|
Post by Mikey Ché on Feb 7, 2006 19:54:02 GMT 1
Joeps, Met www.Screw.be organiseren we niet alleen een weekje naar de sneeuw en een summertrip (surf&skate). Maar recent startte we ook OneDayScrewTrips.... Wreed simpel. Eén bus, één vertrekplaats, een bestemming en een board... Reeds georganiseerd: - skatetrip van Aalst naar Eindhoven - skatetrip van Turnhout en Mechelen naar Venlo Op de agenda: - Surftrip van enkele Belgische badsteden naar Scheveningen - Snowtrip van Aalst naar Landgraaf - Skatecontests in Turnhout en Aalst Alles aan zéér democratische prijs... in het weekend of de vakantie... MAAR WELK SOORT OneDayTrip vanuit Antwerpen???
|
|
|
Post by Mikey Ché on Feb 7, 2006 19:55:06 GMT 1
Andere tips of suggesties ook altijd welkom... mag ook naar info@screw.be
|
|
|
Post by hihi on Feb 7, 2006 19:58:29 GMT 1
nen blowtrip met contest
|
|
|
Post by Luca san on Feb 7, 2006 22:33:59 GMT 1
;D ik heb dus gekozen voor optie 'surf' mor da sluit ni uit, dat ik meteen kandidaat sta voor een snowtrip.. seg enne, één dag, houdt dit dan echt in, nen helen dag ginder, die sport beoefenen en dan trug, of misschien nog een fiesje derachter? of... hmm fill me in, pretty please
|
|
|
Post by king johnny on Feb 8, 2006 9:47:17 GMT 1
snow natuurlijk... alhoewel surf ook wel oké is, enkel wat kouder in de nederlandse of belgische wateren... brrrrrr skate kan ik nog slechter, dus die keuze valt weg, mountainboarden wil ik wel is proberen, maar dan moet mijne voet toch wel genezen zijn.
anyway, zou graaf zijn als we da met wa rotkoppen kunnen ondernemen blesskes
|
|
|
Post by Mistah Bong on Feb 8, 2006 10:34:29 GMT 1
Doffis een snowtripke ;D Die piste in Landgraaf zou naar't schijnt wel de max zijn, snowworld of hoe noemt da ginder?
|
|
|
Post by Mikey Ché on Feb 8, 2006 18:50:04 GMT 1
's morgens vertrekken en 's avonds terug... feesten kan je denkik beter hier doen
|
|
|
Post by Puppa Mighty on Feb 8, 2006 23:07:27 GMT 1
Snow offcourse, das't enige da'k kan, mss ne soundsystem op de pist... And when you jump nice, you jump twice!!
|
|
|
Post by rudy on Feb 13, 2006 1:27:47 GMT 1
OK ik ben een mountainboarder en ik kies voor mountainboarden aloewel snowen de max zou zijn maar financieel is snowen wss duurder en ik vind het chiller om op gras (dirt)te staan ;D ride on!!
|
|