Webster
3 star frontline soldier
|
Post by Webster on Aug 27, 2006 14:07:04 GMT 1
tegenwoordig hoor je op veel clashen en jugglings "it deh pon the tape" of "u deh pon the tape". Over welke tape gaat dat eigenlijk en heeft dat iets te maken met die king fish toestanden?
|
|
|
Post by skwizzard on Aug 27, 2006 17:36:58 GMT 1
tzou gaan over een sextape vol mc's en selectors van bekende sounds ma meer weet ik er ook ni van
alleen dat iedereen erop staat
|
|
|
Post by L0RD LYTA on Aug 27, 2006 23:18:24 GMT 1
isn't it about those tapes DYCR talk about in "run di tape"?
After the murder of Peter King, a jamaican diplomat, video-tapes were found at his home where you could see politicians, high-ranking cops & well known artists in pedophile & homosexual activities...
so it's a new way to insult your oponent in a clash by saying that he's on those tapes as well!
|
|
|
Post by MPTI on Aug 27, 2006 23:21:12 GMT 1
eikes skyjuice en rodigan en tony "screw" ...ing ik mag er niet aan denken tzal wel niet goed verkopen zeker???
als tanya stephens en c'cile der nog inzitten da kan da nog niet goed maken
|
|
YOURE ALL ON DE TAPE
Guest
|
Post by YOURE ALL ON DE TAPE on Aug 28, 2006 8:57:26 GMT 1
|
|
|
Post by Bmas on Aug 28, 2006 14:29:51 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, J, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan.
|
|
|
Post by Visionz on Aug 28, 2006 14:39:33 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan. Ik zeg niks zonder mijn
|
|
|
Post by Benji!! on Aug 28, 2006 14:46:56 GMT 1
oef....ze hebben me ni herkend.. ;D
|
|
|
Post by amoz on Aug 28, 2006 14:53:02 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan. Yep, legendarisch pietenfeesje. Big up Buda, Bicky, Booty en Mighty om alles eerst duidelijk voor te doen, want wij hadden natuurlijk wa minder ervaring in die scene.
|
|
|
Post by General Jonee on Aug 28, 2006 15:07:36 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan. Yep, legendarisch pietenfeesje. Big up Buda, Bicky, Booty en Mighty om alles eerst duidelijk voor te doen, want wij hadden natuurlijk wa minder ervaring in die scene. ah gulder vetzakskes
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Aug 28, 2006 15:30:25 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan. Yep, legendarisch pietenfeesje. Big up Buda, Bicky, Booty en Mighty om alles eerst duidelijk voor te doen, want wij hadden natuurlijk wa minder ervaring in die scene. Waarom vinden al die cameramanne mij toch altijd ?
|
|
|
Post by stical on Aug 28, 2006 15:56:17 GMT 1
Ik heb uit goede bron vernomen dat Jess, Phanta, Jahsteve, Sergio, Papa lekker, Fragga, Lester, De Raggatwins, Crucial P, Jopie D, Vanasche, Charlie, Visionz, Amoz, Mickey G, Sultan en Nuts ook op de tape staan. Was da toen die allemaal op Summerjam plots verdwenen waren en toen x-aantal tijd later allemaal terug tesamen op een plek zijn herrezen met elk een speciale gave ( en waren dat er geen 4400 die verdwenen waren ? )
|
|
|
Post by J on Aug 28, 2006 17:40:40 GMT 1
ik zou het ni weten want ik was er blijkbaar ni bij!!!!
|
|
|
Post by snipaman on Aug 28, 2006 18:16:54 GMT 1
"I did not have sexual relations with those soundboys" (Snipa Clinton)
|
|
|
Post by steve on Aug 28, 2006 18:38:52 GMT 1
kopieke te bestellen via civalizee
|
|