|
Post by renegade on Jul 24, 2009 20:28:59 GMT 1
greetings.i am renegade from mysticalforce from aken.we go geel since 10 years now. tilll last year we only played with vinyl. but now we also play with cds so i wanna ask do somebody here know anyone who will biuld up a lil sound on camping ground in geel where we also can play for 1-2 hours with our cds. i see evyr year some people who biuld up a sound but dont be sure if this also someone will do it. would be nice if u can let me know. would be cool to play anywhere on campingground on friday afternoon or saturday afternoon when not much a gwaan on stage or so. bless.
|
|
|
Post by renegade on Jul 26, 2009 11:50:56 GMT 1
nobody know sumone who will build up a sound on campingground in geel. let me know pls.
|
|
|
Post by snipaman on Jul 26, 2009 14:27:53 GMT 1
greetings.i am renegade from mysticalforce from aken.we go geel since 10 years now. tilll last year we only played with vinyl. but now we also play with cds so i wanna ask do somebody here know anyone who will biuld up a lil sound on camping ground in geel where we also can play for 1-2 hours with our cds. i see evyr year some people who biuld up a sound but dont be sure if this also someone will do it. would be nice if u can let me know. would be cool to play anywhere on campingground on friday afternoon or saturday afternoon when not much a gwaan on stage or so. bless. Don't know who is builing a sound this year but if you pass by a sound and ask to spin some records they will let you spin records during the weekend..
|
|
|
Post by Visionz on Jul 27, 2009 7:57:35 GMT 1
Kaart: check
Tent: check
(redelijk) goede weersvoorspellingen: check
Verlof: check
Goesting: check check check!
Nu alleen nog wachten tot het vrijdagochtend is! ;D
|
|
ils
new memba
|
Post by ils on Jul 27, 2009 8:02:53 GMT 1
Weekend ticket over te kopen!!
25 euro!!
Inlichtingen per mail!
Ils
|
|
|
Post by Chica Isa on Jul 27, 2009 11:52:54 GMT 1
(redelijk) goede weersvoorspellingen: check Kmi zegt:Vrijdag en zaterdag blijft het droog met wolkenvelden en opklaringen. De maxima schommelen op vrijdag nog tussen 20 en 24 graden maar zaterdag halen we 24 tot plaatselijk 29 graden. Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeest! Steek die plantensprays ook maar in de rugzak!
|
|
|
Post by Youthman on Jul 27, 2009 14:21:59 GMT 1
weet er iemand hoe da die voorverkoop werk...ik snap da ni ehct zenne kunde da gwn via een overschrijving doen, want ik heb gene visa noch paypall etc.
|
|
ils
new memba
|
Post by ils on Jul 27, 2009 15:21:59 GMT 1
Youthman:Dat van mij overkopen? Alle,T'is van mijn zoon die niet meer kan gaan..
|
|
|
Post by skandalamophana on Jul 27, 2009 15:54:52 GMT 1
niet voor het één of andere, maar had van reggae geel misschien een ander presale systeem verwacht? leg mij eens uit hoe het kan dat er per ticket een extra fee is van 2 euro. Terwijl het toch duurder lijkt om tickets te verkopen terplaatste? Dan heb je eerst al je persoonlijke gegevens doorgegeven aan het systeem (waarom ze dat allemaal nodig hebben?)...en dan moet je nog eens 2,90 eur bijbetalen voor PayPal?
dat is 6,9 euro extra voor 2 domme tickets?
NOT A OK
|
|
|
Post by sergio on Jul 27, 2009 17:27:27 GMT 1
Je moet je registreren,daarna kan je overschrijven via PC-banking, dus Visa enPayPall is niet echt nodig. Dan krijg je een bevestiging per mail,die print je af,daar staat je persoonlijke code op. Voorverkoop is goedkoper dan aan de kassa,uiteraard. Ik heb 27,50 EUR betaald,als ik me niet vergis. Ni echt gemakkelijk,maar normaal lukt da wel. Mij is het toch gelukt,dus dat wil al iet zeggen he.
Iedereen een PRETTIG REGGAE GEEL toegewenst...
King
|
|
|
Post by firebration on Jul 27, 2009 18:25:39 GMT 1
niet voor het één of andere, maar had van reggae geel misschien een ander presale systeem verwacht? leg mij eens uit hoe het kan dat er per ticket een extra fee is van 2 euro. Terwijl het toch duurder lijkt om tickets te verkopen terplaatste? Dan heb je eerst al je persoonlijke gegevens doorgegeven aan het systeem (waarom ze dat allemaal nodig hebben?)...en dan moet je nog eens 2,90 eur bijbetalen voor PayPal? dat is 6,9 euro extra voor 2 domme tickets? NOT A OK vind ik ook.... mijne frank was ook gevallen, ik ging een ticket of 10 on-line bestellen, maar das meer als 30 euro extra e poit!!! not a ok!!! verzendingskosten? ge moet die zelf afdrukken? betaalkosten? digitaal? kem wel geen goesting om nog eens op diene site te gaan dashteren...pfff ma tzal ni anders kunnen...
|
|
|
Post by onesty on Jul 28, 2009 2:48:11 GMT 1
Represent Onesty & Myband Mainstage 14.45 - 15.30 One
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 28, 2009 8:59:34 GMT 1
iedereen present to support the early birds? - Vrijdag 18u Mystic Breeze - Zaterdag 14.45 Onesty
Wie vertrekt er vrijdagochtend allemaal mee? Rond 9u aan Trix/hof Ter Loo ? Mijn auto zit al vol met mijzelf, Natacha, Toby en Fauzia Rik en Andreas met Chloe en Kristien...
|
|
|
Post by Visionz on Jul 28, 2009 9:46:21 GMT 1
- Vrijdag 18u Mystic Breeze - Zaterdag 14.45 Onesty Rond 9u aan Trix/hof Ter Loo ? Gaat de camping niet maar om 11u open? ;D
|
|
|
Post by jahghana on Jul 28, 2009 10:04:36 GMT 1
Er is mij iets opgevallen: Onesty post alleen maar als het over haar eigen gaat
|
|