|
Post by Visionz on Oct 8, 2005 12:23:03 GMT 1
dan ben je verkeerdelijk ingelicht mijn vriend of ben je geen fan van wandelen ik vind het eigenlijk wel nog goe te doen hoor tussen station gent st-pieters en de watersportbaan. Cumul. Duur Trajectblad 0 m 0H00 Gent-Sint-Pieters Gent (België) Volgt de Koningin Maria Hendrikaplein [93m] 93 m 0H01 Volgt de Koning Albertlaan (N43) [610m] 700 m 0H10 Volgt de Groot-Brittanniëlaan (N43) [45m] 730 m Koning Albertbrug 750 m 0H11 Sla linksaf de Neermeerskaai [300m] 1 Km 0H15 Sla rechtsaf de Jubileumlaan [530m] 0H23 Sla rechtsaf de Verenigde-Natieslaan [120m] 0H25 Verlaat Gent en sla linksaf de Watersportlaan [92m] 0H27 Sla linksaf de Kanodreef [70m] 1 Km 0H28 Kanodreef Gent (België) Bedankt voor de mail
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 8, 2005 12:26:37 GMT 1
no probz
|
|
|
Post by DBDDS on Oct 8, 2005 12:55:27 GMT 1
Dank u wel General! DBDDS
|
|
|
Post by DBDDS on Oct 8, 2005 13:11:16 GMT 1
Maar op de kaart heb'k wel een kortere wandelweg gevonden. Links naast het station de baan volgen = koningin fabiolalaan dan 2de rechts = Fr. de potterstraat rechtdoor kruispunt over = Rijsenbergstr. volgen deze volgen en de europabrug oversteken (Gebr. de Cockstraat) dan rechts Verenigde Natielaan dan is links de watersportlaan en de kanodreef.
DBDDS
|
|
|
Post by Bmas on Oct 9, 2005 8:27:30 GMT 1
ben wel benieuwd hoe het geweest is.
|
|
|
Post by General Jonee on Oct 9, 2005 14:47:44 GMT 1
twas nice eerst sky fire met saimn-i (zeker in het oog houden een machtige mc) daarna abassi met dubdadda (killing thing, echt ni te doen ze hadden hun eigen boxxen mee en da was te voelen/horen. En dubdadda is een veteran, super nice) big up Sky fire for promoting this event
|
|
|
Post by Girrrrafff on Oct 9, 2005 15:28:23 GMT 1
big up Sky Fire, het was super heavy. Ik denk dat het barpersoneel er de eerste weken nog niet goed van is. ;D
|
|
|
Post by Rubinho on Oct 10, 2005 13:38:34 GMT 1
Yes I, twas inderdaad zwaar de moeite! Ongelooflijke sound wat ook te verwachten was... en wreet heavyweight in gent... Sky Hi & Bashman, for promoting a roots thing in ghent again and again! Uplifting selection all the while, beautiful chanting by Saimn-I, indeed jonee, wicked upcoming mc in belgian rootsscene. Perfect warmup for the big big sound. Abassi= Selector Neil Perch (Zion Train) en MC Dubdadda (Low hi pon di hi fi, Nucleus Roots...) begon met Natural Mystic, geleidelijk verzwaarden de bassen , ze hadden de crowd, die al lekker aan het dansen waren met skyfire, meteen mee! more classics: jah glory en fade away waarna de twee overschakelden op strictly uk steppers: vibronics, tubby's, shaka,... deep roots style... and heavy bass de hele tijd of course! nice vibes, really.... ik herinner me ook een dub van one step forward door junior byles als ik me niet vergis, nooit eerder gehoord. Dubdadda is wel de moeite, maar persoonlijk niet mijn favoriete roots-mc, en ik vroeg het me in januari ook al af: waarom zegt hij heel de tijd "heathen style yah"? Begrijp ik dat verkeerd of roept hij dat echt, samen met "jah!" en al zijn conscious music? Nah disrespect, but to me this sounds strange... Kortom, twas een zalige, in belgië bijna unieke zwaargewichtendub-nacht! once again, big up our brethren Sky hi and bashman fi organizing! Looking forward to the next... want nu was ik een beetje te moe na vrijdag...
|
|
|
Post by selector waxx on Oct 10, 2005 15:06:05 GMT 1
het was inderdaad meer dan de moeite, nog geen zo'n dubfeesten in gent gezien...
ivm saimn i, hij is de selector van souljah sound, een eigenzinnig reggae/dub/early dancehall/oldskool hiphopsound uit gent/brugge. Ik werk al een eind met hem aan eigen producties en doe nu ook elke maandag van 21 tot 22h een reggae radioshow met hem op radio Urgent. (urgent.fm of 105.3 in gent)
Hij speelt ook gitaar en zingt in het klezmer-ska groepje Wrong Emboyo (http://www.wrongemboyo.com/)
Hij is inderdaad een goede dub/rub a dub toaster met een eigen stijl en is beter dan diegene die ik al gezien heb in belgië, ik vond hem ook veel beter dan Dub Dadda.
|
|
|
Post by Rootspressure on Oct 10, 2005 22:02:31 GMT 1
Big Up Skyfire to bring these nice vibes to Belgium! 'twas de moeite, genoeg vibes om letterlijk je haar omhoog te blazen. Veel roots en steppers gehoord die toch wel ff die xtra dimensie krijgen door de sound waar ze op gespeeld worden. Goeie mc of nie Dubdadda was er en kreeg de zaal mee net zoals Saimn I die als opwarmer van dienst samen met Skyfire de zaal een voorproefje gaf van wat ons te wachten stond. Toen stond de bass nog stil. Toen Perch aan de knoppen kwam was het alsof we met kanoclub en al zouden opstijgen. Reggae zoals reggae zou moeten klinken, gespeeld op een Big sound. Het was lang geleden dat ik tot het einde op een feestje ben gebleven maar deze keer moest het gewoon. Goe feesje, meer van dat.
DBDDS
|
|
|
Post by Visionz on Oct 11, 2005 20:18:39 GMT 1
|
|
|
Post by DBDDS on Oct 12, 2005 10:06:26 GMT 1
En bij de partyphotos staat het er ook op.
DBDDS
|
|