|
Post by Jess on Sept 21, 2006 15:03:15 GMT 1
wij hebben geen sean pauls dub ( toch gene echte in eider geval ) , de enigste die ik ken die SP spelen zijn pedro en uphill ....
|
|
|
Post by Rubinho on Sept 21, 2006 15:33:30 GMT 1
wij hebben geen sean pauls dub ( toch gene echte in eider geval ) , de enigste die ik ken die SP spelen zijn pedro en uphill .... Aaaaaaaah.... da verklaart alles... Ik vond die al zo nasaal klinken... Ge hebt die toch ooit s gespeeld op de bounce hé? Op de intercom? Massive heeft er zeker ook, maar die klinken als die van jullie... even onecht? Wel nog andere Belgische sounds gehoord die echte SPs spelen maar pedro heeft er denk ik toch het meest
|
|
|
Post by bwoyblue on Sept 21, 2006 17:46:54 GMT 1
TOK op de mr brown riddim van bob marley...killer tune
|
|
|
Post by Kinja on Sept 21, 2006 18:02:19 GMT 1
De meest hilarische zonder twijfel --> "when there's sumth'n strange, in the neighbourhood, who you gonna call?? Civalizee!" Eeey Kinja, Is dat die dub die op 't einde bij Hove Live werd gespeeld? Zoja, amai ja, dat was me iets! ;D Daar hebbek dien idd gehoord, weinig reactie van de massive, maar ik vond die zalig!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 21, 2006 21:02:05 GMT 1
Eeey Kinja, Is dat die dub die op 't einde bij Hove Live werd gespeeld? Zoja, amai ja, dat was me iets! ;D Daar hebbek dien idd gehoord, weinig reactie van de massive, maar ik vond die zalig! Ik denk ook ni echt dat daar veel mensen zijn die het concept dubplate kennen, maar die was idd wicked! ging da ook ni over in een versie van 'BAD'..?
|
|
|
Post by mr vito on Sept 22, 2006 18:05:00 GMT 1
en die dr evil die ik heb gehoord was op de galore riddim
|
|
|
Post by Bmas on Sept 22, 2006 18:15:37 GMT 1
en die dr evil die ik heb gehoord was op de galore riddim neen , op de sleepy dog
|
|
|
Post by amoz on Sept 22, 2006 18:32:07 GMT 1
en die dr evil die ik heb gehoord was op de galore riddim neen , op de sleepy dog Haha, verdoemme kben bijna gebuisd op mijn riddims hier... ok dus beenie is op come down en dr evil op sleepy dog (gelukkig wist iedereen wél over welke dub het ging ).
|
|
|
Post by Bmas on Sept 22, 2006 19:29:04 GMT 1
en de hopeton/burro is op de heavenless/entertainment
|
|
|
Post by amoz on Sept 22, 2006 21:07:30 GMT 1
en de hopeton/burro is op de heavenless/entertainment Auw, dees begint zeer te doen. En nu zeggen dat die baslijnen in principe dezelfde zijn (doubled-up taxi in heavenless) is wa zielig zeker? ;D shameless amoz
|
|
|
Post by sergio on Sept 22, 2006 21:09:03 GMT 1
Teacher,Teacher..........
|
|
|
Post by snipaman on Sept 22, 2006 21:29:51 GMT 1
Teacher,Teacher.......... BULLET BULLET
|
|
|
Post by stical on Sept 23, 2006 12:13:05 GMT 1
Eeey Kinja, Is dat die dub die op 't einde bij Hove Live werd gespeeld? Zoja, amai ja, dat was me iets! ;D Daar hebbek dien idd gehoord, weinig reactie van de massive, maar ik vond die zalig! En dat is als ik mij niet vergis Robert Lee ?
|
|
|
Post by snipaman on Sept 23, 2006 13:45:31 GMT 1
Daar hebbek dien idd gehoord, weinig reactie van de massive, maar ik vond die zalig! En dat is als ik mij niet vergis Robert Lee ? Idd mr. Robert Lee himself en als ge hem goe kunt beluisteren dan hoorde ne big up aan den jess zijne hond, den Jack.
|
|
|
Post by MPTI on Sept 25, 2006 22:11:47 GMT 1
ow ja en die van WARD 21 Véééééééééééééééééét
|
|