|
Post by Fireman on Aug 31, 2006 14:29:54 GMT 1
Nieuw product, ideaal voor DJ's die met 45's draaien naart schijnt. Zelf nog niet geprobeerd.. Product description: The 45 Twister is the ultimate tool for every DJ playing 45 Singles. The 45 Twister guarantees that the 7-inches are able to scratch, mix, cut perfectly as a 12-inch! Beatjuggling, contest scratching - no problem anymore! The 45 Twister works on every turntable, because it is a precision product made in EU of best stabile material, perfect measured 45 compatible, plus a super soft-rubber surface mat. This high grade tool guarantees the most fast and safe way to play your 7-inches! The 45 Twister was developed and designed by DJ Enne. Bron: www.soundquake.com
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Aug 31, 2006 14:40:45 GMT 1
Ziet er goed uit en mss wa moeilijker kwijt te spelen dan die 45 adaptors, want da is zowa een lopende rekening aan't worden ;D
|
|
|
Post by Fireman on Aug 31, 2006 14:44:58 GMT 1
Jep, daar heb je gelijk in..
Wel nogal onhandig als je dan eens een lp/dub wilt opleggen me dunkt. Dan moet je terug de hele boel omgooien.
|
|
|
Post by stical on Aug 31, 2006 21:31:30 GMT 1
The 45 Twister works on every turntable, because it is a precision product made in EU of best stabile material, perfect measured 45 compatible, plus a super soft-rubber surface mat. This high grade tool guarantees the most fast and safe way to play your 7-inches! The 45 Twister was developed and designed by DJ Enne. Bron: www.soundquake.com Kort samengevat een precies , Europees, Ganja-middel dat je op een snelle en veilige manier je singles laat draaien ? Lijkt me inderdaad goed als je met singles blijft draaien maar plots nen LP of ne dubplate opsmijten lijkt me niet zo evident in het heetst van de mix ( had bijna strijd getypt)
|
|
|
Post by De Boodschapper on Sept 1, 2006 9:28:41 GMT 1
maar die gaatjes van 7" zijn toch niet altijd zo perfect even groot (toch zeker niet van die jamaican presses) en dan maakt da toch nie uit of da een adaptor is of een 45twister... als da gaatje te groot is dan kan da toch nog van links na rechts schudden.... en idd, adaptors kan je gemakkelijker afhalen als je wil overschakelen naar 12"
wat ik 't mafste vind zijn 7" met zo'n gewoon klein gaatje in. da moeten ze meer (lees: altijd) zo maken, handy !!!!
|
|
|
Post by Mistah Bong on Sept 1, 2006 9:44:19 GMT 1
wat ik 't mafste vind zijn 7" met zo'n gewoon klein gaatje in. da moeten ze meer (lees: altijd) zo maken, handy !!!! Inderdaad da zijn de beste!
|
|
|
Post by stical on Sept 1, 2006 17:39:30 GMT 1
Mijn ouders (en misschien nog andere ook) staken vroeger in hun 7" van die ster-achtige adapters waardoor ge ook enkel met dat gat voor de pin van de pickup zat. Dit zijn nu van die bizarre modellen but I think you get my point. Natuurlijk of die pull-ups en Japanese wheels overleven ?
|
|
|
Post by J on Sept 3, 2006 23:43:04 GMT 1
heb hier en daar een singeltje me zo'n stuk in... die vliegen der ook gemakkelijk uit als ge te hard aant gaan zijt achter u platendraaiers en ge ramt da singeltje op uwe platendraaier terwijl u singeltopkes der nog opliggen... wel spectaculair, maar niet echt handig...
|
|
|
Post by stical on Sept 4, 2006 8:02:49 GMT 1
ge ramt da singeltje op uwe platendraaier terwijl u singeltopkes der nog opliggen... Ramm mi come fi ramm it ?
|
|
|
Post by J on Sept 4, 2006 18:54:18 GMT 1
stical, you and your dirrrrty mind...
|
|