|
Post by BushDoctor on Apr 15, 2006 16:08:29 GMT 1
Kent er iemand een simpel programma (gratis) om .wmv over te zetten naar .mp4? Kwestie van files die ik op mijn site wil zetten wat lichter te maken.
merciekes in ieder geval
|
|
|
Post by Visionz on Apr 15, 2006 16:12:56 GMT 1
ik heb er ook al dikwijls achter ah zoeken geweest, en alles wat ik download blijkt uiteindelijk trial versies te zijn die ofwel maar x aantal dagen werken ofwel maar 60% van ne file ofzo converteren.
|
|
|
Post by BushDoctor on Apr 15, 2006 16:29:30 GMT 1
bij mij ook. trial versies die maar 2 minuten converteren of waarop het logo in het midden van het frame staat.
Het moet toch ergens te vinden zijn. Ik heb echt geen behoefte aan allerlei speciale functies, het moet gewoon converteren, meer niet.
|
|
|
Post by Keith on Apr 17, 2006 8:42:26 GMT 1
ik heb hier niet echt ervaring mee maar volgens den uitleg zou dit progske aan uw vraag moeten voldoen : Super Fever Link 1.79 : www.download.com/Super-Fever-Link/3000-2194_4-10418057.html?tag=lst-0-4ps: de betalende software die ik heb gevonden ligt allemaal rond de 30 euro, niet echt een grote investering en bovendien in te brengen bij de belastingen als het voor de website van uw winkel is. Goeie software is als goeie muziek : ni verniet!
|
|
|
Post by BushDoctor on Apr 19, 2006 10:37:02 GMT 1
das waar.
Ik zal het eens proberen, maar met al die freeware tegenwoordig kon het zijn dat er op legale manier toch een simpel programmake ergens te vinden was. Zo kan je ook met een gratis programma wma naar mp3 overzetten.
|
|