|
Post by SPLIFF on Mar 3, 2006 9:54:53 GMT 1
BIG UP THE ONE AND ONLY DUVEL!!!!
The best Belgian beer!!!
|
|
|
Post by KeuningZian on Mar 3, 2006 10:57:06 GMT 1
alhoewel nen tripel Westmalle kan ook wel is smaken
|
|
|
Post by Selecta Ridda on Mar 4, 2006 15:01:47 GMT 1
buh, in k-town region hebbek nog steeds geen zo'n leffe gevonden (maja, kvul mij wel met iets anders ondertussen ;D)
|
|
|
Post by Mistah Bong on Mar 5, 2006 13:54:39 GMT 1
Als ge is een straf bierke wilt testen heb ik hier nen aanrader. Op vakantie leren kennen, zekers ni slecht. Bierke van 17,5°
|
|
|
Post by De Boodschapper on Mar 15, 2006 2:42:15 GMT 1
"Massaal cafes opkopen en die dan verhuren aan geranten die VERPLICHT zijn inbev bieren te serveren."
da vind 'k nie fout. da's de kracht van groot worden... daaraan kan je niets doen, ze gebruiken hun verdiende shit... mss is het nuttiger te denken wat eraan kan gedaan worden dat 't niet zover komt...
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 11:00:49 GMT 1
Als ge is een straf bierke wilt testen heb ik hier nen aanrader. Op vakantie leren kennen, zekers ni slecht. Bierke van 17,5° sech en kunde gij da dan eens ne keer voor mij fixen? ...kzou ook wel eens ne Westvletteren(trapist) willen proeven... Dus Westvlamingen hier opt forum die daar in de buurt wonen en de Nuts is in de pleuts een plezierke willen doen, ga naar de abdij van Westvletteren en koopt daar ene trappist voor mij(of een bakske ) en kzal u eeuwig dankbaar zijn(natuurlijk betaal k'em terug en moogt ge er mee van drinken!!) Bless
|
|
|
Post by Friendly on Mar 15, 2006 11:38:22 GMT 1
goeie keuze Nuts, Westvletteren is echt een hemels drankske, maar den echte dancehalldrank blijft toch de Leffe
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 11:47:55 GMT 1
goeie keuze Nuts, Westvletteren is echt een hemels drankske, maar den echte dancehalldrank blijft toch de Leffe Idd, maar de Westvletteren is toch uitgeroepen geweest tot beste trappist of zoiets?! Kzou m echt graag eens ne keer proeven... Gij zijt toevallig ni van de buurt en ge komt de zaterdag naar Bitty?!
|
|
|
Post by amoz on Mar 15, 2006 11:53:11 GMT 1
Idd, maar de Westvletteren is toch uitgeroepen geweest tot beste trappist of zoiets?! Kzou m echt graag eens ne keer proeven... Gij zijt toevallig ni van de buurt en ge komt de zaterdag naar Bitty?! Zeg Nuts, het is duidelijk dat ge graag eens bediend zou worden, maar dn Delhaize verkoopt ook veel trappist zenne! Chimay, Orval, Rochefort, Westmalle EN Westvleteren... ;D
|
|
|
Post by Crewza on Mar 15, 2006 12:09:11 GMT 1
Chimay, Orval, Rochefort, Westmalle EN Westvleteren... ;D Dat zijn ze allemaal zeker? En Westvleteren is niet alleen uitgeroepen tot beste trappist, maar beste bier ter wereld, blijkbaar.
|
|
|
Post by Mistah Bong on Mar 15, 2006 12:25:56 GMT 1
Yep yep, Crewza heeft gelijk. 'Westvleteren' is tot beste bier ter wereld verkozen. Moet ik nog steeds is testen maar volgens Amoz staat ie in den delhaize, da's alvast goei nieuws ;D @nutsky: Als ge dien Balthika nr. 9 wilt testen moet ge is langs de 'kalinka' gaan. Da's ne Russische (nacht)winkel in de straat van de Mekanik strip. (ik kan effe ni op de naam komen, maar 't is schuin over de mekanik) 'K ben der nu al effe ni geweest maar die zal er nog wel zijn zeker? Anders nen andere Russische winkel zoeken
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Mar 15, 2006 12:52:32 GMT 1
Aight! BIG UP aan de liefhebbers van de echte bieren ;D!! Mistah Bong: kga da wel eens checken... Mmmmmm Amoz: Is da echt??!!! want volgens bronnen zou die enkel in de abdij ginder verkocht worden...?? Crewza: kdacht al dat het tot beste bier vd wereld werd verkozen, maar was ni zeker... En ik heb da nog ni geproefd: schandalig! We zullen eens nen Iree beer avond moeten organiseren ;D ;D, ni? Trouwens er is toch elk jaar in Antwerpen een soort van bierproefbeurs waar ge echt keiveel kunt gaan proeven en dus vrij goedkoop buiten waggeld... Kandidaten om mee uit te zoeken waar, wanneer, én om natuurlijk mee te gaan 'waggelen'??
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Mar 15, 2006 12:59:40 GMT 1
@nutsky: Als ge dien Balthika nr. 9 wilt testen moet ge is langs de 'kalinka' gaan. Da's ne Russische (nacht)winkel in de straat van de Mekanik strip. (ik kan effe ni op de naam komen, maar 't is schuin over de mekanik) 'K ben der nu al effe ni geweest maar die zal er nog wel zijn zeker? Anders nen andere Russische winkel zoeken 'Kalinka'!! kunde daar ook de Matroesjka trippel vinden dan? Of moet ge daar voor naar de Séparee?
|
|
|
Post by stical on Mar 15, 2006 13:00:20 GMT 1
@nutsky: Als ge dien Balthika nr. 9 wilt testen moet ge is langs de 'kalinka' gaan. Da's ne Russische (nacht)winkel in de straat van de Mekanik strip. (ik kan effe ni op de naam komen, maar 't is schuin over de mekanik) Sint-Jacobsmarkt ?
|
|
|
Post by Mistah Bong on Mar 15, 2006 13:01:03 GMT 1
Mja, 't verbaasde mij ook dat ie verkocht werd in den delhaize. 'K dacht da je die enkel aan de abdij kon kopen en dan was de verkoop ook nog beperkt. Een kratje de man als ik me ni vergis. Die gaste die da brouwen zaten er een beetje verveeld mee da hun trappist tot beste bier ter wereld verkozen was aangezien ze niet meer wilden produceren dan afgelopen jaren, vandaar die beperking bij de aankoop. @mr.Nuts: count me in voor uw bierproefbeurs enzo stical: Just, st jacobsmarkt Puppa Mighty: matroesjka tripel, leg is uit ;D
|
|