|
Post by stical on Sept 29, 2006 6:12:27 GMT 1
Aangezien Arenberg dan toch blijkbaar 5 euro kost en ik Fixkes en Ambrasband en Fatty K al recent heb gezien ga ik dan toch maar naar de Petrol gaan denk ik. Een voorproefje van de LP "He's the DJ/ I'm the Rapper" van 1988 , de toenmalig nog niet commerciele Fresh Prince en Jazzy Jeff . ( voordat het een TV-serie werd en voordat Fresh Prince opeens zich als Will Smith ging profileren in filmen ging meedoen gelijk Indepence day, Wild Wild West en Getting Jiggy werd ) Check Live at Union Square , Jazzy Jeff met zijn eigen "Chirp" scratch en de Transformer scratch : www.megaupload.com/?d=OYBLQW27Diezelfde Transformer scratch is trouwens uitgevonden door DJ Cash Money (wiens voorprogramma ik nog ooit heb gedaan in Las Manas) , maar het is deze track van Jazzy Jeff waardoor de wereld voor de eerste keer de Transformer scratch op plaat hoorde. Check : topdjgear.infopop.cc/a_cuttin.htmwww.elements-of-life.co.uk/artist.php?aid=10&bio=fullAh, waar is de tijd dat - Too Tuff nog bij CNN zat en niet de Sint Andries MC's - Ik nog ganja ging halen met Glenny D bij DHL in Gent voor The Pharcyde - Rhyme Cut Core beef had met Lefto ( The Hop , Stu Bru )
|
|
|
Post by Selector Waxx on Sept 29, 2006 7:16:08 GMT 1
dan heb je meschien ook nog Last Xecution crew gekend met Shorty & Basic, de brugse concurenten van CNN en DHL in die tijd
|
|
|
Post by stical on Sept 29, 2006 7:38:56 GMT 1
dan heb je meschien ook nog Last Xecution crew gekend met Shorty & Basic, de brugse concurenten van CNN en DHL in die tijd Shorty klinkt mij inderdaad bekend in de oren en Last Xecution ook.
|
|
|
Post by amoz on Sept 29, 2006 9:30:09 GMT 1
Diezelfde Transformer scratch is trouwens uitgevonden door DJ Cash Money (wiens voorprogramma ik nog ooit heb gedaan in Las Manas) [...] Waart gij dat!?!! Man, Cash Money in Las Manas is nog altijd een van mijn meest legendarische avondjes ooit! Da vraagt om een extra potteke vet op uwe spatlap!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Sept 29, 2006 9:32:42 GMT 1
Allé amuzke, have fun in de Petrol dan(ge hebt een petrol 100beurtenkaart ;D??)... Kga AC-DJ nog eens checken...
|
|
|
Post by amoz on Sept 29, 2006 9:36:27 GMT 1
Allé amuzke, have fun in de Petrol dan(ge hebt een petrol 100beurtenkaart ;D??)... Kga AC-DJ nog eens checken... Neenee gene stress, ik ga ook naar arenberg en ac/dj, maar Jeffke begint rond 1 uur in petrol en dan bol ik wsl over en weer voor zijne set. Nog 96 beurten te gaan! ;D [maar mss is al dat persoonlijk gelul redelijk off-topic en asociaal tov de mede-forumgangers, sorry mods...]
|
|
|
Post by Visionz on Sept 29, 2006 10:51:18 GMT 1
|
|
kitten
3 star frontline soldier
|
Post by kitten on Sept 29, 2006 10:58:36 GMT 1
Allé amuzke, have fun in de Petrol dan(ge hebt een petrol 100beurtenkaart ;D??)... Kga AC-DJ nog eens checken... [maar mss is al dat persoonlijk gelul redelijk off-topic en asociaal tov de mede-forumgangers, sorry mods...] Inderdaad jaa... ga eens naar ne prive chat he... mé ulle persoonlijke zaken ... ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Visionz on Sept 29, 2006 11:13:33 GMT 1
Petrol werkt vanavond trouwens uitzonderlijk met een nieuwe buitenwipper:
|
|
|
Post by snipaman on Sept 29, 2006 11:29:48 GMT 1
Ik gaan ook naar de petrol, k'wil den Jazzy Jef wil is in't echt zien en horen. en hem een Fresh Prince hand geven.
Bless
|
|
|
Post by amoz on Sept 29, 2006 11:48:35 GMT 1
k'wil den Jazzy Jef wil is in't echt zien en horen. en hem een Fresh Prince hand geven zalig, das dan ne move die de Mighty moet filmen, die heeft al wa bezwarend smiegelmateriaal in zijn videotheek steken... BULLET BULLET!
|
|
|
Post by King David on Sept 29, 2006 12:22:25 GMT 1
Als ge bezwarend materiaal wilt zien heb hier nog meer dan 30 uur videotapes liggen met bezwarend materiaal
everybody deh pon tape dus kunde allemaal beter wat liever en vriendelijker zijn tegen ons of ge staat volgende week in de soundboyprive of dag allemaal
|
|
|
Post by King David on Sept 29, 2006 12:23:24 GMT 1
of de soundboy Joepie Mighty
|
|
|
Post by gicaca on Sept 29, 2006 14:11:53 GMT 1
vorig jaar (of ist al 2 jaar)gezien in gent in culture club.amai da was echt wel zalig,alleen was da daar veel te klein.we zijn daar spijtig genoeg moeten gaan lopen,da was daar ni te doen. dan maar naar de zaal met FWC gegaan.hihi daar hadden we de hele zaal voor ons 3
|
|
|
Post by glowacki on Sept 30, 2006 11:18:42 GMT 1
haha de fried chicken productions periode
|
|