|
Post by Bmas on Nov 3, 2005 0:55:00 GMT 1
Goe Geamuseerd weeral. Big up NSG & Sentinel
|
|
|
Post by Luca san on Nov 3, 2005 11:32:08 GMT 1
da was weeral een B0EM, NSG Elmar/sentinel was lekkerrr, vond 'em wicked ookal stond hij daar alleen.. heb der echt van genote, wicked (worldclash) dubs !! Laat een ding wel duidelijk zijn, decadance IS te klein, en da plus mense die ni goe wete waar ze heen wille, maakt het allemaal wel een beetje moeilijk.. kheb mij goe geamuseerd en zo moet da !
|
|
jayti
3 star frontline soldier
when i fall in love....
|
Post by jayti on Nov 3, 2005 21:55:38 GMT 1
Amaai da was weer een BOEM van een feest.. :-*De security was voos maar de vibezz waren super Elmar was inderdaad lekkerr.Hij zette op zijn eentje de Dance in vuur en vlam.NSG Bless
|
|
|
Post by Rubinho on Nov 4, 2005 16:48:20 GMT 1
eindelijk een beetje uitgeslapen... indeed, what a bomb!!?? Elmar, even alone, he was wicked!! NSG, for promoting and big faya as usual!! Dikke vette party, goeie vibes, schoon volk... biggest tune to me: standing ovation, capleton op original worldjam... Iemand wa meer uitleg bij die wicked foundation van Hopeton Lindo, als ik me niet vergis!? Real nice tune, met da gefluit... kende ik niet, maar vette tune! security... but still me smoked me ganja... sebiet naar Horace, tamusement in antwerp!
|
|
|
Post by gentenaar on Nov 4, 2005 17:27:10 GMT 1
|
|
|
Post by stical on Nov 5, 2005 10:37:01 GMT 1
Awel Brigitte Bardot om een beetje laattijdig te reageren op uw vraag :
Nadia is de female selector van Sentinel dus degene die normaal de platen mixt.
Kvond het goed, security suckte wel gewoon ook al omdat die kerel zoveel plaats innam als die moest passeren.
De trapleuning heb ik niet losgekregen ondanks mijn pogingen.
Ik had iets meer Sizzla overdosis verwacht maar ja met die massa volk was er van pogo'en toch niks in huis gekomen, eerder stagediven dan.
Het was nen mooie afsluiter voor 4 dagen feesten. Big up NSG, Sentinel
|
|
|
Post by General Jonee on Nov 5, 2005 10:57:05 GMT 1
Kvond het goed, security suckte wel gewoon ook al omdat die kerel zoveel plaats innam als die moest passeren.
|
|
|
Post by King David on Nov 5, 2005 16:16:52 GMT 1
|
|
|
Post by Rubinho on Nov 7, 2005 14:36:03 GMT 1
|
|