|
Post by J on Nov 30, 2006 20:15:42 GMT 1
PEEEEEEEEEEEEEEOPLE DEAD!!!!!
ik ben eens kerieus naar wat beide sounds gaan spelen!!! Nuff call outs and big tunes mi seh!!!
ready mi ready
veel succes aan beide sounds!
|
|
|
Post by PumPum at work on Dec 1, 2006 10:45:44 GMT 1
@pum pum: ge peist toch ni da ik hier nen helen dag die pagina zit te bekijken, tis wel mijnen vrijen dag, maar ik doe ook wel andere dingen hoor. an there's no pressure so Rascal can handle it fi sure an our dubs speak for themselfes BTW: Borat moustachkes goeie move. wowowoooi Mi don't believe ya when you seh there is no pressure, you gonna need some more than 'dubs that speak for themselfes'. It's not the first time a sound gets killed because the mc can't speech....... Good luck
|
|
|
Post by Inspektah Mike on Dec 1, 2006 13:48:56 GMT 1
Nice, vette clash. @ Rebelations Home Town
And for the sound who dies, tkerkhof is nie zo ver, dus ge kunt de nacvht zelf nog begrave worde.
Blesss, and may the best win
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Dec 1, 2006 14:36:16 GMT 1
Friendly, gade Borat moustache uitdelen voor de voting op t'einde?
All who rate B-A-R put on your Borat moustache now All who rate Ivory put on your Borat .......
T'is ne kee iet anders dan nen horn of fluiten.In ieder geval, veel geluk aan beide sounds, ik zen in ieder geval klaar voor de killin!! Skanking Rebel en Jugglin posse voor de organistatie Original = original!! da's nog eens een WICKED gedacht ;D ;D (kheb de mijn al klaar )
|
|
|
Post by Kinja on Dec 1, 2006 15:57:07 GMT 1
Friendly, gade Borat moustache uitdelen voor de voting op t'einde?
All who rate B-A-R put on your Borat moustache now All who rate Ivory put on your Borat .......
T'is ne kee iet anders dan nen horn of fluiten.In ieder geval, veel geluk aan beide sounds, ik zen in ieder geval klaar voor de killin!! Skanking Rebel en Jugglin posse voor de organistatie Original = original!! da's nog eens een WICKED gedacht ;D ;D (kheb de mijn al klaar ) Some good thinkin'! Ik laat mijn fluitje thuis en neem ook mijn borat moustache mee! Nice! B-A-R / Ivory; God wish you well!
|
|
|
Post by Youthman on Dec 2, 2006 11:28:18 GMT 1
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 2, 2006 12:18:44 GMT 1
Aha ! Yes indeed! .. Hoe zit 't aan de kant vd rivalen? Ik heb alleszins genoeg geslapen .. vanmorgen eerst stemoefeningen gedaan -uiteraard speciaal voor vanavond- .. genoeg fruit gegeten de laatste dagen, dus mijn immuunsysteem is vollenbak! Neervallen vanavond zal ik niet! (tenzij dat ik van m'n stokje ga, omdat er Ivory mij verbluft ofzo). Genoeg gezeverd: [glow=red,2,300]may the best men win! Veel succes aan allen en .. tot vanavond! [/glow]
|
|
|
Post by Sifakah on Dec 2, 2006 12:44:51 GMT 1
Goe geslapen .. da kan ik nie zeggen :s maar ik zal wel paraat zijn
|
|
|
Post by Youthman on Dec 2, 2006 12:45:19 GMT 1
bon voor de manne die dachten ùmet den trein af te komme..... we ziten met en probleem.... de treinen rijden helemaal ni...ik denk wel dat er bussen zijn die de treinen vervangen en dus het traject tot groot bijgaarden opvangen.....
|
|
|
Post by DonFuego on Dec 2, 2006 14:12:25 GMT 1
euH? wa bedoelt ge youth?
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Dec 2, 2006 14:32:23 GMT 1
Hoelaat worden de toeters verwacht?
|
|
|
Post by DonFuego on Dec 2, 2006 14:36:07 GMT 1
zeg mannen... fluitjes en al mag... maar geen voetbalhorns!!! Horns maken immers meer lawaai dan muziek en kwil ni dat de flikken binnenvallen... ok
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 2, 2006 14:41:33 GMT 1
Hoelaat worden de toeters verwacht? Rond 23u, dacht ik!
|
|
|
Post by Chica Isa on Dec 2, 2006 14:42:28 GMT 1
zeg mannen... fluitjes en al mag... maar geen voetbalhorns!!! Horns maken immers meer lawaai dan muziek en kwil ni dat de flikken binnenvallen... ok How .. der zijn er al vele gekocht, nochtans! Friendly zei toch dat dat mocht? Vandaar dat iedereen enthousiast ene kocht, denk ik Zu spät!
|
|
|
Post by DonFuego on Dec 2, 2006 14:50:45 GMT 1
no big football horns !!! I'm the boss
|
|