|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 18:04:47 GMT 1
Een sleuteltje, vermoedelijk van een bromfiets, met de inscriptie "AXA"... en een metalen sleutelhanger van "Tweewielerparadijs Dierck" gevonden op de antwerpsecamping CW2 (waar ook de witte camion met soundsystem stond).
|
|
|
Post by King David on Aug 8, 2005 19:45:18 GMT 1
ik ben een blauwe trui met kap kwijt met opschrift gap. als iemand die gevonde heeft let me know
|
|
|
Post by Raggabella on Aug 8, 2005 19:48:30 GMT 1
Ik ben mijn maagdelijkheid verloren op geel. Kan iemand mij hieraan terug helpen
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 8, 2005 20:03:07 GMT 1
I'm sorry.. come again???
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 20:07:11 GMT 1
Raggabella zal Papa Lekker zijn tegengekomen zekers... Wel een teleurstellende opmerking dan... ontmaagd worden met een maïskolf telt niet (ook niet als Papa Lekker het enkel nog daarmee kon doen)
Of misschien is Raggabella wel Papa Lekker... want die is door Jess gepakt tschijnt.
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 8, 2005 20:10:49 GMT 1
Wat als het een rijpe maïskolf was?
enne.. Wie is papa lekker? (transeks., maiskolf??)
|
|
|
Post by Mikey Ché on Aug 8, 2005 20:15:09 GMT 1
Normaal gezien ratelt die over banana's in vagina's enzo...
|
|
Irie
new memba
|
Post by Irie on Aug 8, 2005 20:23:26 GMT 1
I'm sorry I asked..
|
|
|
Post by king johnny on Aug 8, 2005 21:11:36 GMT 1
Normaal gezien ratelt die over banana's in vagina's enzo... nu kan em over ne maïs me ne snor beginnen trouwens mikey, da sleuteltje kan van onnoembare figure zijn die op de tonen van shantiradio zijn komen spatten, dus ja...
|
|
|
Post by radikal B on Aug 8, 2005 23:41:40 GMT 1
ik ben een blauwe trui met kap kwijt met opschrift gap. als iemand die gevonde heeft let me know Ik heb de shanty zien rondlopen met u trui. Die vroeg aan iedereen van wie die was en niemand wist da. Ze kwam me wel bekend voor ma wist het ook ni. Dus wss heeft Shanty die nog.
|
|
|
Post by J on Aug 9, 2005 17:17:42 GMT 1
ik ben mijn zwarte pillamp (zaklantaarn voor de niet antwerpenaren ;D ;D) kwijtgespeeld... moest iemand ze "per ongeluk" hebben een grote zwarte Mag Lite dus...
bless
|
|
|
Post by selector waxx on Aug 9, 2005 21:04:49 GMT 1
i...mijn zwarte pillamp (zaklantaarn voor de niet antwerpenaren ;D ;D) ... pillamp komt ook voor in het west en oostvlaams woordenboek, ma anyway, ik heb hem niet gezien
|
|
Crewza GanjaBus Driver
Guest
|
Post by Crewza GanjaBus Driver on Aug 10, 2005 8:15:04 GMT 1
J Kan je iets specifieker zijn (vooral over de maat van en het aantal batterijen), want ik heb er één gevonden, op het terrein, maar in de veronderstelling dat die van security of de flikken was (en die pakken NOOIT iets af ;D) heb ik die gehouden, tja er staat ook geen naam op. Moest die van u zijn breng ik die met alle plezier terug. Hoe? Dat regelen we nog wel. Ps: dat pakje sigaretten dat ik gevonden heb, kan niemand meer claimen, dat is op, ik rook geen sigaretten dus die heb ik uitgedeeld aan mijn vrienden.
|
|
|
Post by allmighty on Aug 10, 2005 8:45:18 GMT 1
ik rook geen sigaretten dus die heb ik uitgedeeld aan mijn vrienden. u bent een goed mens
|
|
|
Post by J on Aug 10, 2005 16:06:39 GMT 1
ik kan ni echt veel specifieker zijn... ze is ongeveer nen onderarm groot en ik denk dat er 4 of 5 batterijen in zitten (duracel waarsch...) normaal zit er binnenin (onder de mousse van de schroefdopje) ook een reservelampe...
|
|