|
Post by General Jonee on May 4, 2006 13:58:05 GMT 1
so whats up.............geceponeerd??!
|
|
|
Post by Iza on May 4, 2006 16:19:45 GMT 1
Geseponeerd?
Wsl is Rubinho allang niet meer in ons bijzijn ..
Na zo'n misdrijf zou je al vlugger het doodsvonnis bovenhalen ..
|
|
|
Post by katrien on May 4, 2006 17:07:33 GMT 1
Wie weet zit ie veilig weggeborgen achter de tralies! Ik hoop het, zo'n crimineel heb ik liever niet een straat verder dan mij wonen! Je zou voor minder 's avonds binnenblijven als je in Leuven woont!
|
|
|
Post by General Jonee on May 5, 2006 8:40:14 GMT 1
;D ;D de rubinho is zwaar ondergedoken... ;D
|
|
|
Post by haninio on May 9, 2006 18:14:57 GMT 1
NO WAY! Rubinho vecht tegen onrecht. De zaak moet nog voorkomen. meer info volgt
Haninio (Bro of rubinho)
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 17, 2006 9:02:24 GMT 1
en nu?
|
|
|
Post by Jopie D. on May 17, 2006 13:38:43 GMT 1
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaactie!
|
|
|
Post by haninio on May 25, 2006 20:12:10 GMT 1
nog steeds niets van gehoord
geduld!!!
|
|
|
Post by jahnick on May 26, 2006 13:24:04 GMT 1
Haninio zal de zaak opvolgen.. maar 1 ding is zeker... zuiver het systeem van alle kwaad en onrecht... zoniet ACTIE!!! Rubinho, de Che guevara van MoTown!!!
|
|
|
Post by jahnick on May 26, 2006 13:26:58 GMT 1
Een Sit in volgt binnenkort!!!
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 27, 2006 15:39:53 GMT 1
amaai zeg veel steun voor rubinio mo waar blijft de reactie? ??, wukkkkkkkkk is er nu gebeurt
|
|
|
Post by jahnick on May 27, 2006 15:50:22 GMT 1
Zoals men al een beetje weet, of nog niet weet moet Rubinho (skylarkin family) voorkomen voor de rechtbank. Op mijn B-day bash kwam ALI B, Tomasta en Rubinho lekkere reggae deuntjes draaien tot opeens, jawel, de flikken er stonden... GELUIDSOVERLAST!! 2 juist afgestudeerde flikken die zichzelf wilden bewijzen ten op zichte van hun overste... ermee praten kon niet... alleen dreigende taal konden ze voortproduceren... en dit allemaal op reggae en op een verjaardagsfeestje... Rubinho was juist bezig met draaien enne jawel, hij moest mee naar de combi voor ondervraging.. (dit terwijl er in K-town enkele fietsen, auto's,... gepakt werden en er een overval gebeurde...). Hij had een zwaar misdrijf gepleegd!!
|
|
|
Post by De Boodschapper on May 28, 2006 14:22:34 GMT 1
dat weet 'k, maar is er nu effectief een boete aan zijn adres??
|
|
|
Post by jahnick on May 28, 2006 15:16:00 GMT 1
Haninio volgt de gehele zaak tot op het bot
|
|
|
Post by Chica Isa on May 28, 2006 21:58:24 GMT 1
Wie weet zit ie veilig weggeborgen achter de tralies! Ik hoop het, zo'n crimineel heb ik liever niet een straat verder dan mij wonen! Je zou voor minder 's avonds binnenblijven als je in Leuven woont! , Ja, dat is dan toch wel even balen als 'n stekker, want .. die crimineel woont ècht wel een straat verder.. lock your doors baby! NO WAY! Rubinho vecht tegen onrecht. De zaak moet nog voorkomen. meer info volgt Haninio , We zijn allemaal Leuvense bro's and sista's of Rubinho, en we zullen 'm altijd steunen, zeker op zo'n vlak, maar kunnen we dit niet 'n beetje relativeren? .. Ik denk niet dat de mannen dat echt gaan voortzetten, hoor.. En anders zal Isa wel 'ns een klapke gaan doen met die agenten . Eniieweeij Haninio, Karma up voor de broederliefde (letterlijk).. zou idd wel 't zelfde doen voor mijn zus!
|
|