|
Post by amoz on Sept 18, 2006 22:15:05 GMT 1
En ja, ik heb er een pak straffe overgeslagen dus shoot your own favorite als ge wilt, ik dacht eerst ook de speciale cuts/counteractions uit de poll laten, maar die Dr. Evil had er dan uitgemoeten en die is gewoon te rauw!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 19, 2006 8:58:19 GMT 1
Welken tune is da nu weer van Anthony B....'t schiet mij ff ni te binnen maar dien is hardstikke vet.... 'Nobody 's gonna rate your sound, when Civalizee show you down' (zo begint'm als'k mij ni vergis). Ma kheb in u lijstje toch ma voor den Barrington gekozen, al had ik het moeilijk om ni voor dien Burro/Hopeton James combo te kiezen want den taxi is voor mij toch 1 van de vettere dubplate riddims.
Er zijn wel dub's die'k ook vergeten ben, en idd Amoz dien Dr. Evil in den Benelux Clash!!!
|
|
|
Post by Friendly on Sept 19, 2006 9:05:28 GMT 1
Welken tune is da nu weer van Anthony B....'t schiet mij ff ni te binnen maar dien is hardstikke vet.... 'Nobody 's gonna rate your sound, when Civalizee show you down' (zo begint'm als'k mij ni vergis). rate di barn
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Sept 19, 2006 9:06:22 GMT 1
Welken tune is da nu weer van Anthony B....'t schiet mij ff ni te binnen maar dien is hardstikke vet.... 'Nobody 's gonna rate your sound, when Civalizee show you down' (zo begint'm als'k mij ni vergis). rate di barn Merci!
|
|
|
Post by snipaman on Sept 19, 2006 9:08:50 GMT 1
Welken tune is da nu weer van Anthony B....'t schiet mij ff ni te binnen maar dien is hardstikke vet.... 'Nobody 's gonna rate your sound, when Civalizee show you down' (zo begint'm als'k mij ni vergis). rate di barn K'gaan mss muggenneuken maar t'is raid di barn (zelfde uitspraak maar totaal andere betekenis) Raid = aanvallen, plunderen, overvallen, bestormen rate = taxeren Maar das natuurlijk volledig
|
|
|
Post by amoz on Sept 19, 2006 9:11:03 GMT 1
Friendelyke, maar het is dan wel raid di barn --orig. "nobody wanna plant di corn, everybody wanna raid di barn... who dem a go blame it on" etc.
|
|
|
Post by Grillz on Sept 19, 2006 9:17:55 GMT 1
Mijn favoriet staat er jammer genoeg nie tussen:
Lloyd Parks - Mafia
maar uit de lijst die Amoz ons presenteerd moet ik ook zeggen die Dr. Evil is de bomb! Wicked! ZEEN!
|
|
|
Post by Friendly on Sept 19, 2006 9:49:29 GMT 1
snipo en omaz voor 12h 's ochtends doe ik ni handerz dan fuotn schrijvan
|
|
|
Post by snipaman on Sept 19, 2006 9:51:10 GMT 1
snipo en omaz voor 12h 's ochtends doe ik ni handerz dan fuotn schrijvan No prob Feindly, t'was maar ter verduidelijking.
|
|
|
Post by sergio on Sept 19, 2006 9:58:36 GMT 1
Let me tell you bout a sound i know a sound i know a sound i know
|
|
|
Post by inspector musquito on Sept 19, 2006 13:31:44 GMT 1
En nog ff mugeziften maar die beenie man is op de Come Down riddim
|
|
|
Post by amoz on Sept 19, 2006 13:37:40 GMT 1
En nog ff mugeziften maar die beenie man is op de Come Down riddim Aha, my mistake, merci voor de info --ik heb ff gecheckt om dat aan te passen in de poll zelf, maar dat gaat dus niet.
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 19, 2006 17:38:01 GMT 1
kzou voor de justin hinds gaan great artist, straight foundation maar hopeton james & burru! das pas een combination!
|
|
|
Post by skandalamophana on Sept 19, 2006 18:44:39 GMT 1
moeilijk te kiezen tussen de beenie/barrington/sizzla ...maar die barrington levy...pfffff!!!!
|
|
|
Post by J on Sept 19, 2006 19:26:04 GMT 1
Little Harry op de Sleng Teng
|
|