|
Post by misterbobby on Jun 23, 2008 20:03:39 GMT 1
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Jun 24, 2008 7:21:19 GMT 1
;D ;D Da filmke van lee is op bepaalde momentnen echt wel hilarisch
|
|
|
Post by J on Jun 25, 2008 15:50:54 GMT 1
er gebeurt nog eens iets rond reggae in den humo... joepie moet wel zeggen da den humo voor de rest reggae straal negeert en in interviews vaak niet verder komt dan bob marley peter tosh lee perry ganja enz... ok er komt veel rommel uit maar in de afgelopen jaren zijn er een paar prachtige cd's en artiesten gepasseerd... ben ik ff aant zagen seg
|
|
|
Post by Visionz on Jun 25, 2008 15:56:33 GMT 1
er gebeurt nog eens iets rond reggae in den humo... joepie moet wel zeggen da den humo voor de rest reggae straal negeert en in interviews vaak niet verder komt dan bob marley peter tosh lee perry ganja enz... ok er komt veel rommel uit maar in de afgelopen jaren zijn er een paar prachtige cd's en artiesten gepasseerd... ben ik ff aant zagen seg Het is inderdaad best erg de laatsten tijd. En ne groep als Hotel Amigo krijgt dan natuurlijk wel meteen een interview (want, zanger is de zoon van...), terwijl er bij mijn weten nog niks ingestaan heeft over het nieuwe album van Uman, Campina Reggae, ... (en zelfs over het album van Omar Perry stond er eigenlijk niet echt iets in, maar we mogen waarschijnlijk wel al blij zijn dat er eindelijk eens een interview met nen belgische reggae artiest instaat).
|
|
|
Post by Chica Isa on Jun 25, 2008 18:49:28 GMT 1
Lekker offtopic, maar .. der zijn zelfs enkele pagina's gewijd aan Rotem (wel met niet zo goed nieuws, maar kom ;D)
|
|