|
Post by bramsun on Sept 19, 2006 22:09:09 GMT 1
ik sluit me aan bij den mighty, taxi is een super vette riddem voor dubs op te cutten!!! anyway voor mij mochten er nog heel wat andere tussen gestaan hebben, maar dan wordt het nog moeilijker kiezen, die barrington is wikked tot super wikked, waarom is kiezen zo moeilijk anyway big up yourself civalizee, ya large!!!
|
|
|
Post by Visionz on Sept 19, 2006 22:20:57 GMT 1
Hmz, moeilijke keuze. Diene Burro/hopeton James is echt zalig, maar mijn stem gaat toch naar den Barrington Levy, alleen al voor da zalig acapella stuk in het begin.
Ook die (2?) Uman dubs die ze tegen Herb-A-Lize-It gebruikt hebben vond ik ZALIG !
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 19, 2006 22:38:31 GMT 1
Ook die (2?) Uman dubs die ze tegen Herb-A-Lize-It gebruikt hebben vond ik ZALIG ! Volgens mij waren 't er ook 2, voor zover mijn geheugen reikt..
|
|
|
Post by MPTI on Sept 19, 2006 23:33:44 GMT 1
ik heb gestemd voor den B. levy. geraakt ge niet beu gehoord en shudldldldldldldldldlded to the top
MAAR!!!! de YELLOWMAN dub vind ik zéééér cool!!!!!!
|
|
|
Post by stical on Sept 20, 2006 10:14:41 GMT 1
Mijn favoriet staat er jammer genoeg nie tussen: Lloyd Parks - Mafiamaar uit de lijst die Amoz ons presenteerd moet ik ook zeggen die Dr. Evil is de bomb! Wicked! ZEEN! Hoeveel SHYBB's heb ik niet zitten zagen tegen den Jess : "Speelt die nu seffens". En natuurlijk den Dr.Evil omdat er ne speciale CRUSHBARRIER SOLDIERS BIGUP in gedaan word. (merci hé Phanta, Snipa, Jess, Flex en Budha)
|
|
hotkim
new memba
too sexy for you
|
Post by hotkim on Sept 20, 2006 10:34:52 GMT 1
barrington met die lange intro ;D
|
|
|
Post by skwizzard on Sept 20, 2006 10:37:33 GMT 1
ik ben voor de sizzler gegaan, ni echt omdak da zo ne goeie vind ma vooral omdat den eerste keer dat ik hem heb gehoord (raggacircus) het nummer nog ni officieel was uitgekomen, de meeste mensen kende hem dan ook nog ni! en ik maar mijn longen aant kapotblazen op mijn fluitje, zalig moment! toen ik er den dag daarna iets van op het forum zei werd mijn berichtje nogal rap gewist, tmoest percies een verrasinkje blijven voor herbalize anders gaat mijn stem ook naar hopeton james en burro, big tune!
|
|
|
Post by regginho on Sept 20, 2006 14:21:50 GMT 1
K heb ondervonden dat de lijst van de poll echt wel een stuk langer mag zijn! One of my favourits: Eek-A-Mouse!!! Civalizeee, kill dem sound! We murder dem, we murder demdemdem. We murder dem, we murder demdemdem Civalizeeee, a come fi kill a sound. Civalizeeeee, Jah knoooow, we murder dem sooo +Anthony B - Raid Di Barn +Sizzla - Solid As A Rock +Barrinton Levy - Here I Come +Die van Burro (hier heb k dan ook op gestemd) +Capleton - Civalizee Killa souououououound K vind die dr. Evil een stuk minder dan een groot deel da hier vernoemd is...
|
|
|
Post by Sultan on Sept 20, 2006 14:31:14 GMT 1
Ook die (2?) Uman dubs die ze tegen Herb-A-Lize-It gebruikt hebben vond ik ZALIG ! die vond ik nu juist helemaal nix an ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 20, 2006 16:52:27 GMT 1
Ik ben wel GROTE fan van de Budha-Will-Ferdy dub, als ook de Herman Van Haere 't is ni meer wat feweest is...' Maja voor velen zijn dit eerder ongekende dubs, die wss ni meer gespeeld zullen worden...
|
|
|
Post by Kinja on Sept 20, 2006 16:53:43 GMT 1
De meest hilarische zonder twijfel --> "when there's sumth'n strange, in the neighbourhood, who you gonna call?? Civalizee!"
|
|
|
Post by stical on Sept 20, 2006 18:05:23 GMT 1
Ik ben wel GROTE fan van de Budha-Will-Ferdy dub, als ook de Herman Van Haere 't is ni meer wat feweest is...' Maja voor velen zijn dit eerder ongekende dubs, die wss ni meer gespeeld zullen worden... Toch niet, Gentleman at War
|
|
|
Post by Chica Isa on Sept 21, 2006 11:39:15 GMT 1
De meest hilarische zonder twijfel --> "when there's sumth'n strange, in the neighbourhood, who you gonna call?? Civalizee!" Eeey Kinja, Is dat die dub die op 't einde bij Hove Live werd gespeeld? Zoja, amai ja, dat was me iets! ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 21, 2006 11:43:48 GMT 1
Ik ben wel GROTE fan van de Budha-Will-Ferdy dub, als ook de Herman Van Haere 't is ni meer wat feweest is...' Maja voor velen zijn dit eerder ongekende dubs, die wss ni meer gespeeld zullen worden... Toch niet, Gentleman at War Original = original en de Stical is altijd mee:
|
|
|
Post by Rubinho on Sept 21, 2006 14:48:48 GMT 1
Sizzla op sleng teng, solid as a rock, for reaeaeaeaealllll!!!
Vind ik ook zeer geslaagd: Max Romeo op Java, Bushman op Lalabella - Fire pon a week sound (same as uphill), Anthony B - Raid di Barn, Fantan op drop leaf, hun toks...
Misschien s de minste? Ik vind de Civalizee Sean Pauls niet goed ingezongen... (al kunnen ze daar zelf uiteraard ook weinig aan doen...)
|
|