|
Post by General Jonee on Aug 29, 2006 13:47:28 GMT 1
Greetz ik heb es gehoord dat je via uphill ook u dubs op vinyl kunt verkrijge...
Heeft iemand daar meer info over?? ervaring mee?? etc...??
tis omdat we met een paar dubkes ligge die voor teinde van september op vinyl moeten staan maar onze usual dubcutters levere zo snel ni.....
|
|
|
Post by Fireman on Aug 29, 2006 13:50:40 GMT 1
Check www.dubplate.be Dat zal u al helpen om te beginnen.. Wachttijd is zeker geen probleem bij de Lesta. I quote: "Na 2 tot 3 werkdagen ontvang je jouw unieke dubplate(s)" Ge kunt ze zelfs laten cutten terwijl ge wacht. Dan hebde ze direct General
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 29, 2006 13:53:59 GMT 1
ites thanx brow'
|
|
|
Post by Mistah Bong on Aug 29, 2006 17:17:04 GMT 1
Check www.dubplate.be Dat zal u al helpen om te beginnen.. Wachttijd is zeker geen probleem bij de Lesta. I quote: "Na 2 tot 3 werkdagen ontvang je jouw unieke dubplate(s)" Ge kunt ze zelfs laten cutten terwijl ge wacht. Dan hebde ze direct General Inderdaad, dubplate.be is zeker nen aanrader (wa mij betreft) Snelle service en goei kwaliteit.
|
|
|
Post by lesta on Aug 30, 2006 14:23:35 GMT 1
Toch effe vermelden dat Uphill & Dubplate.be los van elkaar staan! Dubplate.be is mijn eigen bizz...Strikt gescheiden van Uphill! Diskretie gegarandeerd!!! enne, by the way...: vanaf volgende maand eindelijk 7" PICTUREDISKS!!!! Bless up
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 30, 2006 14:27:28 GMT 1
aight goe voro te wete dat dat schoon gescheiden is nu juust nog op een paar opnamekes wachtte en dan kunde ne mail verwachtte bless
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 30, 2006 15:03:36 GMT 1
picturedisks?
|
|
|
Post by skandalamophana on Aug 30, 2006 15:08:00 GMT 1
nevermind! duidelijk!
|
|
|
Post by lesta on Aug 31, 2006 10:04:05 GMT 1
Vanaf zaterdag 1 september t/m zaterdag 16 september wordt er niet gecut wegens vakantie!!! Dringende cuts gebeuren vanavond en morgen!!!
Thx
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 31, 2006 10:23:16 GMT 1
maar vanvaf de 18de wordt er opnieuw gecut? dan gaat nog juust in tijdz zijn ;D
|
|
|
Post by Junior on Aug 31, 2006 12:17:12 GMT 1
Check www.dubplate.be Dat zal u al helpen om te beginnen.. Wachttijd is zeker geen probleem bij de Lesta. I quote: "Na 2 tot 3 werkdagen ontvang je jouw unieke dubplate(s)" Ge kunt ze zelfs laten cutten terwijl ge wacht. Dan hebde ze direct General Inderdaad, dubplate.be is zeker nen aanrader (wa mij betreft) Snelle service en goei kwaliteit. Is idd wel snelle service en goeie kwaliteit. Enigste nadeel is da ge met de Lester in de studio zit ;D Voor de rest dubplate.be
|
|
|
Post by Jess on Aug 31, 2006 13:34:02 GMT 1
brrrrrrr me lester in een kleine ruimte ( claustrofobisch ) dubplate.be
|
|
|
Post by Unlisted Fanatic on Sept 4, 2006 8:38:22 GMT 1
Is idd wel snelle service en goeie kwaliteit. Enigste nadeel is da ge met de Lester in de studio zit ;D Voor de rest dubplate.be Posted by Jess on Aug 31, 2006, 2:34pm brrrrrrr me lester in een kleine ruimte ( claustrofobisch ) Bwaah, toen dat ik ben geweest viel het eigenlijk wel mee. Hij was toen just in den douche geweest. ;D Voor de rest ben ik ook content van de kwaliteit en service ! ! !
|
|
|
Post by lester on Sept 18, 2006 17:34:15 GMT 1
Yowkes! Fris gewassen en geschoren en vooral uitgerust terug van vakantie! Voor zij die dringend wilden komen cutten = vanaf vandaag is't machine terug in action! Bless Up
|
|