|
Post by King David on Mar 1, 2006 20:08:27 GMT 1
Happy bday papa en nog veel zuute steekskes gewenst van Papa Schmiegel
|
|
|
Post by Ras Gunti on Mar 2, 2006 1:29:01 GMT 1
mercikes voor de beste wensen. Groepsknuffel! Die kuskes hou ik tegoed. Ik zien olle gere.x
|
|
|
Post by Mr Writer on Mar 2, 2006 2:36:32 GMT 1
mercikes voor de beste wensen. Groepsknuffel! Die kuskes hou ik tegoed. Ik zien olle gere.x Na den topic gelezen te hebben, komen die kuskes enkel van de alombekende lieve en naar horen zeggen mooie Isa en koetjah.. Die venten hier hebben geen kussen uitgedeeld.. Allez ras gunti, wie weet komen ze wel naar sybb! Afdwingen dan, die kussen. Alle andere gasten zullen wel jaloers zijn, das in aa voordeel !
|
|
|
Post by assassinlover on Mar 2, 2006 13:31:47 GMT 1
Na den topic gelezen te hebben, komen die kuskes enkel van de alombekende lieve en naar horen zeggen mooie Isa en koetjah.. Die venten hier hebben geen kussen uitgedeeld.. Allez ras gunti, wie weet komen ze wel naar sybb! Afdwingen dan, die kussen. Alle andere gasten zullen wel jaloers zijn, das in aa voordeel ! @ Mr. Writer: ge kunt natuurlijk altijd proberen ;D, maar blijkbaar witte gaa nog nie waarom den Amoz z'n oogskes de laatste tijd zo fonkelen? Da is wel serieus te zien aan diene, zenne in vergelijking met vroeger ! Amoz!
|
|