|
Post by Jah Rebel on Sept 19, 2008 12:36:12 GMT 1
Beste forumbezoekers,
Jullie zullen het ook al wel gemerkt hebben, het forum van Civalizee/Reggae.be/Antwerpmassive.be, kortweg Beljam Board steekt sinds kort in een nieuw jasje.
Zowel Civalizee, Antwerpmassive.be als Reggae.be waren alvast tevreden over het resultaat, maar als eindgebruikers luisteren we natuurlijk ook graag naar jullie feedback. Die kan je vanaf nu onder deze topic kwijt. Probeer natuurlijk wel steeds opbouwend te zijn in eventuele kritiek!
Members die inloggen en nog steeds het oude forum-ontwerp te zien krijgen kunnen de volgende stappen ondernemen:
Ga naar "Profile" (bovenaan tussen "calendar" en "logout") In je profiel kies je dan bovenaan "Modify Profile" Op die "Modify Profile" pagina scroll je dan naar beneden tot je bij het deel "Account Preferences" bent aanbeland. Daar kies je "Modify Skin" en zet die op "reggae.be" Dan enkel nog helemaal onderaan de pagina op de "Modify Profile" button klikken en presto.
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 29, 2008 11:01:53 GMT 1
Niemand die een opmerking heeft? Straf 't Is ff wennen maar .. Ik vind de kleurencombinatie niet slecht, 't is lichter dan ervoren en dat is beter. Het vorige was te donker. Het enige nadeel wat ik heb ondervonden: Als je op een naam klikt, verschijnt die naam in 't wit.. waardoor 't niet meer zichtbaar is. Voor de rest geen negatieve commentaar..
|
|
|
Post by Jah Rebel on Sept 29, 2008 19:09:40 GMT 1
Isa,
Wat bedoel je met "een naam"? Kwestie dat we dat zo snel mogelijk opgelost krijgen.
Greetz, Rebel
|
|
|
Post by Visionz on Sept 29, 2008 19:28:11 GMT 1
Isa, Wat bedoel je met "een naam"? Kwestie dat we dat zo snel mogelijk opgelost krijgen. Greetz, Rebel De naam van iemand de het laatst in een thread gepost heeft. Bijvoorbeeld jouw naam in deze thread nu (gesteld dat ik deze post niet had gezet): als ik de thread al eens gelezen heb en nadien terug op de beginpagina van het forum terecht kom, krijg ik een lege ruimte te zien waar normaal jouw naam zou staan: "Today at 7:09 by __________ in Het reggae dancehall forum"
|
|
|
Post by Sifakah on Sept 29, 2008 19:31:39 GMT 1
jup, maar denk dat dat alleen is als je eens op die naam hebt geklikt (ik heb het bvb enkel bij Mikey G)
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 29, 2008 20:13:14 GMT 1
jup, maar denk dat dat alleen is als je eens op die naam hebt geklikt (ik heb het bvb enkel bij Mikey G) Jep, Ik denk idd dat 't is zoals Sifakah vertelt, 't is enkel als je op iemands naam hebt geklikt, wat wel eens gebeurt als je 'n PM moet versturen of dergelijke.. Groeties!
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 29, 2008 20:17:15 GMT 1
...(ik heb het bvb enkel bij Mikey G) Hé da's raar! Ik heb 't eens getest en ik heb 't ook enkel bij Mike.. 't zijn ook altijd dezelfde die averechts doen
|
|
|
Post by Jah Rebel on Sept 29, 2008 21:57:38 GMT 1
Ik denk dat het inderdaad eerder iets met Mikey's account is, want als je in deze topic ff naar boven scrollt en mijn eerste bericht leest staat eronder:
Last Edit: Sept 20, 2008, 12:58pm by Mikey Ché
Maar daar is de Mikey Ché dus ook wit...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 30, 2008 17:47:55 GMT 1
Je kan mss zijne naam in 't rood zetten ;-), dan zal 'm wel content zijn!
|
|
|
Post by nesta on Oct 11, 2008 12:17:11 GMT 1
ik zie geen varandering heb nog steeds dieje oude layout
!!
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 12, 2008 15:58:51 GMT 1
Members die inloggen en nog steeds het oude forum-ontwerp te zien krijgen kunnen de volgende stappen ondernemen: Ga naar "Profile" (bovenaan tussen "calendar" en "logout") In je profiel kies je dan bovenaan "Modify Profile" Op die "Modify Profile" pagina scroll je dan naar beneden tot je bij het deel "Account Preferences" bent aanbeland. Daar kies je "Modify Skin" en zet die op "reggae.be" Dan enkel nog helemaal onderaan de pagina op de "Modify Profile" button klikken en presto. Ites, Rebel
|
|
|
Post by nesta on Oct 12, 2008 22:44:08 GMT 1
Members die inloggen en nog steeds het oude forum-ontwerp te zien krijgen kunnen de volgende stappen ondernemen: Ga naar "Profile" (bovenaan tussen "calendar" en "logout") In je profiel kies je dan bovenaan "Modify Profile" Op die "Modify Profile" pagina scroll je dan naar beneden tot je bij het deel "Account Preferences" bent aanbeland. Daar kies je "Modify Skin" en zet die op "reggae.be" Dan enkel nog helemaal onderaan de pagina op de "Modify Profile" button klikken en presto. Ites, Rebel Ik had het te laat gezien :-) i stick to di old one ..
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 13, 2008 20:40:26 GMT 1
Mja, ik vind 't dus wel ok, maar ik mis wel iets 'vrolijks',.. 't is allemaal zo gray..
(ps: 't is wel al leuk dat de kleur vd topics al veranderd is in rood en groen)
|
|
|
Post by Youthman on Oct 15, 2008 8:34:12 GMT 1
der staat zelf promo van soundquake op
|
|
|
Post by admin on Feb 12, 2009 11:22:41 GMT 1
Vanaf vandaag is zelf mogelijk om karma aan of af te schakelen. In je profile. Karma up?
|
|