|
Post by Mr.Nuts on Jan 26, 2006 16:41:00 GMT 1
Sort of Summer reggae sports fest tussen Antwerp -en Bxl massive (of andere geïnteresseerde massive natuurlijk!) . Eerst Baseball of basketball matchke, dan erna BBQ'ke en erna party? Seems like a cunning plan laat elle volledig gaan!!! I'm in!! ... en ook voor da voetbalmatchke!!
|
|
|
Post by DonFuego on Jan 26, 2006 16:59:41 GMT 1
Sort of Summer reggae sports fest tussen Antwerp -en Bxl massive (of andere geïnteresseerde massive natuurlijk!) . Eerst Baseball of basketball matchke, dan erna BBQ'ke en erna party? Seems like a cunning plan Ok Bicky... we zullen wij twee da ineensteken deze lente...
|
|
|
Post by Bicky on Jan 26, 2006 23:00:38 GMT 1
Yes I! Fuego wij gaan da doen!
|
|
|
Post by Bicky on Feb 2, 2006 14:22:30 GMT 1
Zou er voldoende interesse zijn vanuit de (Antwerp) reggae massive om dit in een zomers weekend te doen?
Eerst een voetbal en baseball tournooike (andere sporten zijn ook mogelijk natuurlijk) , erna ne massive BBQ en erna een big party me de nodige big sounds?
We zoude dit probere te laten doorgaan op Zaterdag 1 juli. Is dit nen Good to go voor jullie? Post uw commentaar!!!
|
|
|
Post by DonFuego on Feb 2, 2006 14:35:34 GMT 1
Ne goeie voetball & baseball CLASH tss de sounds... schitterend
|
|
|
Post by DonFuego on Feb 2, 2006 14:36:44 GMT 1
't is trouwens op een schitterende locatie een mooi grasveld... met een cantine aan waar we e stevig bashke knn houden
|
|
|
Post by amoz on Feb 2, 2006 14:52:10 GMT 1
Zou er voldoende interesse zijn vanuit de (Antwerp) reggae massive om dit in een zomers weekend te doen? Eerst een voetbal en baseball tournooike (andere sporten zijn ook mogelijk natuurlijk) , erna ne massive BBQ en erna een big party me de nodige big sounds? We zoude dit probere te laten doorgaan op Zaterdag 1 juli. Is dit nen Good to go voor jullie? Post uw commentaar!!! Gisteren al half geregeld: een streetball (=basket-) ploegske met Papa Lekker, Phanta en mezelf (idd, qua lengte de drie grootsten van de a'massive ;D)... flitsende crabwalks over het veld! Andere kandidaten, liefst even afschrikwekkend (ahum), uiteraard nog welkom... 1 Juli is nog heel veraf, maar het lijkt mij wel nen good-to-go, bicky. We kunnen in het voorjaar ook al ns een balleke gaan gooien voor de voetgangerstunnel he... Ambiance!
|
|
|
Post by Mr.Nuts on Feb 2, 2006 14:54:30 GMT 1
Zou er voldoende interesse zijn vanuit de (Antwerp) reggae massive om dit in een zomers weekend te doen? Eerst een voetbal en baseball tournooike (andere sporten zijn ook mogelijk natuurlijk) , erna ne massive BBQ en erna een big party me de nodige big sounds? We zoude dit probere te laten doorgaan op Zaterdag 1 juli. Is dit nen Good to go voor jullie? Post uw commentaar!!! flitsende crabwalks over het veld! Andere kandidaten, liefst even afschrikwekkend (ahum), uiteraard nog welkom... ...bedoelt ge ne gast zoals mij ;D?
|
|
|
Post by amoz on Feb 2, 2006 16:01:10 GMT 1
flitsende crabwalks over het veld! Andere kandidaten, liefst even afschrikwekkend (ahum), uiteraard nog welkom... ...bedoelt ge ne gast zoals mij ;D? Amai, dan hebben we nen blok waar niemand nog langs geraakt... Nuts-de muur-indepleuts! -ik ben (nu al) blij dat ge in mijn team zit, Frankie- All crabwalkers unite!
|
|
|
Post by snipaman on Feb 2, 2006 18:14:31 GMT 1
Count me in!!!
btw, effe inside info: den 30ste juni is onze birthdaybash gepland, dus die wedstrijden ni te vroeg laten beginnen anders komt da ni goe.
Bless
|
|
|
Post by amoz on Feb 2, 2006 19:08:22 GMT 1
Count me in!!! btw, effe inside info: den 30ste juni is onze birthdaybash gepland, dus die wedstrijden ni te vroeg laten beginnen anders komt da ni goe. Bless Aight, crabwalkers getting ready to rumble! Het is dan gelukkig langer licht dan nu (ik pik op een gemiddelde zaterdag niet al te veel daglicht mee tegenwoordig...), dus een uur of vier lijkt mij redelijk om er aan te beginnen, en net haalbaar qua recuperatie na een schmiegels-birthday-bashment...
|
|
|
Post by jeszta on Feb 3, 2006 9:55:50 GMT 1
|
|