|
Post by Jah Rebel on Jul 29, 2009 15:09:15 GMT 1
@ Braggaspenz:
Sorry I fell out of tone there... liever iets van: "WAAAW DE BOM!" zeker?
Ites, Rebel
|
|
|
Post by owkes on Jul 29, 2009 15:21:40 GMT 1
snap eigenlijk ni goe waarom ik hier ni naar toe ga..... in ieder geval amuzeer jullie en hou het tof.
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Jul 29, 2009 15:28:33 GMT 1
snap eigenlijk ni goe waarom ik hier ni naar toe ga..... Nu wil ook weten waarom ni é... ;D
|
|
|
Post by sergio on Jul 29, 2009 17:28:42 GMT 1
Ik voel hier wa spanningen in deze topic,....
|
|
|
Post by kaaj on Jul 29, 2009 17:33:11 GMT 1
@ Braggaspenz: Sorry I fell out of tone there... liever iets van: "WAAAW DE BOM!" zeker? Ites, Rebel Ik post hier normaal gezien niet veel, maar ik wil nu toch even reageren en braggaspenzz gelyk geven: Als dingen over het battymangedoe u niet aanstaan, reageer er dan niet op. Negeer het, laat het aan u voorbij gaan. Begin toch niet voor de 156456ste keer te zeiken over datzelfde thema. Niemand wint deze dicussie. En dan nog over een klein onderschrift dat er al maanden staat. Probeer eens iets te posten zonder te kankeren, zagen of zeiken. Veel leuker, you should try it! ps ik wist niet dat jij de reggae geel organisator was... proficiat! ik dacht dat jij enkel feestjes in izzymaze kon organiseren en pochen met intervieuws.
|
|
|
Post by Jah Rebel on Jul 29, 2009 18:00:15 GMT 1
Hideho Red Lad,
Reggae Geel organisator? Waar pretendeer ik dat.
Ja, ok dat onderschrift was mij dus pas vandaag opgevallen, maar het is mijns insziens al heel ver gekomen als zoiets onder je account zetten wordt beschouwd als normaal.
De eigenaar van deze account is een 18-jarig meisje (als de gegevens van de account tenminste kloppen) die dus vindt dat dit een leuke slogan is voor onder haar forumaccount! En ik ben de zager en de debiel! Wtf is wrong with you people?
Het gaat mij al lang niet meer over homo's. Doet dat er trouwens echt toe? Het gaat om de neanderthal manier waarop er hier en op veel andere plaatsen tegenwoordig met mekaar wordt omgegaan. Als beesten die niets anders meer kunnen dan kreten uitstoten of slogans meebrullen.
En nu moet ik dringend ergens gaan pochen over mijn laatse interview met Ziggi!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mr Tallawah on Jul 29, 2009 18:17:34 GMT 1
@ red lad, je bent zelf aan het kankeren en zeiken dus zeg niet dat anderen dit niet mogen doen
@ al de rest: hou het positief ten opzichte van iedereen (one love enzo) en laten we er gewoon een vet feest van maken daar in Geel
|
|
|
Post by FarHigh on Jul 29, 2009 18:29:49 GMT 1
Back on topic.... Tis dus nog 2 keer slapen & dan begint het graafste weekend van 't jaar! Da wordt weer een zalige hoogmis waar ge achteraf serieuze heimwee naar hebt! KABOOM
|
|
|
Post by Jah Rebel on Jul 29, 2009 18:32:14 GMT 1
@ Mr Tallawah:
Ok, je hebt waarschijnlijk gelijk. Other place other time, was gewoon gedegouteerd door dat onderschrift. Op naar Geel!
Ites, Rebel
|
|
|
Post by ragsta aka Root T on Jul 29, 2009 18:47:58 GMT 1
@ beljam massive ! het ietwat opgehoogde terrein ziet er - noar kempsche gewunte - fookin' fantastic uit... Er hangt ook al a positief sfereke in de lucht... alléén die roze toufkes oep den dancehall hé, kweenie, kinda gay, da zien ze mij nie zalla ! Fook that & 'ave blast y'all !
|
|
|
Post by Carlos on Jul 29, 2009 22:36:46 GMT 1
gedommegedomme, diene voorverkoop werkt up min zenuws, tmarcheert gelijk nie, en kzin den enigsten nie. Visa word gewijgerd, paypall same thing, ... Volgend jaar FNAC aub. Allé, kgaat nog 36 keer proberen zekers...
Mo vo de reste PARTYHARDY
|
|
|
Post by snipaman on Jul 30, 2009 11:08:39 GMT 1
Is er nu al nen dresscode afgesproken dit jaar? Khad iets gehoord van bikini's & battyriders 4 the ladies... en fear-and-loading-in-las-vegas-stijl of hawai-isch voor de guys? Hoe?? Ik dacht dat juist het omgekeerde vernomen.... Mannen in bikini of battyrider en vrouwen met snorren.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 30, 2009 11:53:22 GMT 1
@ Rebel: probeer eens: BACK ON TOPIC
@ wie er uit het Antwerpse met nen heuse karavaan wil vertrekke... om 09u30 aan Trix verzamele !
|
|
|
Post by jah_uppsala on Jul 30, 2009 12:07:20 GMT 1
check antwerp massive goes GEEEL kaboeeem
|
|
|
Post by grootmeester flash on Jul 30, 2009 12:14:37 GMT 1
gedommegedomme, diene voorverkoop werkt up min zenuws, tmarcheert gelijk nie, en kzin den enigsten nie. Visa word gewijgerd, paypall same thing, ... Volgend jaar FNAC aub. Allé, kgaat nog 36 keer proberen zekers... Mo vo de reste PARTYHARDY Ik heb per ongeluk 2 tickets te veel gekocht via dat stom systeem (is werkelijk geen goed e-ticketing systeem). Send me a PM w ur phone nr if u'r interested. Als t nog binnen de driehoek Leuven / Brussel / Antwerpen is kom ik het misschien zelfs aan huis brengen. T zijn twee tickets enkel voor zaterdag, te koop aan 20 euro / stuk.
|
|