|
Post by franois on May 29, 2006 12:18:45 GMT 1
amai, uw frans!!!!!
|
|
|
Post by Jah Rebel on May 29, 2006 22:48:21 GMT 1
Wat volgt is de commentaar van een outsider...u kan uw blik nu nog afwenden!
Te laat...
Eerst en vooral big up aan al die sounds, ze hebben het toch maar voor mekaar gekregen en draai of keer het hoe je wil vertegenwoordigen België nu in dat overzigt. Ik kijk alvast uit naar de volgende Ragga, want de bijhorende tekst voor de Belgische sounds volgt blijkbaar pas in deel 2.
Dan toch ff iets over die mixes. Nu zijn dubplates sowieso al niet mijn ding, maar ik kan die business ergens nog wel plaatsen en ik kan anderzijds ook begrijpen dat soundsystems unieke tracks willen opleggen.
Waar ik echter niet bij kan is dat dat constant over de sound zelve moet gaan. Hoe ijdel kan je zijn, als je je eigen naam zo vaak wil horen. Roepen die gasten in bed ook hun eigen naam? Als je toch betaald laat die artiesten dan tenminste iets origineels doen...
Ites, Rebel
|
|
|
Post by Mikey Ché on May 30, 2006 20:01:51 GMT 1
Niemand die het noggis wil senditten? of kunde da in Antwerpen ook al krijge ondertusse?
|
|
|
Post by L0RD LYTA on May 30, 2006 20:14:31 GMT 1
Niemand die het noggis wil senditten? of kunde da in Antwerpen ook al krijge ondertusse? more & more press-shops in Antwerp are distributing Ragga Magazine nowadays, not only in the center & it's finally there, yes.
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 31, 2006 9:56:16 GMT 1
Niemand die het noggis wil senditten? of kunde da in Antwerpen ook al krijge ondertusse? Na lang wachten op Bushy (sorry Bushy, maar ik kon er ni meer op wachten!!), heb ik 'm in de winkel naast café 'de muze' gekocht... Daar zou nu, volgens bepaalde berichten, het laatste exemplaar liggen(of uit de deur gaan)... Ge kunt ook in dieje grote 'gazettewinkel' op de Meir eens gaan zien, die verkopen da ook al heel lang... ...en euhm: t is echt de moeite, deze editie!!! @ Bushy: komt m nu bij u één dezer nog binnen?
|
|
|
Post by King David on May 31, 2006 10:16:01 GMT 1
yep gisteren lag er nog ene bij ims mss dat er nog in stock liggen maar dat betwijfel ik
het leven is aan de rappe
|
|
|
Post by Visionz on May 31, 2006 14:01:11 GMT 1
Dju dju dju, ik kom overdag amper in t stad deze periode. Als er iemand die vanavond naar den Izzy komt hem tegenkomt mag hij/zij die altijd kopen, ge hebt geld vanavond terug met een pint/leffe/duvel er bovenop ;D
|
|
|
Post by Mr.Nuts on May 31, 2006 14:03:42 GMT 1
Dju dju dju, ik kom overdag amper in t stad deze periode. Als er iemand die vanavond naar den Izzy komt hem tegenkomt mag hij/zij die altijd kopen, ge hebt geld vanavond terug met een pint/leffe/duvel er bovenop ;D dju, spijtig da'k gene tijd meer heb ...
|
|
|
Post by splifff on May 31, 2006 14:56:21 GMT 1
Voor West-vlamingen;
in de Ringshopping in Kuurne liggen er nog 4e!!! Be fast!!!
|
|
|
Post by jahbintah on Jun 1, 2006 14:34:45 GMT 1
JA IDD DE MIX VAN UPHILL WAS DE MINSTE !!! CIVALIZEE STEEKT ER TORENS BOVEN UIT MASSIVE EN URUHU NICE MIXES AND A BIG TO THE WESTSIDE BLAAAAAAAAAZE en ge moet weten dat deze sounds zeker niet hun biggest dubs hebben gesmeten op die mixes think before you speak !!!!
|
|
|
Post by wack on Jun 1, 2006 14:54:30 GMT 1
das duidelijk als ge (no disrespect to uman) 3 uman tunes speelt in ne mix van 4 minuten!!!!
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Jun 1, 2006 15:17:29 GMT 1
Ik denk dat da ook beetje is om Belgische artiest te promoten....ni?
|
|
|
Post by FI on Jun 1, 2006 16:03:14 GMT 1
Iedereen die de franse scene een beetje kent, weet dat vele fransen een grote(re) appreciatie hebben voor franstalige reggae... uman a big man in france! dus mss niet slecht gezien Ik hoor wel nergens 3 uman's in een mix...,daddy mory...
big up all crew
|
|
|
Post by yon on Jun 5, 2006 17:53:30 GMT 1
idd das natuurlyk om uman Belgian nr 1 te promoten
tes niet dat je een mix mag draaien dat je daarom al je dub troeven ( de biggest dub troeven) in die mix moet smijten iedere sound van belgie die op deze editie van raggamagazine stond weet zen plaats in de belgische dancehall wereld en hebben toch wel al een mooie dub box veronderstel ik dus wrm altyd de dubs showen you know ...
a Belgian top soun is a rub a dub killa sound !!!!
|
|
|
Post by ginger on Jun 6, 2006 13:54:45 GMT 1
het leven is aan de rappe Voor de trageren: in BXL ligt het nog vol Ragga's. Check it!
|
|