|
Post by MPTI on Oct 27, 2006 20:35:29 GMT 1
jow organiza's wordt deze clash vereeuwigd door opname? want de JB-crew kan der spijtig genoeg niet zijn omdat wij zelf moeten draaien. hebben jullie een curfew of mag dat in dat jeugdhuis tot 's morgens duren? zo niet is er dus altijd een afterparty voorhanden in MECHELEN 02/12 JB-Sound + Giraffe soundsystem (+ original messenjah live) + original freedom fighters @ panique d'o / korenmarkt / mechelen...flyer soon come www.paniquedo.be/event says panique roots, put JB play well versatile dancehall/ragga to mash up di party
|
|
|
Post by Girrrrafff on Oct 28, 2006 12:15:38 GMT 1
shizzle, had het nog niet door dat dat samenviel bummer
|
|
|
Post by DonFuego on Oct 29, 2006 14:31:41 GMT 1
eerste betalingen lopen binnen... nice
Gelieve dus id mededeling ook uw e-mailadres te vermelden aub... zo kan ik een bevestiging opsturen...
|
|
|
Post by General Z on Oct 31, 2006 18:39:13 GMT 1
Heeft er toevallig iemand ne groepsfoto van boom a ranks
|
|
|
Post by sergio on Oct 31, 2006 20:09:47 GMT 1
|
|
|
Post by MPTI on Oct 31, 2006 22:00:19 GMT 1
I know da is typisch ik ken de ergste nog van buiten ons eerste feestje (Crucial P+JB 2005) dat we zelf volledig hadden gëorganiseerd viel opeens samen met een Civalizee bashke waarop one love kwam spelen. dat werd een week na ons feestje vrijgegeven we hadden nochtans goe gekeken of die datum vrij was. JB doet een feestje in den Izzy en het is massive sound birthday party in kortrijk verleden weekend JB speelt op 3 bands/ 3sounds in het oude badhuis dat lag al 8 maand vast zoiets en plots is het op die dag ook happy 5 in het centraal station nu de clash van het najaar Boom A ranks vs ivory en als we dan eens een alleenstaande datum uitkiezen hebben we ofwel problemen met de installatie of vallen de flikken binnen. jaja JB en "Murphy" gaan dikwijls samen naar een feestje spijtig dat ik hem niet kan zien anders had ik hem is laten zien wat de wet van JB is. maar ja we blijven der voor gaan tot ooit alles is op zijn plaats valt zoals JB en Ivory in den Izzy maze vond ik al een goei begin ;D enfin
|
|
|
Post by Friendly on Oct 31, 2006 23:48:28 GMT 1
wordt deze clash vereeuwigd door opname? hebben jullie een curfew of mag dat in dat jeugdhuis tot 's morgens duren? de audio wordt opgenomen en maybe later vrijgegeven als de sounds hun ok geven wij mogen en zullen feesten tot de zon opkomt bless
|
|
|
Post by Chica Isa on Nov 6, 2006 11:10:54 GMT 1
zoals JB en Ivory in den Izzy maze vond ik al een goei begin ;D Ik weet 't .. ik heb dan ook een uitstekende smaak qua sounds kiezen ;D ;D ;D Eniwiej: ik zal wel in jullie plaats supporteren! (ps: www.ivorysound.be) Wie vd Massive gaat er trouwens naar dit spectakel? Ik alleszins: @ Don Juan euh Fuego: mijn centjes zouden op 't einde vd week zeker binnen moeten rollen!
|
|
|
Post by Lotte on Nov 6, 2006 16:49:36 GMT 1
Iedereen zal wel favoriet hebben die hij liever ziet winnen... Zolang de sounds maar aan elkaar gewaagd zijn is het al geslaagde missie voor mij!!!!!!!!!
|
|
|
Post by Lotte on Nov 6, 2006 16:51:30 GMT 1
Ik alleszins: @ Don Juan euh Fuego: mijn centjes zouden op 't einde vd week zeker binnen moeten rollen! [/quote] Binnen moeten rollen??? En al even rap terug naar BUITEN zo te horen
|
|
|
Post by MPTI on Nov 7, 2006 19:19:44 GMT 1
zoals JB en Ivory in den Izzy maze vond ik al een goei begin ;D Ik weet 't .. ik heb dan ook een uitstekende smaak qua sounds kiezen ;D ;D ;D Eniwiej: ik zal wel in jullie plaats supporteren! (ps: www.ivorysound.be) ge weet toch dat ge dan heel hard ga mogen roepen. als ge mijn volume der ook wilt bij nemen ;D ;D das ongeveer 110 decibel derbij ze ;D (ps waarom ivory.be ?)
|
|
|
Post by Chica Isa on Nov 7, 2006 21:40:46 GMT 1
Ik weet 't .. ik heb dan ook een uitstekende smaak qua sounds kiezen ;D ;D ;D Eniwiej: ik zal wel in jullie plaats supporteren! (ps: www.ivorysound.be) ge weet toch dat ge dan heel hard ga mogen roepen. als ge mijn volume der ook wilt bij nemen ;D ;D das ongeveer 110 decibel derbij ze ;D (ps waarom ivory.be ?) 1. Geen probleem! Ik zal wel forwarden in uw plaats ook! Ik zal wat horns meepakken ;D 2. De site: hierboven stond een site v boomaranks .. ik vond dat de site v Ivory ook gepromoot mocht worden En waarom ik zelf voor Ivory kies? Zoals Lotte hierboven schrijft: iedereen heeft zijn favoriet .. ik heb Ivory, maar zoals ik nog al eerder vermeldde: een clash moet fair zijn: als boomaranks 't beter doet, zal ik -wat erg veel moeite zal kosten ;D- voor hen de decibels deruit kwelen! May the best (ivory)men win ..
|
|
|
Post by Sifakah on Nov 8, 2006 12:26:48 GMT 1
Guess we found an Ivory Frontline Soldier ! Rattatatattaattaaaa
|
|
|
Post by Chica Isa on Nov 13, 2006 12:43:03 GMT 1
Olraaaaijt! Ivorymen: ik heb een tête a tête gehad met Youthman eh! Dat komt hier dik in de sjakosj! Ik heb 'm stiekem bestudeerd in de Rumba .. hier en daar wat zwakke plekken opgemerkt .. wat niet wilt zeggen dat mijn tgnstander niet veel voorstelt.. Youthman kerel: the deal is still on .. ren al maar naar de bib voor woordenboeken in dichtvorm, want mijn dichtkunsten zijn niet te schatten! Een gewaarschuwd man is ...
|
|
|
Post by jollygyall on Nov 13, 2006 13:13:45 GMT 1
Jaja Isa likes to observe men, that s what i ve seen...
|
|