|
Post by skwizzard on Mar 6, 2009 19:56:48 GMT 1
Ik weet ni of het hier al ergens stond ma zag het juist op de myspace
27-28-29 augustus civalizee in los angeles
iemand die een airbuske wilt organiseren?
Goe bezig mannen!
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 6, 2009 20:24:29 GMT 1
Bad man nah play inna chichi man town, blaze de fire win the jack pat.
Budha affe work pon him axent. Me can teach im yuhnown. Cheap, cheap, cheap.
Yow maddarate-ar,
me nah know wa gwaan yuh know. One day me ave plus karma an a next day me a get minus. A wha unuh a deal wid? Eeeeh? Unuh nah catch fe me style yet? A so unuh serious over nutten? Lllaaaaaawd ave mercy. Nuff love 2 everyone, especially fe me big frend Jah Rebel. Him cool yuh know
|
|
|
Post by skwizzard on Mar 6, 2009 20:35:27 GMT 1
ja man, gij kunt zuigen ze
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 6, 2009 20:39:34 GMT 1
Bad man nah play inna chichi man town, blaze de fire win the jack pat. Budha affe work pon him axent. Me can teach im yuhnown. Cheap, cheap, cheap. Yow maddarate-ar, me nah know wa gwaan yuh know. One day me ave plus karma an a next day me a get minus. A wha unuh a deal wid? Eeeeh? Unuh nah catch fe me style yet? A so unuh serious over nutten? Lllaaaaaawd ave mercy. Nuff love 2 everyone, especially fe me big frend Jah Rebel. Him cool yuh know Ben jaloers op uw leven man: zo interessant!!!
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 6, 2009 23:01:35 GMT 1
ja man, gij kunt zuigen ze A who ya talk?
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 6, 2009 23:05:54 GMT 1
Bad man nah play inna chichi man town, blaze de fire win the jack pat. Budha affe work pon him axent. Me can teach im yuhnown. Cheap, cheap, cheap. Yow maddarate-ar, me nah know wa gwaan yuh know. One day me ave plus karma an a next day me a get minus. A wha unuh a deal wid? Eeeeh? Unuh nah catch fe me style yet? A so unuh serious over nutten? Lllaaaaaawd ave mercy. Nuff love 2 everyone, especially fe me big frend Jah Rebel. Him cool yuh know Ben jaloers op uw leven man: zo interessant!!! U nah know nutten bout me life so wa ya jahlious bout my youth?
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 7, 2009 16:03:03 GMT 1
Yow mad-a-rate-ar, unuh find new name fe me? Jah Patois? Me like it yuh know. Galang an do wa ya do Che. Me soon set yu up so the I can fulljoy Jamaica.
|
|
|
Post by Mikey Ché on Mar 7, 2009 16:35:30 GMT 1
Yow mad-a-rate-ar, unuh find new name fe me? Jah Patois? Me like it yuh know. Galang an do wa ya do Che. Me soon set yu up so the I can fulljoy Jamaica. Als Che op mij slaat, sorry, heb er niets mee te maken hoor. Er zijn wel meer moderators... Ik kan aan uw persoonlijke gegevens niet aan. Vraagje over karma: iedereen op het forum kan karma bijgeven of afnemen... dat zijn dus ondertussen meer dan 1000 gebruikers. Dit geheel buiten de kwestie. Civalizee in LA ! Bad ! Dem a Beljam reggae ambassador ...
|
|
|
Post by owkes on Mar 7, 2009 19:18:12 GMT 1
Ben jaloers op uw leven man: zo interessant!!! U nah know nutten bout me life so wa ya jahlious bout my youth? omdat ge engels ligt te typen tewijl ge nederlands kunt ?? k wie kan er hier een vliegtuig afhuren
|
|
|
Post by misterbobby on Mar 8, 2009 22:38:10 GMT 1
Die gasten zijn gewoon goe bezig... show some respect... valt trouwens op dat afbrekende, negatieve kritiek (over diverse posts) steeds van zelfde mensen komt...
|
|
|
Post by Eagle i on Mar 9, 2009 3:05:11 GMT 1
in the words of wayne marchall true true true
|
|
|
Post by LadyMiki aka Warrior Queen on Mar 9, 2009 16:34:53 GMT 1
One day me ave plus karma an a next day me a get minus Check yuh karmahahahahahaha ;D
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 9, 2009 17:33:18 GMT 1
One day me ave plus karma an a next day me a get minus Check yuh karmahahahahahaha ;D Ben er echt van aangedaan hoor. Moet nu pilletjes nemen tegen een depressie. Kan mij het wat schelen dat onwetenden mijn karma naar beneden halen omdat ik in het patois durf te schrijven. Zelfs al zijn mijn bijdragen positief (meestal) dan nog worden ze verkeerd begrepen. Weerom een bewijs dat velen de taal van hun lievelingdmuziek niet begrijpen. Laawd ave mercy wat a a pickney sittin.
|
|
Stigen
3 star frontline soldier
Risin' Culture
|
Post by Stigen on Mar 9, 2009 18:23:31 GMT 1
ten eerste ik lig ook ni wakker van da stom karma cijferke ma daaruit kunde wel een beetje afleiden da de meeste mensen hier opt forum uw posts ni echt waarderen, en ast u nix kan schele waarom beginde dan in uwe eerste post hierbove derover te zage? ten tweede wil ik u wel gelove da ge et ier (meestal) goe bedoeld maar het komt gewoon (meestal) zo niet over... ik heb al gemerkt da ge veel intressants te vertellen hebt ma t is gewoon de manier waarop...ge komt voor mij in elk geval meestal vrij pretentieus over..ma das t probleem met internet-communicatie, da dinge soms anders worden begrepe dan ge zelf wilt... ten derde, ge kunt toch wel zo een reacties verwachte as ge ier bij wijze van spreke den mc van de nr1 opkomende sound in europa zit te disse op zijn accent?? en et dan nog e stapke verder duwe door voor te stelle om het hem te lere??
no hard feelings, ik ken u ook ni, ma tmoest er effe uit blesskes
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 9, 2009 19:30:55 GMT 1
ten derde, ge kunt toch wel zo een reacties verwachte as ge ier bij wijze van spreke den mc van de nr1 opkomende sound in europa zit te disse op zijn accent?? en et dan nog e stapke verder duwe door voor te stelle om het hem te lere Ik heb het er met den Budha, nen gast waarvoor ik respect heb, der al zelf over gehad maar zoals ge zegt : geschreven taal is anders dan gesproken taal. Zeker voor mensen die niet tussen de regels kunnen lezen, laat staan patois begrijpen. En als mijn intressante bijdragen minder intressant worden en pretentieus overkomen door de mannier waarop ik het breng so what? A so me tan, a so me stay. Me nah bow.
|
|