|
Post by amoz on Feb 9, 2006 15:13:50 GMT 1
Voor de Leffemannen, Leffejuniors en Leffelovers in het algemeen... Tijd voor een Leffe-degustatie-bashment?! De vijf Leffes van 't vat, met een blokske kaas en een saflet van een rub-a-dub-feestje! ;D Gelezen op de website van de Standaard: Inbev lanceert vijfde Leffe ANTWERPEN - InBevbrengt een vijfde soort Leffe op de markt: de Leffe 9°. Het gaat om een sterk blond abdijbier van hoge gisting, dat bedoeld is als degustatiebier. Leffe speelt daarmee in op het toenemend succes van de Leffe-bieren in Belgie. De verkoop van Leffe-bieren in ons land is de voorbije 10 jaar met 130 procent gestegen. Het Leffe-gamma bestond tot dusver uit Leffe Blond, Leffe Bruin, Leffe Tripel en Leffe Radieuse. Daar komt dus nu Leffe 9° bij. In brouwerstermen heet het dat het bier uit Leuven een "heldere, diepe goudkleur en een krachtige, volle smaak met sterk fruitig en kruidig aroma" heeft. [De rest lees je hier: standaard.be/Artikel/Detail.aspx?artikelid=BE398C6144DD11]
|
|
|
Post by Bicky on Feb 9, 2006 15:27:00 GMT 1
Pull uuuuuuuuuuuuup!!!!!!! Leffe: The best Beer in the world! Doffis da ik (en nog een paar anderen) hiervoor te vinden zijn!!! Kent iemand een goed café waar ze alle leffe's vant vat hebben?! Kdacht dat er zo eentje in Leuven was?!
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 9, 2006 16:07:37 GMT 1
Kent iemand een goed café waar ze alle leffe's vant vat hebben?! Kdacht dat er zo eentje in Leuven was?! Jaja! Daar staat me ook iets van voor! Ik check 't !
|
|
|
Post by Bicky on Feb 9, 2006 16:08:57 GMT 1
lady Isa, volgens mij op de bondgenotenlaan, bekan aant Fochplein, van het station komend, linkse kant!
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 9, 2006 16:28:52 GMT 1
lady Isa, volgens mij op de bondgenotenlaan, bekan aant Fochplein, van het station komend, linkse kant! Natuurlijk ;D Hoe kon ik dat vergeten.. aangezien .. -ik durf 't amper zeggen- .. aangezien 't ook zo heet: het leffe-café
|
|
|
Post by amoz on Feb 9, 2006 16:31:27 GMT 1
ik durf 't amper zeggen- .. aangezien 't ook zo heet: het leffe-café humor op het forum! ;D
|
|
|
Post by Chica Isa on Feb 9, 2006 16:33:01 GMT 1
ik durf 't amper zeggen- .. aangezien 't ook zo heet: het leffe-café humor op het forum! ;D *shame ;D Sorry Amoz.. ik denk dat ik ergens anders zat met mijn gedachten
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Feb 9, 2006 16:51:02 GMT 1
Pull uuuuuuuuuuuuup!!!!!!! Leffe: The best Beer in the world! Doffis da ik (en nog een paar anderen) hiervoor te vinden zijn!!! Kent iemand een goed café waar ze alle leffe's vant vat hebben?! Kdacht dat er zo eentje in Leuven was?! In t Antwerpse: t zeezicht(Dageraedplaats); Bar Tabac(op t zuid, aan de sinkse foor); S.O.S. (aan de kaai); ... hopenlijk zijn er nog meer, maar kweet t enkel van de deze voorlopig! Leffe rules! Big up Leffe, en vooral van t vat!! Big up Amoz, voor t speurwerk(karmaaaa )!! Binnenkort hopenlijk 'leffe van t vat'op alle feestjes in den dance , aangezien er in de reggiewereld toch genoeg liefhebbers zijn... gevolgd door een dönerkraamke aan elk feestje
|
|
|
Post by en bieden maar on Feb 9, 2006 19:08:04 GMT 1
|
|
|
Post by pasquale on Feb 9, 2006 20:12:41 GMT 1
De verkoop van Leffe-bieren in ons land is de voorbije 10 jaar met 130 procent gestegen.
Wa wilde me myself original senior leffeman, original junior leffeman en papa leffeman draaien reeds enkele jaren mee in de plaatselijke leffe-cafees!!!!! Wa denkte junior en papa leffe, volgende week nog is ne maandagse leffe!!!!
|
|
|
Post by GieNess on Feb 9, 2006 21:16:58 GMT 1
What about di Irish black stuff? Anyone here loves Guinness? Yummie....
|
|
|
Post by Jess on Feb 10, 2006 16:25:39 GMT 1
Leffeman jr speaking : voor mij Blonde forever , de rest vink wa hevig .... And dont forget , van leffe wil je b****
|
|
|
Post by holy on Feb 11, 2006 17:34:35 GMT 1
What about di Irish black stuff? Anyone here loves Guinness? Yummie.... Guinness is a medicine..
|
|
|
Post by TRiPLe KaRMeLieT on Feb 25, 2006 9:34:50 GMT 1
Veel "rastamannen" overdrijven zwaar met hun paranoide ten aanzien van babylon, maar een welgemeende boycot van inbev (vroegere interbrew), en dus ook leffe, lijkt me wel op zijn plaats! -Eén focking miljard neuro (7,2% winsttoename) winst en dan nog meer willen door mensen naakt te ontslaan. -Massaal cafes opkopen en die dan verhuren aan geranten die VERPLICHT zijn inbev bieren te serveren. -Pleidooi voor vrij ondernemerschap maar paradoxaal genog leidt dat wel tot quasi-monopolievorming. -En last but not least, de bieren van de kleine (niet-industriele) brouwerijen smaken veel beter!
Iemand met organisatietalent die acties wil ondernemen? (petities, tijgerkidnappings, bomaanslagen, stickeracties, ostentatieve drink-in's...)
|
|
|
Post by GanjaGoblin on Feb 25, 2006 11:04:56 GMT 1
Big Up All LEFFE'S !!!
|
|