|
Post by houstony3k on Dec 22, 2006 18:11:04 GMT 1
Hi, Does anybody know where to buy a case like on the picture for 7'' , in the area of Antwerp ?? Thanx...
|
|
|
Post by Visionz on Dec 22, 2006 18:29:35 GMT 1
I know Bilbo (downstairs) has cases for LP's, but I'm not sure if they got them for 7 inches. Maybe they can order them.
|
|
|
Post by Selector Waxx on Dec 22, 2006 18:52:52 GMT 1
In gent you can order some similar cases in the Music Man music store in the Steendam 72 (between Dampoort and the Vlasmarkt), but that may be to far for you ...
|
|
|
Post by houstony3k on Dec 22, 2006 20:38:45 GMT 1
Yeah you order dem in Holland too (http://www.platentassen.nl), but i prefer to go and buy myself...
|
|
|
Post by Grillz on Dec 29, 2006 13:54:26 GMT 1
Check da platenwinkeltje in een zijstraat van de nationale straat "vinyl..." Daar heb ik de mijn besteld, wel nie me 3 vakken maar met 2.
|
|
|
Post by Dr. Noo on Dec 30, 2006 19:47:47 GMT 1
Heb die van mij (identiek dezelfde als op uwe foto) besteld via Ebay. Goeie prijs, was splinter nieuw, zat nog in verpakking en al... en supersnel geleverd!
|
|
|
Post by houstony3k on Dec 30, 2006 22:03:25 GMT 1
Thanks for your replies, sorry i don't speak good enough dutch to reply you guys in dutch. I went to buy it in Utrecht...i know its far but at least i got it !
Thanks again...
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 20:39:07 GMT 1
Ok, ik ga morgen wss ook eens neuzen in Antwerpen voor iets deftiger dan mijn schoendoos. Weet er iemand of ze er in de US Import deftige hebben?
En wat verkiezen jullie? Nen echten bak (zoals op die foto hierboven), of liever zo ne zak?
|
|
|
Post by fire a dept on Jan 4, 2007 21:00:28 GMT 1
Ik denk eerlijk gezegd dat ge er beter zelf één kunt maken... Ik heb er eens één gekocht in den bambam voor 64 fokking euro en die was gemaakt van dezelfde plastic als die op de foto. Na twee keer te gaan draaien was 'em al naar de scrotum. Ik heb er ook eens één op de kop kunnen tikken voor 25 euro in ne winkel in de katelijnevest en die was gemaakt van hard-board (héél hard hout) met metalen randen, hoeken en sloten. Die krijgde echt niet kapot (is al van den trap gevallen met als resultaat een gat in de muur). En dat hout en die hoeken kunde in den brico kopen (en gratis laten zagen) en dan hebde ne 100% gepooierde platenbak.
|
|
|
Post by Visionz on Jan 4, 2007 21:10:25 GMT 1
Hmz, katelijnevest... goed idee. Daar ga ik ook wel eens kijken. Zelf maken allemaal goed en wel, maar ik vind het toch ook wel belangrijk dat da ding gemakkelijk te transporteren is ;D. Ik zal hem achteraf wel laten pimpen dan
|
|
gee
new memba
|
Post by gee on Jan 4, 2007 21:36:46 GMT 1
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Jan 5, 2007 13:27:44 GMT 1
Ik heb zo een singlebag voor 150, echt megadegelijke kwliteit. Er kunnen wel geen 150 platen in, as ge der 140 in steekt wordt hget al moeilijk om er in te beginnen zoeken. Maar echt de max van een tas.
Angezien de collectie nu toch al gorter is, ben ik van zin om zo een trolley te kope vor 300, wel wat duurder, maar echt wel megadegelijk, en zo slecht zien ze der ook nie uit.
|
|
|
Post by ras Feel Flashman on Jan 5, 2007 16:18:38 GMT 1
Oep de Minderbroedersrui (verlengde Kathelijnevest) bij Rotthier (Technics studio) hebben ze er zelfs mét Jamaikaanse vlag! Maar ik ken de kwaliteit ni, moette zelf es checke...plastik denkik... grtz, Feel
|
|
|
Post by benji on Jan 5, 2007 16:45:58 GMT 1
heb zo van die grijze "toolboxen" uit den hubo...cheap en stevig...hebben al menig feestje overleefd... je moet wel zien welke dat je koopt, want ni in allemaal passen 7"kes... zoals hier maar wel een iets ander model... rechts, bijna vanonder... hubo.be/nl/promo/pdf.cfm?pdf=nl/folder_27_01/nl_P04.pdf
|
|
|
Post by Visionz on Jan 5, 2007 17:00:24 GMT 1
Oep de Minderbroedersrui (verlengde Kathelijnevest) bij Rotthier (Technics studio) hebben ze er zelfs mét Jamaikaanse vlag! Maar ik ken de kwaliteit ni, moette zelf es checke...plastik denkik... grtz, Feel Ik ben vandaag eens gaan zien in de USA import, daar konden ze die ook krijgen. Kosten 90 euro voor 150 singles, iemand die weet of die van goeie kwaliteit zijn? Bij de vinyl kunt ge er ook bestellen, daar is het 60 euro voor een 100 tal singles. Ik dacht dat Grillz die daar ook besteld had => tevreden? ;D MMAAAAR uiteindelijk heb ik genen singlebag ofzo gekocht, maar wel ene voor LP's en ik denk dat we hier van een koopke mogen spreken. In Wally's Groove World (lange nieuwstraat), liggen momenteel namelijk die LP bags van Magma vr 100 LP's (de deze => www.magma-bags.de/web/e/produkte/lp-bag-100-profi.php3 (hij heeft ze in alle kleurkes)), voor maar 39 euro !!! Wel niet voor lang meer, binnenkort zijn ze gewoon terug 80 euro. Dus snel zijn is de boodschap www.wallysgrooveworld.com (verkoopt veel house, maar ook de LP's van Souljazz en wa dub)
|
|