|
Post by KayaLion on Sept 4, 2009 20:47:36 GMT 1
wanneer wordt er overgeschakeld naar het reggae.be-forum? wanneer het wa deftig is ... aan da forum is nog wel wat werk, puur basis nu
|
|
|
Post by sieljaboy on Sept 5, 2009 16:46:18 GMT 1
owkeej. thanks!
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 6, 2009 18:45:33 GMT 1
Het doel is om dit huidige forum tegen eind deze maand af te sluiten, en nog enkel als archief te gebruiken.
Ondertussen - wordt het nieuwe forum gepimpt met alle toeters en bellen die er hier ook zijn... we bekijken ook de mogelijkheid om het aantal posts dat gebruikers hier hadden, over te zetten in het nieuwe forum (met de daaraan verbonden gadgets). - proberen we alle interessante dingen al over te zetten van dit forum naar het nieuwe... hulp is welkom dus zoals J het al deed, mag alle interessante audio al op het nieuwe forum gepost worden ook... (zo proberen we zelf ook een reeks mixtapes, die misschien zelfs niet meer beschikbaar zijn op het huidige, maar nog wel in onze archieven zaten, op het nieuwe forum aan te bieden)
Wanneer je events op Reggae.be aanmaakt, verschijnen die ook automatisch op het nieuwe forum, dus die info hoef je voorlopig maar op 2 plekken aan te kondigen: op dit forum, en op het nieuwe (wat eigenlijk gewoon een event aanmaken is op Reggae;be)
Oproep alvast aan de soundsystems met mixtapes of andere audio om deze uploadlinks zoveel mogelijk te bundelen en op het nieuwe forum te smijten... zo gooien we de komende dagen alvast alle audiofiles van civalizee, hotel jamaica, high grade sound en een hoop andere terug online, op het nieuwe audio-forum !
|
|
|
Post by Visionz on Sept 9, 2009 7:46:08 GMT 1
Het valt mij net op dat in de agenda de feestjes van vandaag niet verschijnen (de eerste feestjes die getoond worden zijn die van morgen).
|
|
|
Post by Mikey Ché on Sept 14, 2009 11:05:40 GMT 1
Het valt mij net op dat in de agenda de feestjes van vandaag niet verschijnen (de eerste feestjes die getoond worden zijn die van morgen). Wordt aan gewerkt... inclusief het nieuwe forum... Nieuwe "update" is voor vandaag of morgen
|
|
|
Post by Natacha on Oct 6, 2009 7:47:49 GMT 1
Er kan nu ook op de charts gestemd worden (voor diegene die ingelogd zijn). Hit Chart mag dringend aangepast worden! ;-)
|
|
|
Post by Visionz on Oct 12, 2009 7:05:26 GMT 1
Is het normaal dat ik de nieuwsbrief van deze week 8 keer ontvangen heb? ;D
|
|
|
Post by stical on Oct 12, 2009 9:15:08 GMT 1
Cosign, ik heb hem ook 8 keer ontvangen.
Iemand met een triggerfinger op de send knop ?
Of het bulk mail programma dat tilt geslagen is ?
|
|