 13:55:17 GMT 1
Seg huh de battyman, kvind het niet zo serieus van u da ge uwe strijd vergelijkt met wat Afrikanen bijna 500 jaar lang hebben moeten meemaken, vergelijking gaat niet echt op voor mij. Voor de rest maakt het mij ni uit wie er civalizee-hater/groupie is want uiteindelijk...
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 21, 2009 13:59:21 GMT 1
Seg huh de battyman, kvind het niet zo serieus van u da ge uwe strijd vergelijkt met wat Afrikanen bijna 500 jaar lang hebben moeten meemaken, vergelijking gaat niet echt op voor mij. Voor de rest maakt het mij ni uit wie er civalizee-hater/groupie is want uiteindelijk... oppression = oppression en ja dan zinge we all the same song. of t nu van afrikane is of eendert wie. maar change gone come kweet zeker. TUNE!
|
|
|
Post by Jess on Aug 21, 2009 14:00:18 GMT 1
lol ;D de laatste die het recht op vrije meningsuiting zo heeft misbruikt was het vlaams blok juist voor ze vlaams belang werden. En huh de battyman, je mag dan nog zeggen dat je niemand persoonlijk uitscheld ofzo en u filmpjes zijn dan wel ludiek en daar is nix mis mee. Maar lady miki uitschelden als de dochter van skyjuice doelend op haar lichaamsbouw of firebration zn vriendin uitschelden als zou ze naar vis stinken omdat ze het niet met je eens zijn is erover. Je mag zoveel ontkennen, liegen over je id of rookgordijnen ophangen als je wilt. Dat is vrije meningsuiting. Maar andere members van dit forum kwetsen hoort hier niet thuis, dat is geen vrije meningsuiting oke. Je hebt toen je lid werd van het forum ondertekend dat je geen kwetsende posts zou maken. Dat staat duidelijk in de tekst die je hebt geacepteerd. En dat is geen kwestie van vrije meningsuiting maar van respekt. Gelieve u er dan ook aan te houden. Of anders 20 zweepslagen en een ban. What goes around comes back around... Ps, u masker is er nog eens afgevallen met u vlaams met haar op ; typ eens frikandelle (zoals jij het schrijft) in google. Allemaal nederlandse (lees hollandse) sites. Maar jij bent geen nederlander he ;-) . In Belgie noemen we dat een frikandel (zonder -elle, dat is hollands volgens het net) of curryworst. En u ip komt ook overeen met dat van selecter mathieus. Wss heeft die bij u ingebroken om zn posts te maken. hihi. Betrapt. Tot op msn Of geld vrije meningsuiting alleen voor jou? Groeten, Buda de guru 1 frikandel, 2 frikandelle of is da te moeilijk voor u? 'walk out from skyjuice a not your daddy' - leftside en esco tekst en ironisch bedoeld zoals ge in clash bijvoorbeeld de speech van tune gebruikt, da k da aan ne mc moet uitlegge alle, musically gezien is al ironisch. Firebration zag de ironie er al van in als ge zn reply leest. En ik heb nooit getekend voor dees account, ik heb de pass gekregen en username zoals nog ne paar hebben hier maar da zal me nie doen late uwe regels nie te respecteren en nie opzettelijk mensen kwetsen dan. En IP pikke is nie moeilijk nee, rerouten van IP ook nie als ge beetje verstand heb van netwerk beheren en dergelijk, zie da gij al beweert da de IP uit NL waart laa al zien da ge daar gene kaas van heb geeeten. En zelfde IP als op dancehallreggae forum straffe bewering. Zie uit wa ge zegt en wie ge aanspreekt das al wa k u te zeggen hebt er zijn al problemen aan mijne kant gekome daardoor da wil k nie meer, en k hoop voor u da da ook nie aan uwe kant gebeurd. Ben nie hier om mensen persoonlijk te kwetsen en da wete ze ook wel manne, maak u nie te druk. En uwe reply is schappelijk en waardeer k wel maar da smiten van 20 karma is ne grap en misbruik van macht en laat zien waar we mee te make hebbe nie da k bang ervoor heb, blijft smiten maakt nie uit verder als da de manier is om de mensen onder controle te houde keep on. ways of the slavemaster. 'everytime i make a dip, slavemaster comes around with the whip' TUNE! Zeg Joop Ip aka Kees Frikandelle .... rustig jom rustig ni schreeuwen ... ik zal u vandaag zoveel mogelijk exhalten. Ge hebt al veel gepost in uw eigen topic ... dus zal u af en toe helpen me hem te bumpen !! Karma up
|
|
|
Post by Jess on Aug 21, 2009 14:02:21 GMT 1
btw zedde zeker da ge ni in een revolutionaire youtube psychose zit ?
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 21, 2009 14:30:10 GMT 1
btw zedde zeker da ge ni in een revolutionaire youtube psychose zit ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Jess on Aug 21, 2009 14:33:41 GMT 1
btw zedde zeker da ge ni in een revolutionaire youtube psychose zit ? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|