|
Post by Judge Dread on Mar 31, 2006 14:54:26 GMT 1
|
|
|
Post by giccaca on Mar 31, 2006 15:44:23 GMT 1
wat er die dag gebeurde,zal volgens mij nooit aan het licht komen! er zijn zo veel dingen die ni kloppen. de portefeuille van de kaper werd teruggevonden op het puin van wtc toren en als je commentaar hebt op de amerikaanse regering,sta je op de zwarte lijst en ben je terrorist. one love
|
|
|
Post by giccaca on Mar 31, 2006 15:45:53 GMT 1
die "who gives a fuck"was ni de bedoeling
|
|
|
Post by jahnick on Apr 1, 2006 16:00:54 GMT 1
Wie zal het zeggen? heeft de regering het gedaan? De zogenaamde terroristen?
of gewoon een laatste druppel, zodanig dat opperlul Bush zijn echte plan kon uitvoeren, namelijk "zijn" olie vrijstellen -- olievelden (Irak, Venezuela, ...) en pijpleidingen (Afghanistan, ...). Met of zonder geweld, onder het mom van democratie geven aan onderdrukte volkeren... Is het een complot of niet? Wie zal het zeggen...
|
|
|
Post by Mistah Bong on Apr 2, 2006 12:06:17 GMT 1
of gewoon een laatste druppel, zodanig dat opperlul Bush zijn echte plan kon uitvoeren, namelijk "zijn" olie vrijstellen -- olievelden (Irak, Venezuela, ...) en pijpleidingen (Afghanistan, ...). Met of zonder geweld, onder het mom van democratie geven aan onderdrukte volkeren... Is het een complot of niet? Wie zal het zeggen... 'K denk ook in die richting...als er geen of geen voldoende maatschappelijk draagvlak is voor de verwezenlijking van bepaalde plannen is het -voor Bush en co- dringend nodig om het volk opnieuw op één lijn te krijgen. Hoe doe je dit het best? Effe snel een gemeenschappelijke vijand in het leven roepen... Dit is maar mijn mening dus als er mensen zijn met andere ideeën, feel free to share dem
|
|
|
Post by De Boodschapper on Apr 2, 2006 13:08:04 GMT 1
die feiten waren al langer bekend, maar geeft da filmtje een andere oplossing? 'k heb eigenlijk niet zo goed opgelet want ben nogal moe, maar beweren ze dat er een kleiner type vliegtuig erin is gevlogen? dan zouden ze ook daarvan resten moeten gevonden hebben... en ik zie bush nog niet direct opdracht geven om daar bommen te plakken of zo, het feit dat het geen boeing was die erin vloog staat ook vast, maar wat was het dan?? 't kwam alvast schoon samen met de twin-towers en heel de bullshit, i don't know ze zijn 't zo aan 't verneuken, bush is een topclass criminele m*therf*...(kga mn woorden aan hem nie vuil maken) zij gaan geen vrede brengen, da sta vast...daarom ... doe es wat moeite om vriendelijk te zijn tegen elkaar, een glimlach op je face, en respect voor wat je tegenkomt elke dag... Life could be great! peace and love mates! m'jah
|
|
|
Post by Judge Dread on Apr 3, 2006 15:19:51 GMT 1
Nee, een oplossing geeft da filmke ni... maar moest dit en masse uitkomen zijn de consequenties toch enorm den ik ... die boeing is trouwens wel opgestegen, dus waar is die naar toe? ... en alles wijst op een 'inside job'... d'er worden nog altijd vollenbak vragen gesteld in de VS, meer en meer zelfs, ... hoelang blijven bush en z'n kliek nog aan de macht ? Vroeger kwamen zo'n dingen pas jaren later uit ( denk maar aan de aanslag op Kennedy) , nu gaat het allemaal veel rapper ... het brengt op zich geen oplossing om de "waarheid" te kennen (of de leugen) maar misschien is er wel hoop als die shit zo snel mogelijk uitkomt ... tzou een pak mensen wel doen wakker worden en misschien een einde maken een de "fake" oorlog tegen het terrorisme ...
|
|
|
Post by Selector Waxx on Apr 3, 2006 18:45:19 GMT 1
iets de aanval op het pentagon zou volgens een bbc documentaire van efkens na de aanslag met een kruisraket-achtig wapen gebeurt zijn die van een vliegtuig afgeschoten is.
Of een boeing een raket van dat kaliber kan afschieten weet ik niet, maar als een pas opgestegen boeing vol zeer explosief kerosine op zo'n gebouw valt, zou er normaal een vuurstorm moeten onstaan die door gans het pentagon zou moeten gewoed hebben, of op zijn minst door een veel groter gedeelte (de halve buitenste ring of zo) dan enkel dat stukje dat ingestort is. Dit zegt mijn vader die vliegtuigingenieur is voor EADS (airbus dus). Het is door die vuurstorm die de stalen kernstructuur van de toren deed smelten dat de wtc torens ingestort zijn in new york.
ook zou er inderdaad op zijn minst versmolten stukken metaal en aliminium moeten liggen. Dat het vliegtuig niet meer te herkennen zou zijn, kan zijn (door de vuurstorm), maar de matrialen waaruit een vliegtuigromp en vleugels gemaakt zijn, zouden er wel nog moeten liggen.
Maar amerikkka is niet echt geïnteresseerd in de waarheid, enkel in hun portemonee en eigenbelang.
|
|
|
Post by rudy on Apr 4, 2006 1:57:51 GMT 1
zij gaan geen vrede brengen, da sta vast...daarom ... doe es wat moeite om vriendelijk te zijn tegen elkaar, een glimlach op je face, en respect voor wat je tegenkomt elke dag... Life could be great! peace and love mates! m'jah het zou veel stress en onverdraagzaamheid verlichten als iedereen zo dacht een beetje off topic dit en de meesten hier zullen dat zeker weten ;D En wa is da daar allemaal op dat ander continent echt den boel zwaar aant verzieken miss. was het een raket miss. ni ,miss. een complot miss. ni ,miss dit miss. dat . Maar der is zeker iets ni just ........ BLESS
|
|
|
Post by Judge Dread on Apr 4, 2006 10:26:55 GMT 1
De beroemde Amerikaanse acteur Charlie Sheen heeft voor ophef gezorgd in Amerika, door openlijk te twijfelen aan de officiële verklaring omtrent de gebeurtenissen op 11 september 2001. In het radioprogramma 'The Alex Jones Show' zei Sheen deze week de officiële lezing - dat een aantal ''amateurs'' met wat messen vier commerciële vliegtuigen kapen en hun doelwitten precies weten te raken - ernstig te betwijfelen. De acteur roept op tot vergaand onderzoek om de waarheid aan het licht te brengen.
Ook CNN liet Sheen deze week aan het woord. Over de aanval op het Pentagon zei hij: ''Ik wil wel eens zien hoe dat vliegtuig al die manoeuvres heeft gemaakt. Het vliegtuig dat zich in het Pentagon boorde, is nooit op camera vastgelegd. Er zijn alleen foto's van het gebouw net voor en net na de inslag. Het is aan ons om de waarheid te onthullen. We zijn dat verschuldigd aan de slachtoffers en hun families.''
Sheen is niet de enige die twijfelt aan de gebeurtenissen van 'nine-eleven'. Complottheorie-denkers beweren op websites dat de Amerikaanse overheid zelf achter de aanslagen zat, om zo angst te creëren onder de bevolking. Ook zijn er documentaires gemaakt waarin vele vragen gesteld worden over de aanvallen op onder meer de Twin Towers. En het tv-programma Twee Vandaag besteedde vorig jaar nog aandacht aan het relaas van twee oud-ministers, de Brit Michael Meacher en de Duitser Andreas von Bülow, die het officiële verhaal ernstig in twijfel trekken.
Peace and love, indeed .... and justice !
|
|
|
Post by Mistah Bong on Apr 4, 2006 11:15:28 GMT 1
Beetje maar 'k wist ni waar ik ze anders kon zetten... Just deze cartoon gevonden waarin de visie van Amerika op de rest van de wereld lekker karikaturaal (kan het ook anders) wordt voorgesteld. ;D
|
|
|
Post by De Boodschapper on Apr 6, 2006 13:49:55 GMT 1
haha schoon cartoon'ke de vs, man man, that's an island for real. die doen wat ze willen, en dat doet iedereen eigenlijk. moesten we willen konden we morgen ook allemaal iemand gaan vermoorden, maar we doen dat niet met een reden. ik wil me eerder bezig houden met de reden waarom goed doen ipv altijd me te verdiepen in het zieke van de anderen. 'k ben lang meegeweest op anti-oorlogs betogingen en hier in brugge ging dat dan samen met 'red het lappersfort bos', acties van mannen die in een bos woonden om het te redden. en ik zou nog meegaan met die acties, zeker weten, mijn support ligt bij zij die peace brenngen. maar wanneer je daar super druk mee bezig bent moet je zien dat je door de regen ook nog de zonnestralen kan opvangen, wan deze wereld is een prachtige plaats die we vooral kunnen redden door vredevol en goed te zijn voor elkaar. een bessef van de rotzakkerij die aan de gang is, is belangrijk, dat we niet naief worden. maar ons hart moet elke dag kunnen glimlachen om wat het leven biedt, het is geen spel, ook geen parcours dat je moet afleggen, je leven is een strange creatie die wij niet vatten, geen enkele docter of labo onderzoeker of wat dan ook heeft de essentie van het leven al kunnen vinden... omdat ze mis zoeken, de essentie van het leven ligt in geluk als mens en geluk als mensengroep, leer jezelf terug lachen en doe dan je buur lachen, het is te mooi om elke dag te huilen
|
|