|
Post by skwizzard on Sept 5, 2006 10:11:59 GMT 1
www.sendspace.com/file/znk3z6tis ni gans de clash, alleen een deel van addies! let vooral op de ninja/bounty combo die 10 keer gepulled wordt (sommige beweren dat het de grootste forward ooit was) "Bust a shot ina di air" werd toen nogal letterlijk genomen
|
|
|
Post by stical on Sept 5, 2006 13:07:46 GMT 1
Zalig, de Biltmore jaren en dan nog eens ne Ninjaman/Bounty combo. Skwizzard, big up unno self. Karma UP, UP , UP - Check your watch, what time is it ? a quarter to 3. Ik had Simpleton verwacht maar nog grelliger : Beres Hammond "Soundbwoy you tired... Addies a killing your sound at a quarter to 3" - Josey Wales/Ninjaman combo - Ninjaman "Gun fi buss" ("Shine and criss counteraction" ) - "How can you rule the earth ? You're an Earthworm" Bad bwoy nah cubscout Nog ne ouden topic van Dancehallreggae.com over de grelligste Bounty Killer dubs : dancehallreggae.com/forum/showthread.php?t=76911
|
|
|
Post by amoz on Sept 5, 2006 14:02:13 GMT 1
PHAT!!
Serieuze dranghekmashup-stylee.
Merci skwizzard!
|
|
|
Post by General Jonee on Sept 6, 2006 11:31:12 GMT 1
legendary thanx king!
|
|
|
Post by johnny wayne on Sept 6, 2006 20:31:58 GMT 1
Yeah! Addieieies, laad-a-mercy!!!!
niemand zin om wa van die soort opnames uit te wisselen, heb wel een paar addies-teepkes en andere early 90ties tapes
ps: ben op zoek naar addies vs jaro 1996 portmore, en me welk programma kank een mp4 video bestand afspelen
|
|
|
Post by stical on Sept 6, 2006 21:57:11 GMT 1
Yeah! Addieieies, laad-a-mercy!!!! niemand zin om wa van die soort opnames uit te wisselen, heb wel een paar addies-teepkes en andere early 90ties tapes ps: ben op zoek naar addies vs jaro 1996 portmore, en me welk programma kank een mp4 video bestand afspelen Ik heb nog wel wat tapes steken uit mijn cassette-man periode en ik denk dat die addies vs jaro 96 portmore daar tussen steekt. Met VLC kunde ALLES spelen (*EDIT behalve Realplayer maar ja *) en zelfs zonder extra codecs : www.videolan.org/www.videolan.org/vlc/features.html
|
|
|
Post by skwizzard on Sept 7, 2006 10:14:58 GMT 1
kheb ook nog wel een paar dingens uit de jaren 90 ma ni al te veel eigelijk, vooral jugglin! kheb over tlaatst ook de video van addies vs jaro 95 in portmore binnegehaald , kzou het zelf uploaden ma ik zit aan mijn limiet dus hier de link van op DHR files.filefront.com/Jaro_vs_A.../fileinfo.html
|
|
|
Post by stical on Sept 7, 2006 12:05:35 GMT 1
kheb ook nog wel een paar dingens uit de jaren 90 ma ni al te veel eigelijk, vooral jugglin! kheb over tlaatst ook de video van addies vs jaro 95 in portmore binnegehaald , kzou het zelf uploaden ma ik zit aan mijn limiet dus hier de link van op DHR files.filefront.com/Jaro_vs_A.../fileinfo.htmlIk zie hier alleen maar videos van games staan maar niks Addies VS Jaro.
|
|
|
Post by Friendly on Sept 7, 2006 12:39:15 GMT 1
scroll down the page als em nie meer beschikbaar is let me know, dan zal ik em terug uploaden bless
|
|
|
Post by Fireman on Sept 7, 2006 14:01:37 GMT 1
Lovin it baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaadd Legendarische clashes!! Die biltmore jaren zijn vet idd!! Daar had ik toch maar al te graag eens bijgeweest zeg, FAYAAA!! Thanx Swizzard Als er nog mensen zijn die dergelijke dingen liggen hebben, posten die handel please!!
|
|
|
Post by stical on Sept 7, 2006 16:39:54 GMT 1
scroll down the page als em nie meer beschikbaar is let me know, dan zal ik em terug uploaden bless Friendly als gij over Addies VS Jaro video 1995 bezig zijt, wilt ge die uploaden please want op die files.filefront.com/Jaro_vs_A.../fileinfo.html vind ik nergens iets.
|
|
|
Post by Friendly on Sept 8, 2006 6:17:11 GMT 1
scroll down the page als em nie meer beschikbaar is let me know, dan zal ik em terug uploaden bless Friendly als gij over Addies VS Jaro video 1995 bezig zijt, wilt ge die uploaden please want op die files.filefront.com/Jaro_vs_A.../fileinfo.html vind ik nergens iets. ok da zal voor vanavond of voor morgen zijn blesskes
|
|
|
Post by de vriendelijken on Sept 8, 2006 20:50:11 GMT 1
addies vs. jaro 95 Portmore video drop coming tomorrow bent aant megauploaden
|
|
|
Post by Friendly on Sept 9, 2006 2:41:58 GMT 1
Hello, you've got a file called "Jaro_vs_Addies_Portmore_95_memorex_blackvouge.zip" (770.9 MB) waiting for download. You can click on the following link to download: www.megaupload.com/?d=8VPFZDYAvoila Stical moest het ni lukken pm en we fixen wel iets bless
|
|
|
Post by Selector Waxx on Sept 9, 2006 13:25:36 GMT 1
hier wordt wel een wachtwoord gevraagd...
|
|