|
Post by Mr.Nuts on Nov 3, 2006 10:23:46 GMT 1
The final update: -Danku burger kNuts en original dönersmiegel om zelf voor een BK-plan te zorgen, ik zag dat echt niet zitten om zelf te doen (zware ethische bezwaren ). -We sparen elks 2,20 euro ofte 110 euro op heel de bus uit omdat we de tickets via Rainbow Warrior kunnen fixen... ik dacht hen een fles Elixir d'Anvers of een paar Duvels kado te doen om te bedanken, maar als iemand een origineler idee heeft: zeg het. -Geen probleem en dank vooral Original-Big-King-Schmiegel(en dan bedoel k ni K-David, maar RRRrrrrreory !!), da wordt smullen geblazen ;D -Antwerpse handjes?? (waarom altijd alcohol ;D) Kben al een week aant vasten, so....
|
|
|
Post by Visionz on Nov 3, 2006 14:24:09 GMT 1
Effe een praktisch vraagske: waar parkeert ge uwen auto best aan Berchem Station ?
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Nov 3, 2006 14:28:00 GMT 1
Effe een praktisch vraagske: waar parkeert ge uwen auto best aan Berchem Station ? Tussen de twee wegen op de brug(naast de tramlijn) is meestal genoeg plaats ze visionz... Aan t station ist veel te druk... Ge zult dat wel zien, tot morgen!
|
|
|
Post by stical on Nov 3, 2006 15:42:04 GMT 1
Gentlemen, jullie kennis van Duits verbaast mij elke dag meer en meer.
Amoz, ik zal de wegbeschrijving nog eens bestuderen en vertalen zodat onze Peter het iets gemakkelijker heeft.
Germany, here we come
|
|
|
Post by snipaman on Nov 3, 2006 15:47:04 GMT 1
Gentlemen, [glow=red,2,300]jullie kennis van Duits verbaast mij elke dag meer en meer.[/glow] Das dan ook een wereldtaal hé Stical!!
|
|
|
Post by Guest Selector on Nov 3, 2006 16:50:16 GMT 1
Dus ene DUB FI DUB - FI DUB...Ik ben benieuwd Nuff Respect People & till Saturday!
|
|
|
Post by snipaman on Nov 3, 2006 17:57:00 GMT 1
Dus ene DUB FI DUB - FI DUB...Ik ben benieuwd Nuff Respect People & till Saturday! idd ben ook benieuwd. Hopelijk wordt er ni op de "sterkste" sound van den avond geviseerd maar wordt de clashtalk verspreid over alle soiunds!! I see dead sounds!
|
|
|
Post by King David on Nov 3, 2006 23:20:05 GMT 1
ER IS EEN PLAATS VRIJ VOOR DE BUS NAAR DE RIDDIM CLASH!!!! ALS IEMAND NOG INTERESSE HEEFT, CONTACTEER AMOZ OP 0497814471
het leven is aan de snelle!!
|
|
|
Post by Sultan on Nov 3, 2006 23:25:14 GMT 1
zie jullie morgenavond in D'dorf...helaas geen bus vanuit onze kant maar een auto met 3 man sterk ;D....anyway wordt een dope clash......bis morgen leute!!!!!!! ;D
|
|
|
Post by Junior on Nov 4, 2006 12:00:42 GMT 1
Effe een praktisch vraagske: waar parkeert ge uwen auto best aan Berchem Station ? Tussen de twee wegen op de brug(naast de tramlijn) is meestal genoeg plaats ze visionz... Aan t station ist veel te druk... Ge zult dat wel zien, tot morgen! Zeg Nutske hoe noemt da Pleutske? De straatnaam, want de mensen uit brussel kennen antwoarpe ni zo goe hé Is da die straat waar de vorige keer den bus stond toen we naar Wuppertal gingen? Anywayz see ya tonight clashpeople
|
|
|
Post by amoz on Nov 4, 2006 13:30:14 GMT 1
Tussen de twee wegen op de brug(naast de tramlijn) is meestal genoeg plaats ze visionz... Aan t station ist veel te druk... Ge zult dat wel zien, tot morgen! Zeg Nutske hoe noemt da Pleutske? De straatnaam, want de mensen uit brussel kennen antwoarpe ni zo goe hé Is da die straat waar de vorige keer den bus stond toen we naar Wuppertal gingen? Yep, zelfde plek, de Borsbeekbrug. Moest iemand er hebben overgelezen (post King D): NOG 1 PLEK VRIJ! clashmassive
|
|
stefaani
3 star frontline soldier
can you play some more
|
Post by stefaani on Nov 4, 2006 17:51:08 GMT 1
yay ! op laatste nipperke beslist van ook zu gehen - TOET TOET klein brabant represent
|
|
|
Post by King David on Nov 4, 2006 18:01:28 GMT 1
Geniet er allemaal van
next time i'm inn
|
|
|
Post by snipaman on Nov 4, 2006 18:28:20 GMT 1
Nog een anderhalf uur tot take off!!
Mi ready fi war!!!
|
|
|
Post by King David on Nov 4, 2006 20:34:34 GMT 1
Voor de clashheads die thuis blijven is er een livestream check voor de link op www.riddim-clash.de daar zal de link bekend gemaakt worden alleen is nog niet duidelijk om hoelaat enjoy
|
|