|
Post by Selector Waxx on Mar 9, 2009 19:32:01 GMT 1
Bors heeft meschien iet wat teveel tussen de jamaicaanse badboys gezeten, en is de rustigere toon die wij hier voeren wat verleerd.
Maar hij bedoelt het goed, en rate civalizee vrij hoog. Hij was 2 weken geleden in Kortrijk (Kingsize) en was onder de indruk van civalizee (op jamaicaans topniveau zei hij mij toen), enkel budha moet volgens hem wat aan zijn talk werken om echt te scoren in jamaica. Hij zegt dingen waarmee je in jamaica niet wegkomt volgens hem.
Die manier van communiceren van hem is hoe het er bij de meeste gekleurde jamaicanen die ik ken er aan toe gaat, recht voor de raap, vrij bruut en zonder remmingen. Ik ben daar ook wel voorstander van, en wordt er ook vaak op afgerekend als ik het doe, omdat men zoiets in belgie niet gewend is. Daarom hou ik af en toe mijn mond, want ik wil geen plastic smile hebben nog onnodig boel hebben...
Maar als je daar niet tegen kan ga je beter niet naar jamaica ... De tijd van "peace en love" heeft nooit bestaan in jamaica, het was een ideaal van sommige rasta's maar nooit de realiteit. Jamaica is en was een derde wereldland met zeer grote armoede en een enorm geweldadige maatschappij, en dat is al zeer lang zo...
|
|
|
Post by Dunda B on Mar 9, 2009 21:56:03 GMT 1
Is er ondertussen nog 1 onderwerp die nog effecitef OVER het onderwerp gaat hier op dit forum Ras staat hier ferm in den spotlight als ge het mij vraagt ... anywho : big up the royals!
|
|
|
Post by Eagle i on Mar 10, 2009 4:14:17 GMT 1
dus we kunnen ons verwachten aan wat strakke dubs en mss een airbuske en by the way den buda zen acsent er is toch niets mis mee ik vind persoonlijk dat dien gast heel goed west vlaams kan big up en kverlang na de audio al bless
|
|
|
Post by Selector Waxx on Mar 10, 2009 19:24:23 GMT 1
dus we kunnen ons verwachten aan wat strakke dubs en mss een airbuske en by the way den buda zen acsent er is toch niets mis mee ik vind persoonlijk dat dien gast heel goed west vlaams kan big up en kverlang na de audio al bless idd, voor ne antwerpeneir is hij vree goed, maar ik hoor toch nog wel dat hij geen 'native speaker' is... ;D en aan de gasten van civalizee: mash up de amerika's...
|
|