|
Post by huh de battyman on Aug 19, 2009 19:52:07 GMT 1
huh de battyman le bebe, ge heb me. dus zie hier n regulier dag in mijne crib, live van mijne webcam . see me skank ya
|
|
|
Post by owkes on Aug 20, 2009 0:38:05 GMT 1
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 13:10:43 GMT 1
iedereen tam vandaag door de warmte? luirikken ;D TUNE! TODAYS ANTHEM!
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 13:29:07 GMT 1
en ne smite op mn karma van -74 na -75
members online 4: skylarkin, LadyMiki aka Warrior Queen, General Z, firebration
wie zou t zijn? skyjuice zn dochter nog steeds boos? of de ital frikandelle rasta van firebration? ;D
|
|
|
Post by Friendly on Aug 20, 2009 14:39:40 GMT 1
en ne smite op mn karma van -74 na -75 members online 4: skylarkin, LadyMiki aka Warrior Queen, General Z, firebration wie zou t zijn? skyjuice zn dochter nog steeds boos? of de ital frikandelle rasta van firebration? ;D awel van mij krijgde ne karma up omwille van het entertainment
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 14:50:16 GMT 1
en ne smite op mn karma van -74 na -75 members online 4: skylarkin, LadyMiki aka Warrior Queen, General Z, firebration wie zou t zijn? skyjuice zn dochter nog steeds boos? of de ital frikandelle rasta van firebration? ;D awel van mij krijgde ne karma up omwille van het entertainment entertainment is a form of enjoyment, and to who dont enjoy, no bother feel no way! a entertainment! just enjoy the scene
|
|
|
Post by firebration on Aug 20, 2009 15:05:07 GMT 1
iedereen tam vandaag door de warmte? luirikken ;D TUNE! TODAYS ANTHEM! it is hot today indeed....ma luirikken, nee da zijn we niet. badmind thing!! 1 tune voor u verder geen reply meer op uw geween en lame tunes, ge hebt gister al verkloot voor uzelf, geen retry's in here! ge zegt 1 tune en ge dropt me er twee... message to you!! 'we stay real civalizee foundation badman!!!' wa ne housenegro statement is da zeg, levert u da goei punten op bij de master? dach da ge firebration sound waart? geen eigen identiteit mannen? staat ge liever achter ne andere sound dan uwe eigen en ge zegt ge zijt badman alle kom op TUNE! wa was den topic weer? ahja dat er een pansch rumours and badmind aantspreaden is over civalizee...ik promoot als beljam massiv met graagte de gunman van civalizee foundation..gunman stick together against hypocrits , parasites and informers... en ne smite op mn karma van -74 na -75 members online 4: skylarkin, LadyMiki aka Warrior Queen, General Z, firebration wie zou t zijn? skyjuice zn dochter nog steeds boos? of de ital frikandelle rasta van firebration? ;D bleiter....uw karma stonk toch al naar rotte vis...ma moest het u troosten, ik was het ni...eergisteren zelf karma up gedaan ... wie zegt da ik fricandelle boef? moetik hier allesuitlegge of wa? GimmeGimme was op zelste riddim, en had wel zin op een pak goeie friten (er was olie opt vuur,memba)..interactie tussen de deelnemers, kortom het een beetje plezant maken voor iedereen.. ...pfff jawadde....echt quelle klet ce peej....
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 15:22:19 GMT 1
iedereen tam vandaag door de warmte? luirikken ;D TUNE! TODAYS ANTHEM! bleiter....uw karma stonk toch al naar rotte vis...ma moest het u troosten, ik was het ni...eergisteren zelf karma up gedaan ... wie zegt da ik fricandelle boef? moetik hier allesuitlegge of wa? GimmeGimme was op zelste riddim, en had wel zin op een pak goeie friten (er was olie opt vuur,memba)..interactie tussen de deelnemers, kortom het een beetje plezant maken voor iedereen.. ...pfff jawadde....echt quelle klet ce peej.... amai ruikt mijn karma naar uw vriendin? das n straffe bewering ik weet da gij frikadelle doeft omdak er vorig jaar me u heb geten aan de paddestoel! mashed it allready 3 days achtereen, nog ene tune dan voor u en dan ist weer gedaan voor vandaag me u ok? MASH IT ALLREADY, AN ME MASH IT AGAIN! TUNE!
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 15:41:26 GMT 1
en als t nie uw vriendin was die k rook dan was t uwe dreads. kwee nie wie van u 2 t was maar one advise:
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 15:54:12 GMT 1
iedereen tam vandaag door de warmte? luirikken ;D TUNE! TODAYS ANTHEM! wa was den topic weer? ahja dat er een pansch rumours and badmind aantspreaden is over civalizee...ik promoot als beljam massiv met graagte de gunman van civalizee foundation..gunman stick together against hypocrits , parasites and informers... ah ok dus nu zijt ge badman / gunman / rudebway? 3 daag gelee was t nog 'to much badness burn fiya' en die dingen? nog ne panhead voor ulle frikandelle rasta die posed als badman / rudebway!
|
|
|
Post by firebration on Aug 20, 2009 17:10:29 GMT 1
iedereen tam vandaag door de warmte? luirikken ;D TUNE! TODAYS ANTHEM! wa was den topic weer? ahja dat er een pansch rumours and badmind aantspreaden is over civalizee...ik promoot als beljam massiv met graagte de gunman van civalizee foundation..gunman stick together against hypocrits , parasites and informers... ah ok dus nu zijt ge badman / gunman / rudebway? 3 daag gelee was t nog 'to much badness burn fiya' en die dingen? nog ne panhead voor ulle frikandelle rasta die posed als badman / rudebway! dem can't test!!you rise for a fall... ik weet da gij frikadelle doeft omdak er vorig jaar me u heb geten aan de paddestoel! ;D WTF? wanneer waren er fricandellen a/d padestoel? en ik zou daarvan geboeft hebben? ;D spreading false rumours.... en als t nie uw vriendin was die k rook dan was t uwe dreads. ;D waarschijnlijk.... (redelijk sarcastisch bedoelt).... ..direspect mi..pussy think I joke....zoekt u maar al een plosj op t dierenkerkhof tussen andere pussies....
|
|
|
Post by steve on Aug 20, 2009 17:54:00 GMT 1
alle, blijkbaar kunde niet posten als de klok van uwen pc niet juist staat, merci voor de oplossing buda!!!! En inderdaad ik heb mss te snel conclusies getrokken.
Blijkbaar is het nu een filmkesoorlog geworden, daarvoor reikt mijn pc kennis niet ver genoeg.
Merci aan alle mensen die nu blijkbaar toch pleiten voor een vrije meningsuiting op dit forum.
Kheb nog steeds over een aantal zaken mijn bedenkingen, maar dan ga ik weer uitgescholden worden als hater, badmind, zeveraar, ...
Dus ja gasten doe zo voort zou ik zeggen, informeer de mensen op jullie manier, tzal wel goe zijn zeker!!
greets steve
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 18:13:14 GMT 1
;D WTF? wanneer waren er fricandellen a/d padestoel? en ik zou daarvan geboeft hebben? ;D spreading false rumours.... frikadelle ja mr ital frikandelle rasta spreading rumours?, don't remeber reggae box last year, met de kermis erbij, of teveel gezopen die dag, real rastaman rest van uw threads worden genegeerd vanaf nu, ge zijt ne joke en fake klaar, case closed.
|
|
|
Post by huh de battyman on Aug 20, 2009 18:48:54 GMT 1
alle, blijkbaar kunde niet posten als de klok van uwen pc niet juist staat, merci voor de oplossing buda!!!! En inderdaad ik heb mss te snel conclusies getrokken. Blijkbaar is het nu een filmkesoorlog geworden, daarvoor reikt mijn pc kennis niet ver genoeg. Merci aan alle mensen die nu blijkbaar toch pleiten voor een vrije meningsuiting op dit forum. Kheb nog steeds over een aantal zaken mijn bedenkingen, maar dan ga ik weer uitgescholden worden als hater, badmind, zeveraar, ... Dus ja gasten doe zo voort zou ik zeggen, informeer de mensen op jullie manier, tzal wel goe zijn zeker!! greets steve welcome back steve, die bedenkingen en ander zaken komen nog aan bod dont worry, we gaan stap vr stap, maa met filmpkes/tunes/speech nu want da is dan nie haten of badmind blijkbaar, en ze zegge music opens up peoples eyes dus so we do it, musically, is ook meer amusement en leerzaam voor alle. maar da wil nie zegge dat t minder gemeend is TUNE AGAIN! and remember what started this topic in the first place mannen! REVOLUTION OPEN UNO EYES AND SEE IT! en idd big up alle die nu wel in ene keer in vrijheid van mening gelove inclusief boardstaff/moderators hoop da t zo blijft! COME IN SELECTOR huh de battyman AN LEGGO THE TUNE!
|
|
|
Post by Jess on Aug 20, 2009 21:20:47 GMT 1
alle, blijkbaar kunde niet posten als de klok van uwen pc niet juist staat, merci voor de oplossing buda!!!! En inderdaad ik heb mss te snel conclusies getrokken. Blijkbaar is het nu een filmkesoorlog geworden, daarvoor reikt mijn pc kennis niet ver genoeg. Merci aan alle mensen die nu blijkbaar toch pleiten voor een vrije meningsuiting op dit forum. Kheb nog steeds over een aantal zaken mijn bedenkingen, maar dan ga ik weer uitgescholden worden als hater, badmind, zeveraar, ... Dus ja gasten doe zo voort zou ik zeggen, informeer de mensen op jullie manier, tzal wel goe zijn zeker!! greets steve welcome back steve, die bedenkingen en ander zaken komen nog aan bod dont worry, we gaan stap vr stap, maa met filmpkes/tunes/speech nu want da is dan nie haten of badmind blijkbaar, en ze zegge music opens up peoples eyes dus so we do it, musically, is ook meer amusement en leerzaam voor alle. maar da wil nie zegge dat t minder gemeend is TUNE AGAIN! and remember what started this topic in the first place mannen! REVOLUTION OPEN UNO EYES AND SEE IT! en idd big up alle die nu wel in ene keer in vrijheid van mening gelove inclusief boardstaff/moderators hoop da t zo blijft! COME IN SELECTOR huh de battyman AN LEGGO THE TUNE! Big up Fidel ... Goe bezig jom ne echte revolutionair gij !!! nog ffkes en ge zijt er karma up !!
|
|