|
Post by Friendly on Sept 8, 2006 18:06:39 GMT 1
|
|
|
Post by stical on Sept 8, 2006 18:18:00 GMT 1
Oops, looks like somebody fucked things up
|
|
|
Post by skwizzard on Sept 8, 2006 18:30:29 GMT 1
Instead of returning to World Clash as the champions they are — because of a poor manager —Sentinel has to convince clash fans that their 2005 victory was not a fluke. Personally, I believe that Sentinel will deliver a good show. However, nothing can be determined until October 7.
Ik denk ni dat sentinel daardoor iets harder hun best gaat moeten doen, ik denk juist da clashfans al da controversieel gedoe heel plezant vinden. Van mij krijgt zoiets ne forward
|
|
|
Post by snipaman on Sept 9, 2006 17:57:44 GMT 1
Ne tijd geleden stond er ook een stuk in over supersonic. In ieder geval van hun om da op den blog te zettten.
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 9, 2006 18:35:40 GMT 1
tja super veel controverse he irish&chin ge ge moet maar es dancehallreggae checke
|
|
|
Post by J on Sept 16, 2006 15:23:27 GMT 1
vind Mr Chin soms echt ongelooflijk arrogant overkomen. Hij pretendeert dat enkel Irish and Chin sounds internationaal kunnen lanceren... terwijl iedereen hier in europa (en waarschijnlijk nog ver erbuiten) al besef had van het bestaan van sounds als Sentinel en Supersonic (en nog vele anderen natuurlijk maar hij mikt blijkbaar ff op deze twee) en het feit dat beide sounds aanstormend talent waren... Sentinel en Supersonic zijn in mijn ogen al lang BIG BAD AND INTA OUTA NATIONAL
|
|
|
Post by stical on Sept 17, 2006 13:37:14 GMT 1
vind Mr Chin soms echt ongelooflijk arrogant overkomen. Hij pretendeert dat enkel Irish and Chin sounds internationaal kunnen lanceren... terwijl iedereen hier in europa (en waarschijnlijk nog ver erbuiten) al besef had van het bestaan van sounds als Sentinel en Supersonic (en nog vele anderen natuurlijk maar hij mikt blijkbaar ff op deze twee) en het feit dat beide sounds aanstormend talent waren... Sentinel en Supersonic zijn in mijn ogen al lang BIG BAD AND INTA OUTA NATIONAL Volledig waar
|
|