|
Post by King David on Oct 26, 2006 17:51:18 GMT 1
Hier een van de optredens waar Tony Rebel niet zo blij over was dees noem ik bombrush the stage bobo style Sizzla en Jigsy King op Rebel Salute 2005 www.youtube.com/watch?v=H7DaMB2TEDc
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Oct 26, 2006 19:42:03 GMT 1
Ik heb dien dvd thuis, en ik denk dat den Tony vooral ni zo blij was over de performance van Capleton samen met Sizzla waar ze zwaar Battybway's zijn aan't killen trouwens da stuk met Jigsy is de max spijtig dat't zo kort is... Rebel Salute is trouwens een concious festival, er wordt bv geen alcohol verkocht en er is enkel Ital stuff te drinken en te eten. En als je optredens van de artiesten vergelijkt met wat ze bv op Sting doen is't ook wel een wereld van verschil, om niet te zeggen het tegenovergestelde. Soit om dit te posten
|
|
|
Post by stical on Oct 26, 2006 22:28:07 GMT 1
[quote author=mighty board=talks thread=1144833973 post=1161888123 trouwens da stuk met Jigsy is de max spijtig dat't zo kort is... Soit om dit te posten[/quote] Too short but super nice
|
|
|
Post by Visionz on Oct 27, 2006 12:04:21 GMT 1
|
|
|
Post by amoz on Oct 27, 2006 16:30:50 GMT 1
Amai zalig dat ge daar de video van gevonden hebt, big up uwen internet-tripstick! Ik moet wel zeggen dat ik die tune ooit van dn Jess heb doorgekregen dus tis eigenlijk ne special voor die mens zijn spatklak. Keep on tripping! Hilde & Mark
|
|
|
Post by stical on Oct 27, 2006 19:15:48 GMT 1
Keep on tripping! Hilde & Mark Amoz, nieuwe leider, alles ça va met u , moet ik mij zorgen beginnen maken of zijt gij gewoon de nieuwste padden aan't likken ?
|
|
|
Post by amoz one on Oct 28, 2006 4:19:02 GMT 1
Keep on tripping! Hilde & Mark Amoz, nieuwe leider, alles ça va met u , moet ik mij zorgen beginnen maken of zijt gij gewoon de nieuwste padden aan't likken ? amai steckal, gij kent uw klassiekers niet... de tripstick bepáált ;D (poets wederom poets wéderom poets) ok ik heb de bewuste scene niet teruggevonden maar hier[/u] vindt ge al iets van ne clue. blesskes (en slopwel)
|
|
|
Post by stical on Oct 28, 2006 9:30:20 GMT 1
Amoz, nieuwe leider, alles ça va met u , moet ik mij zorgen beginnen maken of zijt gij gewoon de nieuwste padden aan't likken ? amai steckal, gij kent uw klassiekers niet... de tripstick bepáált ;D (poets wederom poets wéderom poets) ok ik heb de bewuste scene niet teruggevonden maar hier[/u] vindt ge al iets van ne clue. blesskes (en slopwel)[/quote] Ik ben gene kabelmens hé, maar uwe clue heeft me verlichting gebracht , oh nieuwe leider.
|
|
|
Post by Chica Isa on Oct 28, 2006 13:00:08 GMT 1
Ik ben gene kabelmens hé, maar uwe clue heeft me verlichting gebracht , oh nieuwe leider. Ah, werkt dat zo in A'pen? Dus als je iemand belt om een bus in te knn leggen, ben je de nieuwe leider? Mij lijkt het eerder een interim.. maar ja, in Limburg leggen ze dan ook hogere eisen aan alles, i.v.m. A'pen precies
|
|
|
Post by Mikey Ché on Oct 28, 2006 13:08:11 GMT 1
Nieuwe leider? Interim-leider? Zoiets misschien... Maar ne goeie leider moet vanalles kunnen delegeren, zodat het toch allemaal voor mekaar komt... en als iedereen in de groep eens iets in elkaar steekt, is de groep veel sterker! Een bende goeie soldiers maakt een sterk leger... ;D Ela! Groepsdynamica en al! Wie is hier de leider? Wil er nog iemand iets doen? Iemand een idee? Btw: amoz PS: een logo voor "BeljamMassive" is al een stille dood gestorven? Van zodra dat er is... gooien we hier de bestellingsmogelijkheden op de site en tforum é...
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Oct 28, 2006 13:35:37 GMT 1
PS: een logo voor "BeljamMassive" is al een stille dood gestorven? Kwil wel is een ontwerpke maken ma mss eerst is me wa mensen ideekes uitwisselen... Laat ons zeggen soon come, dan is er gene weg meer terug
|
|
|
Post by skandalamophana on Oct 29, 2006 20:19:31 GMT 1
|
|
|
Post by Sifakah on Oct 29, 2006 21:12:08 GMT 1
PS: een logo voor "BeljamMassive" is al een stille dood gestorven? Kwil wel is een ontwerpke maken ma mss eerst is me wa mensen ideekes uitwisselen... Laat ons zeggen soon come, dan is er gene weg meer terug Ik had eens ergens iets getekend (was naar aanleiding van mijn idee om beljam T-shirts te maken), zou het eens moeten inscannen ofzo. Idem soon come dus Bij deze (omdat het anders toch maar wordt uitgesteld): ('t stelt een box voor - since it's all about the music - met deronder 'beljam massive' en ne subwoofer - because what's reggae without some good bass vibes) Wel gemaakt met mijn beperkt tekentalent, en mssn nie zo duidelijk, maar 't is maar een idee eh, dus zeg maar wa ge ervan denkt.
|
|
|
Post by Visionz on Oct 30, 2006 13:05:37 GMT 1
Nie echt ne music video en waarschijnlijk hebben er velen het al gezien, maar er zit zo een zalig grappig stukske in op het einde dat ik het hier toch wil posten. Het gaat dus om een interview met Ninjaman, vlak na het hele incident op Sting 2003 met Vybz Kartel. www.youtube.com/watch?v=MgTZIME0Tsg&NRBuiten het feit dat Ninjaman hier nagels met koppen slaat, moet ge vooral naar de laatste 50 seconden van het interview kijken => hilarisch ;D
|
|
|
Post by skandalamophana on Oct 30, 2006 13:24:15 GMT 1
|
|