|
Post by Chica Isa on Dec 5, 2006 13:16:07 GMT 1
Isa, zijn wij naar dezelfde clash geweest? Ivory heeft verdiend gewonnen maar het verschil zat hem vooral in de dfd. Beide sounds hebben in de 45' ronde teveel regular tunes gespeeld (BAR in de eerste ronde bv en Ivory in de ganja ronde bv), Shine and Criss, en nog k'heb nog jugglin tunes gehoord (bv. Mad Cobra,...) Ni genoeg (war)speech langs beide kanten. Ni genoeg speech met goeie arguments, ..... T'was ne goeie clash en beide sounds hebben zich overtroffen maar k'wou toch effe wa kanttekeningen maken bij de gekleurde versie van Isa. Toch ne big up aan beide sounds om mee te doen. Bless nen NEUTRALE clashfan! Zeg, als ge me wilt afbreken, doet ge dat maar in 't echt. Ge moet mijn visie (en daar staat letterlijk bij: mijn persoonlijke visie) in perspectief bezien. Iedereen weet dat ik quasi verliefd ben op Ivory .. en dan?! Ik heb 't recht om die geweldig te vinden. En daarbij, mijn visie mag dan wat gekleurd zijn, maar 't moet hier wel in perspectief gezien worden eh. Ivory is niet Sentinel of weet ik veel wie eh. Der zijn gradaties in bekwaambeid en bekendheid, en Ivory heeft niet die voordelen mee -wat heel logisch is na 2j ofzo te bestaan-. Dus als ik hier 'jeuij' zeg over ne dub van Ivory, is dat niet dezelfde 'jeuij' als ne dub van Sentinel, ok? Ps: gelieve dit ook te relativeren
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 5, 2006 13:20:11 GMT 1
Ik vrees dat den Snipa u hier ni persoonlijk aanviel en zeker ni wou afbreken... Hij gaf gewoon een argument en hij weet zelf goe genoeg hoe hij sounds moet beoordelen. Hij had't trouwens over de 45's Dus kzou't ni te persoonlijk nemen...
Vrede
|
|
|
Post by Mr Herbe on Dec 5, 2006 13:30:39 GMT 1
|
|
|
Post by snipaman on Dec 5, 2006 13:34:54 GMT 1
Ik vrees dat den Snipa u hier ni persoonlijk aanviel en zeker ni wou afbreken... Hij gaf gewoon een argument en hij weet zelf goe genoeg hoe hij sounds moet beoordelen. Hij had't trouwens over de 45's Dus kzou't ni te persoonlijk nemen... Vrede Idd, t'was gene persoonlijke aanval. K'wou gewoon enkele zaken relativeren die werden gezegd. K'weet dat uw liefde voor Ivory Sound groot is en het feit dat ik ze heb gevraagd om te komen draaien op de raggatwinz birthdaybash zegt genoeg over wat ik van Ivory vind, maar k'wou enkele kanttekeningen maken bij uwe post, aangezien die ni echt neutraal was. Anywayz Big up Ivory (sound of the present!) Big up Boom-A-Ranks Big up Isa voor de support aan de Belgische soundsystem scene
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 5, 2006 13:38:55 GMT 1
Ja.. sorry, mijn excuses.
Ik had er ook al bewust bijgezet: gelieve dit te relativeren..
Ik zal ne slechte dag hebben..
|
|
|
Post by snipaman on Dec 5, 2006 13:47:03 GMT 1
Ja.. sorry, mijn excuses. Ik had er ook al bewust bijgezet: gelieve dit te relativeren.. Ik zal ne slechte dag hebben.. En da na een weekend waarop Ivory de clash wint! ;D
|
|
Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Dec 5, 2006 14:02:49 GMT 1
bon, kzal mijn zegske nekeer doen he.... om te beginnen, aan de Burial Bus Massive, was gezellig om samen uit, samen thuis te doen. vooral as ge met ambras naar huis gaat ;D dan Chica Isa, Youthman, Skylarkin' Family, Bongo Sensie, Lexman, Lise, Leuven Posse, J, Flex, Jess, Smiegels en Smiegellets, Mikey G, Booty, King Sergio en de rest van de Antwerp Massive, West Flanders Massive, High Session en al degeen dak vergeet, sorry vervolgens Don Fuego, Shafty, Leroy, General Friendly ;D King B, Bushunpeng en de hele Jugglin Family voor de organisatie Kuzi, Smiley B en Crucial P as judge (kzou die papier van jullie nekeer willen zien ) Uphill Sound, voor de goeie na vibes Budha"Host"mass En den diksten Big Up BOOM A RANKS, zware tegenstander (voor ons dan toch) Eerste ronde vond ik ons toch beter gaan Ganja Ronde Gelijk Slackness Boom A Ranks tek it Tweede war ronde gelijk Eerste dubronde, paar dikke kletsen gekregen van Boom A Ranks, nice counteractions Tweede dubronde vond ik ons beter, Boom a Ranks ni echt overtuigend Dub Fi Dub was voor ons, ma toch nice Culture van hun nog is nen dikke LLLLLLLLAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGEEEEEEEEE UUUUUUUUUUUUPPPPPPPPP aan de Boom a Ranks Crew, tot vrijdag
|
|
|
Post by King David on Dec 5, 2006 14:07:17 GMT 1
Ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen alles is al gezegd behalve
FREE UP THE AUDIO
big up Ivory big up BAR
|
|
Mr Herbe
new memba
Sound For The Future
|
Post by Mr Herbe on Dec 5, 2006 14:09:01 GMT 1
Ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen alles is al gezegd behalve FREE UP THE AUDIO big up Ivory big up BAR Volgende week
|
|
|
Post by Youthman on Dec 5, 2006 14:25:21 GMT 1
bon, kzal mijn zegske nekeer doen he.... om te beginnen, aan de Burial Bus Massive, was gezellig om samen uit, samen thuis te doen. vooral as ge met ambras naar huis gaat ;D dan Chica Isa, Youthman, Skylarkin' Family, Bongo Sensie, Lexman, Lise, Leuven Posse, J, Flex, Jess, Smiegels en Smiegellets, Mikey G, Booty, King Sergio en de rest van de Antwerp Massive, West Flanders Massive, High Session en al degeen dak vergeet, sorry vervolgens Don Fuego, Shafty, Leroy, General Friendly ;D King B, Bushunpeng en de hele Jugglin Family voor de organisatie Kuzi, Smiley B en Crucial P as judge (kzou die papier van jullie nekeer willen zien ) Uphill Sound, voor de goeie na vibes Budha"Host"mass En den diksten Big Up BOOM A RANKS, zware tegenstander (voor ons dan toch) Eerste ronde vond ik ons toch beter gaan Ganja Ronde Gelijk Slackness Boom A Ranks tek it Tweede war ronde gelijk Eerste dubronde, paar dikke kletsen gekregen van Boom A Ranks, nice counteractions Tweede dubronde vond ik ons beter, Boom a Ranks ni echt overtuigend Dub Fi Dub was voor ons, ma toch nice Culture van hun nog is nen dikke LLLLLLLLAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGEEEEEEEEE UUUUUUUUUUUUPPPPPPPPP aan de Boom a Ranks Crew, tot vrijdag yu large herbie en isa ik vond het schitterend...zelf al heb ik verlore om tees zo op te fucken ;)ik heb mij zeker en vast geammuzeerd en ge moogd zeker en vast nen personal message verwachte een van dees
|
|
|
Post by Youthman on Dec 5, 2006 14:52:32 GMT 1
om het dan is over de clash zelf te hebben... 1e ronde 45s=>ivory tek it die tune van BAR waar rascal in kwam vond ik wel goe gevonne 2e ronde:ganjas=>ivory tek it,goe gespeeld de meeste der door gehaald...en B A R moest al beginne te zoeke....zadde beter al ma dan ook al hun ganjas apart moete zette...die richie 2 keer spelen trok op nix en die marlon asher den b kant draaien grote fout!!!!! 3e ronde:slackness=>BAR tek it,nice setje 4e ronde 45s=>daarvoor wil ik den audio nog is hore....da kan ik ni meer zegge 1e ronde dubs=>ivory goe gestard doffis....en zo fier da ze waren op hunnen ROC en dan BAR die da counteracten...te goe...volgende week zeker die teksten hore..hard zeer hard!!die tune van sigi ook tof ma ik denk ni echt orgineel..velen hebben ze...hunnen ARP wist ik wel da ze dienen gingen spele...NICE steve NICE,en dan BAR hun combo(die eigenlijk 3 the hard way is....dunda kings,reactahman(en dr.skatty ma die hebben ze ni laten hore...))ook super...op u bakkes krijgen van ene die in u straat woont moed ook ni tof zijn.... hun natural black en gyptian ware ma gewoon...ma ook ivory had dan die ward 21 en die glen washinton die ze al counteraction gecut hebbe... fuck hoe graaf!!!! 2e ronde dubs=>ook weer gelij opgaand...alleen had ik toen veel meer verwacht van BAR...ma ze begonnen weer kalm...weer die real rocks...ze hadde hard moete gaan...ik ma wachten op die elephant man dubs...ma neee....en dan ivory met hunne 2e ward 21 en hunne million styles ook die super!!! Dub fi Dub=>ivory tek it...steve zij let op de 3e laatste...ik wist wel die die culture ging komme.en daar kon ivory nix tgn den...ma voor de rest heeft BAR een slechte selectie gemaakt in die tune fi tune...net als al is gezegd...wa deed die tanya en die pinchers hierin...en dan die steek van, rascal op steve..;over bobo hill en heartbeat..ik had hem gewaarschuuwd..da halen ze erdoor...ma zijn reactie erop was sterk...de rascal was toen nog veel te jong....!!!!ma hoe wete gelle da????herbe,junior..rascal, het hing ni af van beter tunes....ze waren allemaal graaf..ma der kan er ma enen het beste zijn en zelf al was is voor BAR wat iedereen wel wist...ik heb gefloten voor ivory...alleen de beste verdiende te winne en da waren zij!!!! ivory en boom a ranks >:(skanking en jugglin' >:(alle massive da daar was...vol zat het vol en ni te vergeten aan ons isa ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 5, 2006 15:34:27 GMT 1
yu large herbie en isa ik vond het schitterend...zelf al heb ik verlore om tees zo op te fucken ;)ik heb mij zeker en vast geammuzeerd en ge moogd zeker en vast nen personal message verwachte een van dees Hehe .. da's goed, jong! Ik vond 't zelf ook geweldig, we hbn hier fameus gestookt! Maar ik heb ook met B-a-R zelf gebabbeld, of toch enkelen ervan, en ze weten wel hoe de vork in de steel zit en dat is 't belangrijkste! Het is helemaal niet zo heavy als 't hier klinkt. , Snipa, om mijn post te ontkleuren, 't was mss wel nodig. En nu 't woord aan anderen!
|
|
|
Post by Youthman on Dec 5, 2006 15:36:23 GMT 1
nog eentje omt af te leren... het is en blijft e spelleke....entertaining allom...ik ik vind da we da goe gedaan hebben isa.... ;D
|
|
|
Post by King David on Dec 5, 2006 16:26:59 GMT 1
Lt Stitchie was ook heerlijk
|
|
|
Post by skwizzard on Dec 5, 2006 16:49:27 GMT 1
Lt Stitchie was ook heerlijk Van wie? en dewelke? call pon him?
|
|