jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Jul 21, 2009 12:51:43 GMT 1
Wa een feestje !!!!!!Big Up
|
|
|
Post by jah_uppsala on Jul 21, 2009 14:02:16 GMT 1
Jow jow massive, echt waar big up aan iedereen.. thanks fi di jouths that support the BASHMENT witout you people it wouldn't be a succes like this,
T fiesje was eeeen BOOOOOOOEEEEEEEEMMMMMMMMMMMM Blessings
JAH_uppsala
|
|
|
Post by jah_uppsala on Jul 21, 2009 14:03:46 GMT 1
voor zij die wille wete hoeveeel massive er was bena 700 man KABOOOEEEM en goe gezope 30 vate derdoor
|
|
|
Post by Natacha on Jul 21, 2009 14:15:45 GMT 1
Big up to Uppsala and Mikey! Biggest Summer Bashment!
|
|
|
Post by owkes on Jul 21, 2009 15:24:35 GMT 1
ole, toffe party gisteren.... goeie sfeer, veel volk, dikke tunes
Big up voor de rik en de mikey voor de organisatie....
|
|
|
Post by Mikey Ché on Jul 21, 2009 21:47:43 GMT 1
Big up all providers of the musical pleasures.. Uphill: straight, no warmup, start a dance with style & class Onesty: spicy 45-show, gonna hear a lot of her in the future Rodigan: MAD, not the same as the shows in Gent, HotelJamaica or Westouter, maar deed het toch maar weer, en toch weeral wat nieuwe dingen gezien... genoot er zelf ook wel van en zei achteraf dat de Beljam massive " a real pleasure to play for" was Civalizee feat High Grade J: voor zover de tent nog rechtstond... ze moest gewoon uiteengetrokken worden, nog een tandje bij! Lekkere graveyard-shift ook nog ;-)
Echt nen dikke merci aan iedereen die een handje meegeholpen heeft, op de avond zelf, maar zeker ook in de promo vooraf !!! Ya large!
En zalig hoeveel volk er was... voor het midden van het verlof te zijn... veel mensen die we niet veel zien in den dance en die er blijkbaar toch ook van genoten hebben... De curieuzeneuzen hebben denkik op een goei manier kennisgemaakt met de reggae/dancehall-parties! Hope to see everyone again in other dances !!! Let's take it to other levels soon!
Merci allemaal om te komen & te dansen & te schransen (de croque monsieurkes vlogen ook de deur uit ;-)
Mikey Ché/G & Jah Upsulah
ps: zelf geen tijd gehad om foto's te nemen, hopelijk veel volk dat er wel wat heeft... laat het weten aub !
|
|
|
Post by Kinja on Jul 22, 2009 9:09:48 GMT 1
Mike & Rik twas daar een boemmeke! Op naar de volgende spiegeltent bom --> 07 augustus, Konshens/Sojah, WahWahsDa, Antraks, Groove Station, Babylon Fire Lions & Mystic Breeze!!! ps: quote of the night: "push up your bounty killer finger!"
|
|
|
Post by Visionz on Jul 22, 2009 11:46:43 GMT 1
ps: quote of the night: "push up your bounty killer finger!" "... or whatever!" ;D Goed feestje inderdaad en zalig veel volk. Rodigan heb ik al beter horen draaien, maar heb wel ongelooflijk genoten van zijne ronde king tubby tributes (king tubby, king tubby/Augustus Pablo, King Tubby/Dennis Brown/Damian Marley, Scientist). Ik denk dat er weinig sounds mee zouden wegkomen op het gemiddelde feestje (jammer genoeg). Wat is er trouwens gebeurd voorafgaand aan Rodigan zijne speech over haat beantwoorden met liefde? Had er iemand iets gesmeten ofzo?
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jul 22, 2009 12:16:46 GMT 1
Wat is er trouwens gebeurd voorafgaand aan Rodigan zijne speech over haat beantwoorden met liefde? Had er iemand iets gesmeten ofzo? 1 of andere idioot had nen bierplateau naar hem gesmeten
|
|
|
Post by Visionz on Jul 22, 2009 12:30:05 GMT 1
Wat is er trouwens gebeurd voorafgaand aan Rodigan zijne speech over haat beantwoorden met liefde? Had er iemand iets gesmeten ofzo? 1 of andere idioot had nen bierplateau naar hem gesmeten Als ik het goed begrijp zijn er dus mensen die 10/12 euro betalen voor een feestje om vervolgens dinges te smijten naar de 'hoofdact' van dienen avond (en als ik mij niet vergis was dat dan nog ergens helemaal in 't begin van zijne set toen Rodigan dat zei). Daar moet ge inderdaad nen ongelooflijke idioot voor zijn !
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Jul 22, 2009 13:55:10 GMT 1
Is er toevallig audio opgenomen van Rodigan en/of Civalizee?
|
|
|
Post by king johnny on Jul 22, 2009 14:05:51 GMT 1
Is er toevallig audio opgenomen van Rodigan en Civalizee? aha, ja een audioke! en foto's, zijn die er ook? dan kunnen de mensen die er ni geraakten ook wa "genieten"
|
|
Zion_
2 star soldier
|
Post by Zion_ on Jul 22, 2009 14:15:32 GMT 1
Wat is er trouwens gebeurd voorafgaand aan Rodigan zijne speech over haat beantwoorden met liefde? Had er iemand iets gesmeten ofzo? 1 of andere idioot had nen bierplateau naar hem gesmeten Yep, die plateau stuitte vlak voor Rodigans decks. Zielige actie van een laffe typ die zich mooi verborgen hield in de schaduw! Voor de rest een zalig feestje op een hele leuke locatie. Een wegwijzertje daar in dat havengebied was wel handig geweest voor de niet-Antwerpenaren! ;D
|
|
|
Post by Sifakah on Jul 22, 2009 14:45:39 GMT 1
Voor de rest een zalig feestje op een hele leuke locatie. Een wegwijzertje daar in dat havengebied was wel handig geweest voor de niet-Antwerpenaren! ;D zowizo ! en 'k dacht da rodi het op diene zatte zagevent had die hem constant kwam lastigvallen .. volgende keer zo'n volk aan de ketting leggen
|
|
|
Post by jah_uppsala on Jul 22, 2009 22:30:36 GMT 1
Jow massive, hahah die zatte de Johan geval apart ma cava nog, hij houd de andere van de podia en kuist de fleskes op tijd en stond op heheh
eumh en als ik mij ni goe vergis dan is eel den avond opgenome dus den audio zulle we u zo snel mogelijk bezorge
blesskes Rikske
|
|