|
Post by Visionz on Jan 18, 2007 1:32:33 GMT 1
|
|
|
Post by Visionz on Jan 19, 2007 1:55:36 GMT 1
|
|
heelalo
3 star frontline soldier
|
Post by heelalo on Jan 19, 2007 15:28:44 GMT 1
idd, zalige beelden!!! Volgens sommigen wordt dat concert in Harvard University de volgende officiële Island DVD. Zou kunnen, hopelijk wel, maar ik betwijfel het. Te weinig camerastandpunten en niet 'officieel' gefilmd toen.
haha, die M16-gitaar van Peter, toch ook wel memorabel, bangelijk! Die gitaar is overlaatst nog geveild dacht ik.
anywayz, merci voor de links
|
|
|
Post by Visionz on Jan 20, 2007 12:18:07 GMT 1
idd, zalige beelden!!! Volgens sommigen wordt dat concert in Harvard University de volgende officiële Island DVD. Zou kunnen, hopelijk wel, maar ik betwijfel het. Te weinig camerastandpunten en niet 'officieel' gefilmd toen. Aangezien dat bunny wailer concert (@ Madison square Garden) blijkbaar ook volledig gefilmd is, mogen ze dat ook wel op DVD uitbrengen. Of is dat misschien al uitgebracht?
|
|
heelalo
3 star frontline soldier
|
Post by heelalo on Jan 20, 2007 13:01:50 GMT 1
idd, is al officieel uitgebracht, maar enkel op VHS, (nog) niet op DVD...moeten ze dringend werk van maken!
|
|
|
Post by oli on Jan 20, 2007 13:44:55 GMT 1
Ik heb die in VHS, maar geen videorecorder thuis.Als iemand zich geroepen voelt om het op dvd te zetten...link me @ izzymaze bv.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 20, 2007 13:52:46 GMT 1
Ik kan VHS afspelen hier. Is het op één of andere manier mogelijk om mijne laptop daarop aan te sluiten en dat zo op DVD te branden? Of zijn er makkelijkere manieren. 't ziet er mij in ieder geval een zalig concert uit
|
|
|
Post by rudy on Jan 20, 2007 19:49:02 GMT 1
als we toch over vhs bezig zijn he ik nog een vraagje : heeft er iemand de film van third world " prisoner on the streets" ? die film hadden ze in videolibrary mor is kapotgegaan en wil em wel is chekke www.youtube.com/watch?v=RQgNHMHv2B4
|
|
|
Post by Visionz on Jan 21, 2007 11:28:42 GMT 1
als we toch over vhs bezig zijn he ik nog een vraagje : heeft er iemand de film van third world " prisoner on the streets" ? die film hadden ze in videolibrary mor is kapotgegaan en wil em wel is chekke www.youtube.com/watch?v=RQgNHMHv2B4Ik denk dat de Jah Rebel die heeft.
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Jan 21, 2007 19:24:33 GMT 1
Ik kan VHS afspelen hier. Is het op één of andere manier mogelijk om mijne laptop daarop aan te sluiten en dat zo op DVD te branden? Of zijn er makkelijkere manieren. 't ziet er mij in ieder geval een zalig concert uit Ja ik zoek ook nog wel wat video te digitaliseren, maar je hebt zowiezo een interface nodig want aan een computer, noch laptop, zijn video inputs, bij mijn weten ni dus. En zo nen DVD recorder met ingebouwde videospeler, die zijn beveiligt denk ik, daar kunde de video's niet van op DVD branden? En anders nen harddisc recorder, maar dan moet die analoge ingangen hebben voor rgb en audio videosignalen. .. video to digital conversion hebde nodig; een videocard met software of een soort video to digital (USB of Firewire of zo) "mengpaneel" irie grtz, ras Feel
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Jan 21, 2007 19:58:39 GMT 1
Dit vind ik een van de, misschien HET beste reggae nummer ooit (heeft mij er al een paar keer terug bovenop gekregen) Bunny Wailer, Rise & Shine (super album "Liberation" ook) Deze live versie lijkt wel van een TV show te zijn opgenomen, en is nog beter dan de album take, vind ik... spijtig maar dus op Youtube eens goe genieten is zowat 't enige dat er in zit, denk ik. WIIIICKEEEEEDDDDD!!!!! :)ras Feel www.youtube.com/watch?v=6al7ymuyM2s&mode=related&search=
|
|
|
Post by Skelly on Jan 21, 2007 20:43:16 GMT 1
Nice Ras Feel, hebbem direct bij mijn favorieten gezet, had de track vroeger maar ben hem ergens kwijtgeraakt for posting this
|
|
|
Post by Visionz on Jan 21, 2007 20:58:44 GMT 1
Inderdaad een zalig nummerke En Johnny Moore op trompet... Dat is nu eens het plezante aan reggae se: dagelijks ontdek ik nog goede nummers die ik nog nooit gehoord had en dat terwijl ze eigenlijk gemiddeld een goeie 20 jaar oud zijn ;D
|
|
|
Post by oli on Jan 21, 2007 23:58:33 GMT 1
|
|
|
Post by rudy on Jan 22, 2007 0:23:10 GMT 1
als we toch over vhs bezig zijn he ik nog een vraagje : heeft er iemand de film van third world " prisoner on the streets" ? die film hadden ze in videolibrary mor is kapotgegaan en wil em wel is chekke www.youtube.com/watch?v=RQgNHMHv2B4Ik denk dat de Jah Rebel die heeft. merci voer den tip
|
|