|
Post by Girrrrafff on Dec 18, 2008 15:10:48 GMT 1
|
|
|
Post by fire-a-dept on Dec 19, 2008 9:21:13 GMT 1
Inderdaad het perfecte kerstgeschenk!!! Prachtige foto's en interessante (en in tegenstelling tot lesser's vorige boek) veel tekst...
Plamuur het gat in uw cultuur!
En nu maar wachten tot ze bij souljazz eindelijk hetzelfde project opzetten mbt Studio One.
|
|
|
Post by owkes on Dec 29, 2008 15:20:52 GMT 1
heb de cd, boek hebbek nog nergens gezien ofzo.
|
|
|
Post by Visionz on Dec 29, 2008 15:24:14 GMT 1
LP/CDs ook al zien liggen, maar boek nog niet. Ziet er wel interessant uit!
|
|
|
Post by Fireman on Dec 29, 2008 18:11:27 GMT 1
Zeg wel een zalig kerstgeschenk!! Het lag onder mijnen boom dit jaar. Ik ben er in begonnen, intussen helemaal uitgelezen. Het leest als een trein. De fotos zijn wikid, zo uit het dagelijkse leven geplukt inna yard. Heel veel interessante verhalen ook. Bij deze big up mijn zus voor dit prachtig kerstgeschenk, en big up girafff om haar dat aan te raden ;-)
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Dec 30, 2008 12:30:38 GMT 1
Ik het dit weekend in de souljazz shop in SOHO gekocht, en ik moet fireman gelijk geven het boek is echt wicked to raas.
|
|
|
Post by SPLIFF on Dec 30, 2008 12:48:54 GMT 1
zouden ze dat hebben in standaard boekhandel? of iets anders in de streke?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Dec 30, 2008 13:02:56 GMT 1
Weet er hier eigenlijk iemand waar de cd van 'Alborosie' te verkrijgen is?? Ik dacht hem in de fnac te bestellen, maar daar hoorden ze het donderen in Keulen... en in Hollywood heb ik m verdorie in de rekken laten staan
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 30, 2008 14:32:02 GMT 1
Amai kheb den boek net aangekregen, zwaar aan te raden voor de foto's alleen al! Ik hoop dat er zo nog enkele volgen, ze hadden bij het lanceren van de 'The studio one story' LP/DVD ineens nen boek van dit caliber moeten uitgeven.
|
|
|
Post by Visionz on Dec 30, 2008 14:38:05 GMT 1
Weet er hier eigenlijk iemand waar de cd van 'Alborosie' te verkrijgen is?? Ik dacht hem in de fnac te bestellen, maar daar hoorden ze het donderen in Keulen... en in Hollywood heb ik m verdorie in de rekken laten staan Ik dacht dat ik de CD en LP zien heb zien staan op www.hhv.de . Misschien ook eens vragen of ze hem niet kunnen bestellen in de Saturn.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 7, 2009 20:20:55 GMT 1
Zojuist gekregen van mijn vriendin. Man man, ZALIGEN boek. Alleen die foto's al
|
|
|
Post by Sifakah on Jan 7, 2009 22:39:47 GMT 1
jup heerlijken boek, super vette foto's
enige minpuntje misschien: bekke warrige chronologie en daardoor toch regelmatig herhalingen
maar da maakt het nie minder interessant
|
|