|
Post by Puppa Mighty on Feb 3, 2009 13:24:05 GMT 1
|
|
|
Post by king johnny on Feb 3, 2009 13:44:00 GMT 1
Stel dat je dag voor zo'n test nog een jointje hebt gerookt en je test positief... of de dag zelf en je wordt 's avonds gecontroleerd, of de avond zelf en het is al uren verder... dat zijn vragen die ik me ook stel, hopelijk nooit controle hebben. In de 7 of 8 jaar rijden heb ik nog nooit controle gekend, en ik rij toch regelmatig in het weekend 's nachts
|
|
|
Post by movhisattva on Feb 3, 2009 14:21:52 GMT 1
Als't dezelfde testen zijn als in Duitsland (wat ik vermoed) kan men ongeveer checken hoeveel uur geleden je nog geblowd hebt (in de laatste 24 uur?)... In Duitsland mag je doorrijden als't 12 uur of meer geleden is. Da's ni ideaal, natuurlijk
|
|
|
Post by king johnny on Feb 3, 2009 19:58:44 GMT 1
In Duitsland mag je doorrijden als't 12 uur of meer geleden is. Da's ni ideaal, natuurlijk das wel om te lachen... soit, ik hoop maar da ze dan ook gauw een standaard invoeren zoals bij alcohol, het aantal promille, maar ik betwijfel of er ook zoiets bestaat bij ons plantjes...
|
|
|
Post by skandalamophana on Feb 3, 2009 21:40:58 GMT 1
op die manier gaan ze misschien éindelijk eens doorhebben hoeveel mensen smoren. which means: legalisering door grote meerderheid?
|
|
|
Post by Carlos on Feb 4, 2009 8:15:37 GMT 1
in olland doen ze da nu ook, naart schijnt gewoon straffe menthol muntjes in uw auto leggen, handje vol in uwen bek, en da spel marcheert nie meer, maar kzoen der nie op vertrouwen... fuckin babylon
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Feb 4, 2009 10:14:41 GMT 1
op die manier gaan ze misschien éindelijk eens doorhebben hoeveel mensen smoren. which means: legalisering door grote meerderheid? Ik hou wel van u optimisme maar 'k vrees dat er dan eerder een verstrenging van komt dan een legalisering.
|
|
|
Post by Sifakah on Feb 4, 2009 10:26:25 GMT 1
in olland doen ze da nu ook, naart schijnt gewoon straffe menthol muntjes in uw auto leggen, handje vol in uwen bek, en da spel marcheert nie meer, maar kzoen der nie op vertrouwen... fuckin babylon 'k herinner mij precies ook van die magische doorzichtige vellekes die ge op uw tong moest leggen en dan ook alle sporen deden verdwijnen
|
|
|
Post by Selector Waxx on Feb 4, 2009 12:17:34 GMT 1
ik ben recent in Berlijn geweest en heb toen een speekseltest (ik moest spuwen in een potje dat onderzocht werd buiten mijn zicht) moeten afleggen, en hoewel ik een 7 uur ervoor (de avond ervoor) gepaft had, was het negatief. Ik had wel al stevig ontbeten en koffie gedronken en beetje ervoor. Maar ik heb dus ook wel wat bedenkingen bij de juistheid van de test (als het die was natuurlijk).
Maar als hij er komt, zou ik er wel niet op rekenen...
|
|
|
Post by Kinja on Feb 4, 2009 12:57:43 GMT 1
Bij mij hebben ze vorige zomer in Duitsland wat spul van mijn tong en tandvlees geschraapt en onderzocht in een buske. Daaruit bleek dat ik de voorbije 12u geen weed meer had gerookt (was idd correct, het was zo'n 13u geleden) en ik mocht doorrijden. Het verhaal: Ze vroegen 'hast du weed gepfaft oder anderen viesigheit und wie lang ist das geleden?' ik zei 'heel das weekend habe ich gepfaft aber meinen lotsten join wast langer dan 12 u geleden'. 'Aah ff tezten' zeiden de vrienden van de wet. 8 minuten later: 'zu bint richtig das ist inderdaad langer dan 12 u geleden'. 'zu kunnen anfahren' En ik mocht verder richitng koekestad tuffen.
|
|
|
Post by oli on Feb 4, 2009 15:24:27 GMT 1
Bij mij hebben ze vorige zomer in Duitsland wat spul van mijn tong en tandvlees geschraapt en onderzocht in een buske. Daaruit bleek dat ik de voorbije 12u geen weed meer had gerookt (was idd correct, het was zo'n 13u geleden) en ik mocht doorrijden. Het verhaal: Ze vroegen 'hast du weed gepfaft oder anderen viesigheit und wie lang ist das geleden?' ik zei 'heel das weekend habe ich gepfaft aber meinen lotsten join wast langer dan 12 u geleden'. 'Aah ff tezten' zeiden de vrienden van de wet. 8 minuten later: 'zu bint richtig das ist inderdaad langer dan 12 u geleden'. 'zu kunnen anfahren' En ik mocht verder richitng koekestad tuffen. ;D ;D
|
|
|
Post by skandalamophana on Feb 4, 2009 16:35:42 GMT 1
lol kinja; goan meje duuts als ze mij dat zouden lappen en meinen lotsten join ist miender lange geleden tan 12 uhr, hang ik der aan... toen we naar oostenrijk onderweg waren, hebben ze mij verwend met het volledige luxe-pakket: fotos, vingerafdrukken etc en n stevige waarschuwing dat ik bij een volgend voorval 'geschessen' ben... had op dat moment misschien 1gr bij. toen hij heet aan het wegen was, was mijn commentaar: dich moeste alleen dienen plukke wegen, die grosse tacke ist nicht richtig; im belgien wir callen das rip-off! daarna heeft hij het er nog eens expleciet in het verslag vermeld dat het grotendeels nen tak was hehe (daarna de gedumpte volle bags gaan oppikken langs de autobahn )
|
|
|
Post by snipaman on Feb 4, 2009 20:03:14 GMT 1
ik ben de laatste jaren ni veel 12uur nuchter geweest dus als ik is zo'n test moet afleggen dan ben ik gegarandeerd gescheten.
Dat doet mij aan het verhaal denke van Soundbowys Destiny. Na hunne clash in Enschede zijn die terug gecruised naar huis en aan de NL-D grens tegengehouden.
Den driver moest ook zo'n test afleggen en was positief. Die hebben hunne wagen daar 12uur moeten laten staan voor ze verder mochten rijden
Redelijk afgezopen dus...
|
|
|
Post by Jess on Feb 5, 2009 0:48:48 GMT 1
als ge nu heb binnengedraaid me een mokke da iets heeft gepakt wadan ?
|
|
|
Post by J on Feb 5, 2009 9:21:04 GMT 1
misschien kunde zeggen "der heeft iemand weed in mijn colake gedaan meneer"
|
|