|
Post by glowacki on Feb 3, 2006 14:47:01 GMT 1
|
|
|
Post by bizzygal on Feb 5, 2006 17:24:03 GMT 1
Die link zorgt op mijne computer voor heel wat moeilijkheden... hij begint volledig te flippen en daarna wordt internet explorer volledig afgesloten...
iemand een idee hoe dit komt?
|
|
|
Post by Selector Waxx on Feb 5, 2006 20:11:58 GMT 1
hm probeer eens met firefox, het is een veel betere browser en gratis. En ik heb er geen problemen mee. Seamonkey en opera zijn ook goede browsers btw internet explorer heb ik al lang geleden buiten gesmeten na te veel problemen. het was wel versie 5.x of zo. En sindsdien heb ik nooit meer de nood gehad dat microflop vehikel te gebruiken. voor firefox: www.mozilla.org. De andere moet je maar in google zoeken als je ze wil gebruiken.
|
|
|
Post by skandalamophana on Feb 6, 2006 18:26:35 GMT 1
komt waarschijnlijk omdat de resolutie van die foto's erg groot zijn, maar uiteindelijk wel verkleind worden door de layout van het forum!
tis wel a stoned cameratje! met al die rode ogen
|
|
|
Post by Mistah Bong on Feb 6, 2006 18:35:46 GMT 1
hm probeer eens met firefox, het is een veel betere browser en gratis. De Waxx heeft volledig gelijk. Stond zelfs onlangs in de krant dat het gebruik van een alternatieve browser gelijk mozilla firefox het risico op virussen verminderd aangezien (de meeste) virussen enkel compatibel zijn met nen microsoft internet explorer.
|
|
|
Post by glowacki on Feb 6, 2006 23:02:14 GMT 1
|
|