|
Post by amoz on Dec 5, 2007 15:58:32 GMT 1
Far West in de mix op multipop (repost): www.zshare.net/audio/5391041bd724ad/op zshare blijven die bestanden staan totdat ze 60 dagen niet meer gedownload zijn dus deze keer moet het lukken he mannekes ik krijg die link toch ni echt open... ;D lol ik ook niet, geraak zelfs niet op zshare.net dus ik denk dat heel het spel het ff moeilijk heeft
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 5, 2007 16:04:49 GMT 1
ik krijg die link toch ni echt open... ;D lol ik ook niet, geraak zelfs niet op zshare.net dus ik denk dat heel het spel het ff moeilijk heeft Binnen 60 dagen nog is proberen lol
|
|
|
Post by Roen on Dec 5, 2007 16:17:00 GMT 1
tnx voor den audio idd nog maar 4 keer gedownload dus veel volk is er blijkbaar nog ni aan geraakt
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Dec 5, 2007 16:39:36 GMT 1
Thx, big up. Mij is het toch van den eerste keer gelukt om te downloade.
|
|
knop
new memba
|
Post by knop on Dec 5, 2007 18:20:22 GMT 1
Thank you very much!!
Bless,
Knop
|
|
|
Post by Visionz on Dec 5, 2007 18:21:16 GMT 1
Nu werkt de link hier ook. Amoz
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 10, 2007 12:46:19 GMT 1
Bestaat er eigelijk audio van de clash tussen Boombastic en Far West?
|
|
|
Post by Youthman on Dec 10, 2007 12:59:18 GMT 1
Bestaat er eigelijk audio van de clash tussen Boombastic en Far West? Boombastic wilt die naar tschijnt ni vrijgeven
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 10, 2007 13:02:35 GMT 1
Bestaat er eigelijk audio van de clash tussen Boombastic en Far West? Boombastic wilt die naar tschijnt ni vrijgeven nog altijd ni? 't is al bijna tien jaar geleden...
|
|
|
Post by Youthman on Dec 10, 2007 13:11:23 GMT 1
Boombastic wilt die naar tschijnt ni vrijgeven nog altijd ni? 't is al bijna tien jaar geleden... ik vind da ook spijtig ik wil die eddy wally dus wel is horen:)
|
|
|
Post by king johnny on Dec 10, 2007 13:52:52 GMT 1
ik vind da ook spijtig ik wil die eddy wally dus wel is horen:) die befaamde eddy wally is volgens mij van in de clash tussen far west & runn sound in holland.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 10, 2007 13:59:48 GMT 1
ik vind da ook spijtig ik wil die eddy wally dus wel is horen:) die befaamde eddy wally is volgens mij van in de clash tussen far west & runn sound in holland. Idd en volgens mij was die special van Runn dus tegen Far West ni? In elk geval nog ne clash dien in deze topic zou mogen gepost worden
|
|
|
Post by amoz on Dec 10, 2007 14:24:46 GMT 1
die befaamde eddy wally is volgens mij van in de clash tussen far west & runn sound in holland. Idd en volgens mij was die special van Runn dus tegen Far West ni? In elk geval nog ne clash dien in deze topic zou mogen gepost worden Ik heb die zelf niet maar efkes rondgekeken en deze staat op clashes-r-us: European Link Up - 2001-06-09: Runn Sound, Soul Stereo, Bass Fi Mass, Far West, Small Axe, King Tubbys. En die andere heeft Amsterdam Yute blijkbaar op tape, ge kunt altijd proberen om het los te krijgen. Hij vermeldt dat in een topic op DHR: FWC tegen Boombastic in Brussel in 1999 (hij zegt Antwerpen 1996 maar dat zal wel abuus zijn).
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 10, 2007 14:37:35 GMT 1
Idd en volgens mij was die special van Runn dus tegen Far West ni? In elk geval nog ne clash dien in deze topic zou mogen gepost worden Ik heb die zelf niet maar efkes rondgekeken en deze staat op clashes-r-us: European Link Up - 2001-06-09: Runn Sound, Soul Stereo, Bass Fi Mass, Far West, Small Axe, King Tubbys. En die andere heeft Amsterdam Yute blijkbaar op tape, ge kunt altijd proberen om het los te krijgen. Hij vermeldt dat in een topic op DHR: FWC tegen Boombastic in Brussel in 1999 (hij zegt Antwerpen 1996 maar dat zal wel abuus zijn). Ja dien audio van den European link up heb ik hier nog ergens staan maar't stuk me Far West staan daar ni op, enkel een groot stuk Tubby's en dan dub fi dub tussen Runn - Soul Stereo - Tubby's.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 10, 2007 15:18:33 GMT 1
|
|