|
Post by snipaman on Dec 18, 2008 16:14:03 GMT 1
|
|
|
Post by sensi on Dec 18, 2008 17:00:36 GMT 1
kpeis ook kartel (als't op ne clash aankomt, maar vrees ervoor). Las dat Movado vorige week van het podium ging wanneer vybz erop wilde komen om zich (vocaal) te verdedigen....
i let u know....
have a great nite wid ricky (fully loaded wid kartel) trooper!!!
|
|
|
Post by owkes on Dec 18, 2008 17:42:29 GMT 1
|
|
|
Post by countryman on Dec 18, 2008 18:06:07 GMT 1
kartel kartel kartel kartel!
|
|
|
Post by Sifakah on Dec 18, 2008 21:01:16 GMT 1
Kartel !
had movado al ni gezegd dat em gene clash wou?
|
|
|
Post by Youthman on Dec 18, 2008 21:33:53 GMT 1
Kartel ! had movado al ni gezegd dat em gene clash wou? mavado gaat zwaar verliezen,KARTEL A DI TEACHER
|
|
|
Post by owkes on Dec 22, 2008 13:50:09 GMT 1
kunnen we da den 26ste ergens online checken
|
|
|
Post by senorsound on Dec 22, 2008 14:28:24 GMT 1
|
|
|
Post by FarHigh on Dec 22, 2008 15:11:53 GMT 1
mijn nederige mening.... Der komt gene clash op Sting. & moeste ze toch clashe.... Vado a tek it!!! FF mijn standpunt verduidelijken, De laatste jaren is er eigenlijk niet meer (degelijk) geclashed op Sting terwijl het vroeger gewoon iets was dat erbij kwam als extra voor de mensen. De laatste paar jaar veel geblaat maar weinig wol & ni alleen op Sting. Ik moet precies toch al wel ff terug gaan om mij nog ne quality clash tusse 2 artists te herinnere. Het zou graaf zij moeste Vado & Kartel ervoor gaan maar zelfs dan nog denk ik da het kwalitatief niet hoogstaand gaat zijn..... De reden waarom ik denk da, moest het toch gebeuren, Vado wint... Simpel... Bigger tunes, he's versatile & has the better voice & attitude than Kartel (who sniff too much coke & bleach up too much ;D ;D )
|
|
|
Post by Dunda B on Dec 22, 2008 22:34:03 GMT 1
ik ga toch ook voor den gully god... en volg de mening van farhigh voledig!
ne clash zalt daar nie worden volgens mij, en als er een plaats vindt zal die wel met nodige geweld enzo plaatsvinden! die "musical" war tussen addi en den gully god is gewoon veel te zwaar uit de hand aant lopen... maar langs den andere kant, mss komt sting wel op een goed moment nu !
|
|
|
Post by rasborsalino on Dec 23, 2008 8:09:30 GMT 1
Er zal geen clash van komen volgens mij, misschien wel een onderonsje. Er zijn afspraken met Sting organisatoren en de politie. Moest het er toch van komen dan zet ik mijn geld op Movado. Anywaaay.
|
|
|
Post by FarHigh on Dec 23, 2008 11:28:16 GMT 1
Er zijn afspraken met Sting organisatoren en de politie. Da is ook wat ik lees op het net (al een aantal jaar zelfs). Na heel de fuss tusse Ninja & Kartel op het podium, zijn de organisatoren niet echt meer gediend met ne clash. Ik denk da ze deels willen vermijden da de (fysieke) agressie op het podium wel eens zou kunnen overgaan op het publiek. Ik denk wel da Sting de rumours ivm ne clash bewust mee in stand houdt.... Publieke interesse hé!
|
|
|
Post by SPLIFF on Dec 23, 2008 15:03:37 GMT 1
zal eens navragen bij sensi, ie zit momenteel in JA en zal aanwezig zijn op sting. ie ging mij ook ne link zenden met eventueel live stream
ajt
|
|
|
Post by FarHigh on Dec 23, 2008 19:36:28 GMT 1
Er zijn trouwens ook rumours da Merciless wilt (gaat) clashen op Sting. Zelf zou hij graag tege de Warlord himself uitpakke mr Bounty heeft er geen goesting in. Nu heeft Merciless zijn pijlen op Cobra gericht & die er precies wel goesting in. pegasus.dancehallreggae.com/forum//showthread.php?t=164338
|
|
|
Post by amazing1grace on Dec 25, 2008 16:53:55 GMT 1
Al komt er misschien gene clash, mijn stem ga toch nr movado! ^^
|
|