|
Post by sergio on Aug 28, 2006 21:00:54 GMT 1
Als ge ne promotor vind die geld op tafel wilt leggen........
|
|
|
Post by bramsun on Aug 29, 2006 13:10:32 GMT 1
als west-side zijnde soundbwoy en opgegroeid te zijn onder de wikked vibes van massive sound zou ik hun graag eens zien en horen clashen (maar ondertussen weet ik dat dit nooit zal gebeuren) Respect voor die keuze Oliver, General L and Vanaske, ge zijt big bad and heavy, jugglin' party machine !!!! mochten ze zich ooit bedenken, in de west-side dromen we soms van een clash... Massive tegen Papa pedro want deze zijn hier ook al het langst bezig..... massive bless up
|
|
|
Post by De Boodschapper on Aug 30, 2006 9:38:53 GMT 1
waarom gene mc clash?
|
|
|
Post by stical on Aug 31, 2006 13:39:01 GMT 1
als west-side zijnde soundbwoy en opgegroeid te zijn onder de wikked vibes van massive sound zou ik hun graag eens zien en horen clashen (maar ondertussen weet ik dat dit nooit zal gebeuren) Respect voor die keuze Oliver, General L and Vanaske, ge zijt big bad and heavy, jugglin' party machine !!!! mochten ze zich ooit bedenken, in de west-side dromen we soms van een clash... Massive tegen Papa pedro want deze zijn hier ook al het langst bezig..... massive bless up Awel als Antwerp Southside Massive zijnde zou ik da precies toch ook wel eens willen zien , Massive VS Papa Pedro maar ja iedere sound beslist zelf waar hem zijn prioriteiten legt. Massive , Papa Pedro en alle andere WestSide soundsystems
|
|