|
Post by pasquale on Jan 26, 2006 17:14:53 GMT 1
happy birthday J !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! happy birthday Organize !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by amoz on Jan 26, 2006 17:25:27 GMT 1
Verjaren is zo fijn, het is ieder jaar weer 'n heus festijn! Dikke kus van Isa, je kleine meid, Die je dag met al die kussen verblijt! Neeneeneeeee! Niet beginnen rijmen!! Zo is het voor dn Jess zn verjaardag ook begonnen en ziet ns waar dat geeindigd is... Straks vragen dees mannen ook om 5 bladjes en dan zijn we weer vertrokken ;D (maar big up yrself Isa, volgens mij denkt, spreekt en droomt gij ondertussen in rijms...)
|
|
|
Post by Fireman on Jan 26, 2006 18:05:03 GMT 1
original J. Turntable wizard inna reggie stylee! Happy B Day!! Vantzelfste voor Organiza.
|
|
|
Post by Jopie D. on Jan 26, 2006 18:23:32 GMT 1
Yo J, happy birthday, broeder! blessings from di westside!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by FarHigh on Jan 26, 2006 21:53:31 GMT 1
Ne gelukkige verjaardag he broeder! Big up yourself and lots of respect and blessings! Fakebar wordt een feestje morgen..... Antwerp massive.... You're large!!! Bless
|
|
|
Post by Chica Isa on Jan 27, 2006 1:14:49 GMT 1
Verjaren is zo fijn, het is ieder jaar weer 'n heus festijn! Dikke kus van Isa, je kleine meid, Die je dag met al die kussen verblijt! Neeneeneeeee! Niet beginnen rijmen!! Zo is het voor dn Jess zn verjaardag ook begonnen en ziet ns waar dat geeindigd is... Straks vragen dees mannen ook om 5 bladjes en dan zijn we weer vertrokken ;D (maar big up yrself Isa, volgens mij denkt, spreekt en droomt gij ondertussen in rijms...) Wel, mijn waarde .. Ondertussen is 't al afgezwakt, maar vorige week was 't extreem erg! Ik kon amper nog op 'n normale manier studeren, zonder dat ik mijne cursus in rijmvorm zag .. maar die fase zijn we ondertussen ontgroeid (en maar goed ook!) Ooh, ondertussen is J zijn birthday voorbij! Helaas, pindakaas! Op nr de volgende verjaardag!
|
|
manny
new memba
|
Post by manny on Jan 27, 2006 9:12:25 GMT 1
bbbrrhhhhaaaaaaaaaaaaaaa brrreeeeekkkkk die tent af jhaaaaaah!!!!!!!! gelukkige ferjaartag en da we der samen een feest van meuge moake,greetz and b blessed, manny
|
|
|
Post by gicaca on Jan 27, 2006 12:14:13 GMT 1
happy b-day J (en organiza) goe feesten straks,wa geen probleem zal zijn! x
|
|