|
Post by Jah Rebel on Mar 5, 2009 16:37:20 GMT 1
@ Bors:
Wel eerlijk blijven hé. Je mag van mij vinden wat je wil, maar ik reageer over Luciano op jouw comment over Luciano. Waar verander ik dan van topic? Dat gebeurt pas als ik persoonlijk word aangesproken.
Ites, No cool Rebel
|
|
|
Post by rasborsalino on Mar 5, 2009 17:26:29 GMT 1
Ja, maar wat is daar eigenlijk grappig aan, dat iemand geen lief heeft? Ik vind da eerder een social issue dan een grap. Dit wist ik niet maar het verklaart wel veel. Ik wil wel 1 van de mijne uitlenen als hij het aankan. En nu ga ik stoppen voor ik te ver ga.
|
|
|
Post by jahghana on Mar 5, 2009 17:29:59 GMT 1
Ik wist dat niet. Ik ging af op de reactie van Bragga eerder ;-) Trouwens Bors. I need to get in contact with you about those books when you head back to the island. Can you send me a PM?
|
|
|
Post by Jah Rebel on Mar 5, 2009 18:49:26 GMT 1
@ Bors: Geloof me daarin mag je van mij zover gaan als je wil, ik heb daar geen problemen mee. Ik vind het zel grappig dat een topic over Luciano plots gaat over het feit of ik al dan niet een lief heb... maar hoe meer ik de mensen daarover in de war kan laten hoe liever ;D
Ites, Rebel
|
|
|
Post by snipaman on Mar 5, 2009 19:10:59 GMT 1
Dat de Luciano die ge op het podium ziet en in interviews leest nen andere Luciano kan zijn dan de Luciano in zijn eigen yard vind ik ni meer dan normaal. Hij moet zich verkopen om platen, dubplates, .... te verkopen dus doet hij er best aan om zich van zijn beste kant te laten zien.... Weer een bewijs dat het ni allemaal zwart/wit is maar eeder veel grijs. Rebel t'is dringend tijd voor ne reality check! Kom effe van de rastaplaneet en stapt den echte wereld is binnen, met als zijn goeie en minder goeie kanten en haal daar het goeie uit.... anders zulde eindigen als nen oude, zure, gefustreerde mens
|
|
|
Post by Jah Rebel on Mar 5, 2009 19:14:55 GMT 1
Al sjans dat ik toch al die mensen die alles al gezien en doorgrond hebben rond mij heb.
Als je naar niemand meer kunt opkijken leefde ook maar op een zure planeet volgens mij want dan kijk je in feite op iedereen neer...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by snipaman on Mar 5, 2009 19:26:53 GMT 1
Al sjans dat ik toch al die mensen die alles al gezien en doorgrond hebben rond mij heb. Als je naar niemand meer kunt opkijken leefde ook maar op een zure planeet volgens mij want dan kijk je in feite op iedereen neer... Ites, Rebel Ik kijk zeker ni op naar mensen die toevallig geboren zijn een goeie stem en charisme... en waarvan ge toeten nog blazen weet hoe die mens in een steek... of heeft Luciano soms dingen die de wereld op ingrijpende manier hebben veranderd (geneesmiddel ontdekt ofzo) Nee, hij heeft met zijn muziek de wereld wat aangenamer gemaakt maar daar stopt het ook...en dat hem thuis zijn vrouw afranseld of ne maat int zak zet of af en toe wa pork boeft maakt hem ni ne minder goeie artiest maar wel des te meer ne mens zoals gij en ik Het doet pijn als uwen 'held' van zijn voetstuk valt daarom dat ik niemand op een voetstuk zet.
|
|
|
Post by Jah Rebel on Mar 5, 2009 19:36:05 GMT 1
@ Snipaman: Goed da's uw goed recht, maar langs den andere kant steek je uwe nek wel uit als je het (op voetstuk plaatsen) wel doet, want dan kan de "held"in kwestie inderdaad op zijn bakkes gaan.
Ik durf voor sommige mensen te gaan ja, niet om wat ze vertegenwoordigen of verwezelijken, maar om hoe ze mij doen voelen en wat Luciano betreft die heeft mij altijd al tot rust gebracht.
Ites, Rebel
|
|