|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 13:21:17 GMT 1
Mja, 't verbaasde mij ook dat ie verkocht werd in den delhaize. 'K dacht da je die enkel aan de abdij kon kopen en dan was de verkoop ook nog beperkt. Een kratje de man als ik me ni vergis. Die gaste die da brouwen zaten er een beetje verveeld mee da hun trappist tot beste bier ter wereld verkozen was aangezien ze niet meer wilden produceren dan afgelopen jaren, vandaar die beperking bij de aankoop. @mr.Nuts: count me in voor uw bierproefbeurs enzo stical: Just, st jacobsmarkt Puppa Mighty: matroesjka tripel, leg is uit ;D Ja heb hier ook just op t werk nog eens bevestigd gekregen da die Westvletteren alleen in de abdij zelf verkrijgbaar is en inderdaad beperkt.. Dus een oproep aan alle West-Vlamingen die in de buurt(straal van 20 à 30km) van de brouwerij van de Westvletteren trappist wonen én die zaterdag naar Bitty komen: Doe MrNuts(en mss ook anderen, maar ik was eerst ;D) een plezier en pakt er eentje mee voor mij aub!sech, Mistah Bong: weet jij toevallig waar en wanneer die beurs is?? Kheb er al twee jaar ni naar toe kunnen gaan, maar toen wist ik wel waar en wanneer... Alleen laat mn geheugen, na al die jaren lekker gegiste bierekes te drinken, me nu even in de steek... als iemand het weet, post het én dan gaan we er met een hele reggiecrew naartoe... Ipv met de reggiebus, nemen we dan de reggiefiets
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Mar 15, 2006 13:22:25 GMT 1
Een russisch streekbiertje da enkel te verkrijgen is in ne pelsenbeker
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 13:23:27 GMT 1
Een russisch streekbiertje da enkel te verkrijgen is in ne pelsenbeker ...en voor 5€ extra, met twee afgronde totskes op
|
|
|
Post by amoz on Mar 15, 2006 14:04:54 GMT 1
OK Nutsman, als ge gelijk hebt, hebt ge gelijk he. Ik geloof echt dat ik die Westvleteren in dn Delhaize had zien staan, maar dat was misschien zo'n tijdelijke actie --vlak na die verkiezing. Ik kan het geloven dat die paterkes het ineens nogal druk kregen... Die bierproeverij wil ik zeeeeker meemaken (eerst een donerfond leggen!). We hebben er trouwens juist eentje gemist: www.zbf.be/nl/index.htm (50 brouwerijen, 150 soorten...)
|
|
|
Post by Mistah Bong on Mar 15, 2006 14:09:03 GMT 1
'K heb ni echt een gedacht waar en wanneer die beurs is Mr. Nuts. 'K zen nog nooit naar zoiets geweest eigenlijk. Misschien moeten we onzen internet gps aka Visionz effe die taak toevertrouwen. ;D Puppa Mighty: een russisch streekbiertje, enkel verkrijgbaar in nen pelsenbeker eej? Dan lijkt mij nen glazen boterham net iets smakelijker.
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Mar 15, 2006 14:16:54 GMT 1
Pussy
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 14:43:52 GMT 1
... Misschien moeten we onzen internet gps aka Visionz effe die taak toevertrouwen. ;D Waar zit 'm als ge'm verdomme nodig hebt!! ;D amoz: dedju, maar ben ervan overtuigd dat er zeker nog ééntje ga komen in t stad, da's meestal, als k me ni vergis, in de handelsbeurs... let's check it out!
|
|
|
Post by Fireman on Mar 15, 2006 16:45:37 GMT 1
Collegas bierliefhebbers, Alles wat ge moet weten over Westvleteren trappisten kunde op de volgende site raadplegen: www.sintsixtus.be Kies je taal, dan doorklikken op brouwerij. Ge vindt daar gegarandeerd het antwoord op u stoutste vragen ;D Er is zelfs een biertelefoon, als ge dat nr belt komt ge te weten welk bier op dat moment in voorraad is En remember, drink met maten!!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 16:52:26 GMT 1
...Er is zelfs een biertelefoon, als ge dat nr belt komt ge te weten welk bier op dat moment in voorraad is En remember, drink met maten!! ALTIJD!!! ;D ;D (Karma up!!!) Ben dieje site eens gaan checken... Kdroom al weg van een gezamelijk uitstapke naar ginder en allen terugkomen met één kratje(=24 Westvletters )!! Wie doet/gaat er mee? met of zonder Reggiebus? Komaan drinkbroeders!!
|
|
|
Post by pasquale on Mar 16, 2006 20:06:02 GMT 1
drinkbroeder Nuts, me represent.....
|
|
|
Post by jeszta on Mar 17, 2006 10:43:06 GMT 1
|
|