|
Post by gicaca on Apr 11, 2006 10:42:04 GMT 1
done...hopelijk komt die reportage er toch wel! twijfel wel of ze de blok-kiezers op andere gedachten kunnen zetten. da is ni simpel he om die mensen te overtuigen,hoe vaak ik al in discusie gegaan ben... ze willen gewoon ni luisteren!!maak me daar zo kwaad in.het is een zware strijd tegen het VB. dan heb ik nog filip de winter in mijn gemeente wonen,pfff...
die leftwing-revolutie zie ik volledig zitten...er moet echt wel iets gaan gebeuren. we kunnen echt ni zitten wachten tot ze aan de macht komen en dan alles naar de kloten doen
love,peace and unity
|
|
|
Post by giccaca on Apr 11, 2006 12:08:17 GMT 1
ff off-topic
centrum-linkse Romano Prodi heeft parlementsverkiezingen gewonnen van Berlusconi. diep in de nacht verklaarde berlusconi's woordvoerder dat het Huis van de Vrijheden(lachwekkend,vooral die vrijheden)de rechtmatigheid van de uitslag voor het huis zal aanvechten.er zouden een half miljoen kiesbiljetten ongeldig zijn en terug gecontroleerd moeten worden. Berlusconi kwam na zijn verlies in 1996 van Prodi met een soortgelijke beschuldiging van fraude. italie heeft terug toekomst,er zal alleen heel veel werk zijn!! moest da ff kwijt,
|
|
|
Post by SHENER on Apr 11, 2006 14:58:00 GMT 1
heb die docu gezien op RTBF, en was wel goed, maar wie t VB al tijdje volgt krijgt niks nieuws te zien/horen; Wie t VB oppervlakkig kent, zal waarsch raar opkijken soms (VMO/geweldadig verleden kopstukken etc), maar dan reageren rechtse gasten toch van 'wat interesseert ons t verleden , tgaat om de situatie nu etc etc'
de docu zou wel moeten ge-dubd worden, want nu ist een RTBF journalist die op onderzoek gaat, en als ze t zo gaan uitzenden is t nogal van 'de walen gaan eens aantonen hoe slecht sommige vlamingen zijn', en da gaan veel mensen ook nie pikken.
|
|