|
Post by Sifakah on Dec 15, 2007 9:09:43 GMT 1
'k zal er 5 bestelle 't is toch ad kassa betale
|
|
General Z
3 star frontline soldier
I said NO
|
Post by General Z on Dec 15, 2007 11:39:11 GMT 1
chille merci !
|
|
|
Post by Youthman on Dec 15, 2007 16:38:44 GMT 1
'k zal er 5 bestelle 't is toch ad kassa betale 7 e sifaka!!!
|
|
|
Post by Sifakah on Dec 16, 2007 14:25:56 GMT 1
oké !
Done
|
|
|
Post by Youthman on Dec 16, 2007 15:55:53 GMT 1
|
|
|
Post by Youthman on Dec 19, 2007 13:24:30 GMT 1
Gaat er nog volkj van den antweirp??
|
|
|
Post by J on Dec 19, 2007 20:32:24 GMT 1
normaal gezien amoz snipaman en ikke weet ni hoe het met kuzi zit, hij ging miss ook nog mee...
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 22, 2007 11:53:08 GMT 1
Weet er iemand of er ne livestream ga zijn?
|
|
|
Post by Youthman on Dec 23, 2007 7:42:04 GMT 1
HERB- A-LIZE-IT TEK IT!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Friendly on Dec 23, 2007 14:42:41 GMT 1
groot op al de clashvriendjes Jess David Snipa J Herbe Youthman Sifakah Pomme en Bongoman
|
|
|
Post by J on Dec 23, 2007 18:08:28 GMT 1
verdiende overwinning van Herb a lize it!!! veel nieuwe tunes, paar lekkere counteractions, herb a lize it had zich duidelijk goed voorbereid luv injection heeft mij ZWAAR teleurgesteld, de verkeerde tunes op het verkeerde moment (beste voorbeeld was de tarrus riley in de dfd). spijtig da ne sound me zone naam en geschiedenis zo zwaar kan floppen...
big up herb a lize it vr de overwinning big up de hele belgische clashdelegatie!!
|
|
|
Post by Sifakah on Dec 23, 2007 23:28:41 GMT 1
eerst en vooral: herb a lize it takes the cup, en ikzelf ben nog doder dan luv injection nu, ze hebbe goe met mijne kop gelache op't werk (ma ik was er toch ;D) 'k vond luv injection gewoon nie overtuigend, nie goe voorbereid, ni in form, hun speeches graakten nie veel verder dan "battyman","pussyhole" of "yuh flop again", plus zelfs wa flaters in hun selection (playback, ne gewone 45 gespeeld (2 keer zelfs denk ik), oude tunes busten alsof het die nieuwste hype is, die come around bvb) tegenover herb a lize: goe voorbereid, veel energie en veel meer contact met 't publiek, en dus ook elke keer ne grotere forward en du verdiend gewonnen soms weer wa veel movadegedoe en (te?) harden dancehall, ma twas op zich wel e goe clashke en de moeite waaard toch special big up aan "de leider" om ervoor te zorgen da we toch ginder zijn geraakt ;D en aan driver mike en de rest van de clashcrew
|
|
|
Post by snipaman on Dec 24, 2007 12:31:09 GMT 1
Big up Sultan met de overwinnen, was zeker verdiend!!!
Luv Injection was legendarisch slecht!! Ne topsound onwaardig. Playbacks, splice, lame speech, geen enkele lijn in de selectie,.... De boo's staplenden zich op naar het einde toe en bij de voting was het duidelijk. Ik zag geen enkele hand voor Luv Injection. Had toch wat anders verwacht van nen "top"sound.
En nog is ne big up aan Sultan, Stef, D-one voor de overwinning!!
|
|
|
Post by cromanty on Dec 24, 2007 15:13:43 GMT 1
Yes Indeed Snipaman ! Ksluit me volledig aan bij jouw verslagken !!
Oververdiend, Herb-a-lize it was BOMME!, Sultan was Machtig !!!! Al had ik toch wat te doen met die mc wanneer er echt geen 1 hand de lucht inging bij de voting
PROFICIAT UNIVERSAL CHAMPIONS !!!!!
|
|