|
Post by sensi on Aug 9, 2009 13:39:38 GMT 1
twa dik in orde!!!! big big up mbc!!!!!!!!!!!!!!!! idd jammer van de lage opkomst....
konshens mocht natuurlijk nog een nummerke of 10 mjir doen min gedacht...
|
|
|
Post by firebration on Aug 9, 2009 17:11:35 GMT 1
BIG UP MBC!!!! het was nen zaligen avond!!! zo ziek als nen hond afgezakt tot in Atown, ma voor zo'n malaade line-up pas de probleime fjeu...WAHWASDA WASWATETMOESTZIJNOFZELFSBETER, echt wicked groepke, de combinatie van smoothicalle lyrics van diene rastaman en dan harde brutale dialectueele antwoorden, zangereskes en band maakten het compleet, BIGUPBIGUP!!!Dienen HipHop erachter vond ik (op da moment) iets minder, ma cava.. Konshens vet vet...nen nieuwe artist wa leren kennen, want kende er ma een tune of 3 van...artiest da ni zomaar ne show komt opvoeren ma er nen echte show van maakt, entertaint het publiek te goe, hij stond in ene keer tussent volk, samenwerking met zijn broer zat ook als gegoten...daar hebben we het laatste nog ni van gezien... Groove station heeft daar dan nog zitten pecheren met t nieuwste van t nieuwste (zonder veel respons :5) , vervolgens wa ubervetten ouwen dancehall(dirty money riddim is dé riddim!!!), wickewicked BIGSOUND Ni lang lang gebleven (er waren er die moesten werken), tegen uur of 4u30 waren we voesj en zagen we dat t goe was....
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 10, 2009 8:20:36 GMT 1
it's all about the paper!
|
|
|
Post by Fireman on Aug 10, 2009 8:29:54 GMT 1
Alles is hier al zowat gezegd geweest, niveel meer aan toe te voegen. Ne vette big up voor de ganse MBC crew om dees ineen te steken. Opkomst mss minder als verwacht, maar de mensen die wel zijn afgekomen hebben zich zeker ni verveeld. Twas een heel goei feestje.De spiegeltent op zich al blijft een te vette locatie om feestjes te organiseren! Mss just die hip hop act da iets minder in de smaak viel bij velen. Merci ook om mijne portefeuille terug te vinden Mighty! Ik was precies net iets te enthousiast aant springen geweest daar achter de draaitafel :-)
Zijn er nog mensen die foto's getrokken hebben ofzo? Posten die handel!
Blesskes Vuurman
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 10, 2009 11:35:12 GMT 1
Fireman, gij stiekemerd, gij ebt geoefend é! Twas beestig groovestation-setje!
Bigup MBC voor dorganisaze... BFL veur dopwarming, samen met de caipirnha's werkte da wel bij mij... wahwasda was weer leuk, antraks sloeg wa tegen vonnek, tpakte gelijk gewoon niet... toch ook aangenaam verrast door de invaller ook... En Konshens: kvontem in Jamaica beter, maar twas zeker ni slecht. Goed geamuseerd...
+ lang geleden dak zoveel koppijn had den dag erna ;-)
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Aug 10, 2009 20:20:12 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Aug 10, 2009 22:23:31 GMT 1
Een paar korte filkes die ik heb gemaakt de kwaliteit is wel wa poverkes Heb ook nog een paar korte stukskes... zal ze deze week online proberen smijten
|
|
|
Post by Fireman on Aug 12, 2009 13:37:12 GMT 1
Fireman, gij stiekemerd, gij ebt geoefend é! Twas beestig groovestation-setje! Blij dat je ervan genoten hebt! Van da oefenen, eigenlijk vooral in mijne slaap :-) Voor de rest wast allemaal naturel
|
|